Stranica 1 od 1

Garantni list

Poslato: Sub, 01. Apr 2017. 11:20
od jeca9696
Zdravo! Imam jedan problem, nadam se da ce neko moci da mi pomogne. Kupila sam telefon u Sloveniji, u pitanju je HUAWEI P9, telefon nije uzet za gotovinu, vec na pretplatu...sad bih zelela da ga prodam, telefon mora da ima garanciju jer je uzet na pretplatu, medjutim, ja imam samo ugovor, racun i garantni list koji nije popunjen, i neke nalepnice...osoba kojoj zelim da prodam, tvrdi da telefon nema garanciju i da je taj garantni list samo obican papir...a meni je receno da imam garanciju dve godine...posto se ne razumem u ove stvari, bila bih veoma zahvalna kada bi mi neko objasnio o cemu se radi..sta je tu, u stvari garancija?
Neko mi kaye da se taj garantni list popunjava tek kada se telefon odnese prvi put na servisiranje, a kada se nosi
potrebno je da se sa sobom ponese racun, ugovor, te nalepnice i garantni list..pomozite, molim vas.. :| :unsure:

Re: Garantni list

Poslato: Sub, 01. Apr 2017. 15:44
od dachakragujevac80
Garancija ti je fiskalni racun, odnosno tvoja licna karta kad odes u poslovnicu, i zato samo ti kao vlasnik mozes da reklamiras telefon! Znaci taj koji kupi telefon od tebe, moze da ga reklamira (ako se telefonu nešto desi) samo preko tebe. E sad ne znam da li postoji mogućnost nekog ovlascenja i sl. Pozovi operatera preko koga si uzela telefon i raspitaj se, tako je najbolje.

Послато са SM-G935F уз помоћ Тапатока

Re: Garantni list

Poslato: Sub, 01. Apr 2017. 15:44
od Zemun
Najbolje ti je da na face postavis pitanje Huawei Srbija, oni ce ti najbolje objasniti.

Послато са SM-G930F уз помоћ Тапатока

Re: Garantni list

Poslato: Sub, 01. Apr 2017. 19:13
od mb011
Moje iskustvo sa Sony servisom: kada sam nosio telefon u garanciji, nisu nista od papira gledali, samo su ukucali imei broj u sistem, i popravili telefon u garantnom roku.

Sent via Xperia Z5