Siemens M65

Joki
Slučajni prolaznik
Slučajni prolaznik
Postovi: 1
Pridružio se: Uto, 14. Dec 2004. 19:19

Siemens M65 prebacivanje

Post od Joki »

Pozdrav Moji virtuelni prijatelji...

Pre nekih dve nedelje nabavio sam ovaj strava mobilni telefon
izuzetno sam zadovoljan sa mogućnostima i svim što pruža...
pošto sam početnik u korišćenju ovakvog telefona, molim Vas za
savet....

Kako da prebacim snimljene slike, audio i ostale zapise u moj PC
imam kabl valjda set o kaže USB-USB, t.j. od telefona naravno gde
se kači punjač izlazi u USB računara...
Nabavio sam i neki software..siemens data suite, kao nepodržava moj
telefon ali se u opcijama kači samo na COM portove...
prepozna ga kao novi disk piše u exploreru - mobile
ali kad kliknem kaže da nemože da uspostavi konekciju

Molim VAS za pomoććććććććć neznam više kome das se obratim


HVALA

Srbin
Mobil stručnjak
Mobil stručnjak
Postovi: 725
Pridružio se: Sre, 08. Dec 2004. 21:08
Lokacija: Privremeno odsutan :(
Kontakt:

Post od Srbin »


branko
Slučajni prolaznik
Slučajni prolaznik
Postovi: 4
Pridružio se: Pon, 12. Sep 2005. 10:41

Problem M 65 - SPIKERFON

Post od branko »

U predstavljanju modela M 65 pise da ima opcija spikerfon, koju ja do sada nism uspeo da aktiviram. Da li mi moze neko pomoci oko toga. I pitanje gde se moze nabaviti kabl za prebacivanje podataka sa PC na ovaj mobilni aparat i po kojoj ceni.... Pozdrav svima i zahvaljujem na odgovoru.... :roll:

araphel
V.I.P. MobilniSvet.com
V.I.P. MobilniSvet.com
Postovi: 4478
Pridružio se: Sub, 11. Jun 2005. 22:52
Lokacija: Ovde

Post od araphel »

Spikerfon ukljucujes u toku razgovora,mislim da ti je na jednom od soft tastera opcija speaker,a sto se tice kabla imas usb kabl bilo gde,cak i na buvljaku,za oko 15-20 eur.

branko
Slučajni prolaznik
Slučajni prolaznik
Postovi: 4
Pridružio se: Pon, 12. Sep 2005. 10:41

Post od branko »