Problemi sa servisiranjem telefona u garantnom roku

opušteno ćaskanje o mobilnim telefonima
Odgovori
cure2fast
Redovni učesnik
Redovni učesnik
Postovi: 142
Pridružio se: Uto, 17. Mar 2009. 19:10
Lokacija: Beograd

Problemi sa servisiranjem telefona u garantnom roku

Post od cure2fast »

Ovako: kupio sam preko paketa u telenoru HTC HD2, i kao i svaka normalna osoba bio presrecan! E onda je poceo da baguje,ali ja se nisam mnogo uzbudjivao jer kazem to je ppc, desava se. Zatim je poceo da se restartuje sam od sebe, po nekad i cudno da zuji. E tu sam vec svatio da nesto debelo nije uredu! Odnesem ga ja u telenor i na servis, nesluteci kakva me agonija ceka u narednom periodu! :smutny: Servis je inace ovlasceni, M-SERVIS u Zorza Klemensoa!

PRVI SERVIS(ime servisa M-servis): Telefon mi je zadrzan oko MESEC DANA, A MOZDA I KOJI DAN DUZE. Za to vreme gospoda hakeri su uspeli da ga flesuju(izuzetno naporan i dug posao!), sto sam mogao da uradim i ja, ali sam se plasio da ne izgubim garanciju. Ali rekoh nema veze sad ce da radi,medjutim posle nekog vremena opet poce HD2 da baguje na slican nacin...

DRUGI SERVIS(ime servisa M-servis): Telefon mi je sad zadrzan 2 NEDELJE(sad su valjda naucili kako da ga flesu pa su posao skratili na pola). Elem kada sam ga preuzeo u servisu sam ga upalio i opet je poceo da baguje i rekose mi da je verovatno hardverska greska i da ne mogu da ga poprave.
Ja se taman ponadao da mi je telefon "rodjen sa greskom" i da cu dobiti novi posto ovlasceni serviser ne moze da ga popravi. Medjutim...

TRECI SERVIS(ime servisa M-servis): Odneo sam ga jos jednom na popravku 9.8.2010 i DOBIO OD VELIKODUSNOG TELENORA NEKI KRS U ZAMENU ZA HD2 NA KORSCENJE. Kad ja pozovem servis, a oni mi prosledili telefon u Begram(drugi servis koji je ovlascen da radi hardverske popravke na HTC-u) i ako telenor nema nikakav ugovor sa njima. Ja tu vec krecem da se nerviram zestoko! :shock: :shock: :shock: Zovnem Begram (danas) i pitam kad ce mi telefon biti gotov, a oni kazu pa stize nam isporuka delova za 3 dana, ali vrlo moguce da vasi delovi nisu u toj isporuci, A SLEDECA JE TEK ZA 3 NEDELJE, sto znaci jos mesec i nesto dana bez telefona! :ohmy:
E tu sam vec doziveo pomracenje uma i pozeleo da odem i podignem ceo telenor zajedno sa servisom u vazduh! :shock:
Pa tolika firma se steka za jedan j***** telefon i ne mogu da ti daju novi, nego ce na kraju ima da ga SALJU ZA TAJVAN u njihov servis da vide da li iko moze da im popravi telefon, jer ce bankrotirati ako ga ako ga zamene! Zaime boga pa to je preskupo za njih, svetska kriza ih je stisla.
Zvao sam operatere, servisere, sve zivo i niko ne zna kako da mi pomogne. Osobljei telenora kazu da servis treba da napise da oni ne mogu da ga poprave i da traze zamenu telefona i da cu dobiti drugi, servis kaze da oni to mogu da napisu (ali ga uporno salju dalje na popravke) i da to posle telenor mora da mi prihvati, i narvno svako tvrdi da nije do njih!

Danas sam zvao i TRZISNU INSPEKCIJU jer vise ne znam sta treba da uradim da bi mi vratili ispravan telefon nazad. Pa telefon mi je vise u servisu nego kod mene! :shock:

MOLIM VAS AKO BOGA ZNATE POMAZITE DA NEKAKO IZADJEM NA KRAJ SA OVIM! AKO BILO KO IMAO OVAKVO ISKUSTVO (NE DAO BOG NIKOM DA SE OVO DOGODI!) NEK MI KAZE STA DA RADIM!
HVALA...

IDzO
Ex-Moderator
Ex-Moderator
Postovi: 4024
Pridružio se: Čet, 30. Jun 2005. 11:01
Kontakt:

Post od IDzO »

U VIP-u HTC telefone salju za Italiju, jer navodno ovde kod nas nema servis koji je obucen za popravku HTC telefona (mislim na zvanicne servise).
Sto se tice tvog problema pogledaj ovu temu tj. pozovi taj centar i upozanaj ih sa svojom situacijom pa ces cuti sta oni imaju da kazu -> KLIK
Mozes da se obratis nekoj osobi na visoj poziciji u Telenoru, pismenim ili telefonskim putem, pa da vidis da li ce to uroditi plodom.

Nyuszika
Povremeni posetilac
Povremeni posetilac
Postovi: 22
Pridružio se: Pet, 16. Jul 2010. 18:42
Lokacija: Kanjiza

Post od Nyuszika »

U principu nemozes nista.
Moze da se zadrzi u servisu 30 ili 45 dana, neznamtacno i ukoliko u tom roku ne otklone kvar moraju da zamene novim.
Medjutim oni su ti vracali tel , a ti si ponovu isao na popravku, i sve je bilo u zakonskih 30 i 45 dana svaki put, nijednom se tel nije duze zadrzao kod njih.
Sto se tice ostalog hardwere je u pitanju, a vidis io sam, da je softwer sto bi mogao da resis za 1 sat, to je "ovlasteni servis" resavao 1 mesec!

Ovo je ono sto uvek govorim ljudima koji traze "garanciju" da garancija gotovo nista nevredi, a da si kupio tel na crno, vec bio posle nedelju dana imao napravljen tel, a imao bi ga po mnogo manjoj ceni.
Ovako ti samo stoji, i gubi pri tom gubi na ceni, a platio si ga papreno.

Da se vratim na temu, ostaje ti samo da cekas i da se nadas kao i do sad, jednog dana ce ti i onako napraviti ili zameniti telefon, osim ako ne dokazu da ga nisi rukovao po uputsvima, da ti je pao u vodu , ili si fizicki ostetio telefon od pada tj udarca i slicno.
Sretno

cure2fast
Redovni učesnik
Redovni učesnik
Postovi: 142
Pridružio se: Uto, 17. Mar 2009. 19:10
Lokacija: Beograd

Post od cure2fast »

IDzO, sad si mi zagolicao mastu! Pa ako taj Begram nije zvanican servis, nego su mi poslali telefon u "neki, za mene retardiranog kupca, zvanicni servis" pa onda cu im se krvi napiti. Koliko sutra zovem ovaj broj na koji si me uputio sa linkom, da vidim sta oni mogu da urade. Ako to ne upali idem na Novi bg sa mojim ugovorom kod trzisnog inspektora da ispitam situaciju( i ako je na gazeli haos), pa makar izgubio ceo dan.
Hvala vam obojci...

Mirjana
Povremeni posetilac
Povremeni posetilac
Postovi: 37
Pridružio se: Sub, 09. Jan 2010. 17:41

Post od Mirjana »

I ja sam se mlatila skoro godinu ipo dana sa Handy prodavnicom i servisom BG elektronik (ovlašćeni servis za samsung tel.). Telefon sam slala 6-7 puta u servis,nakon preuzimanja imao je iste anomalije. Prilikom servisiranja su mi izbrisali srpski i IMEI-br. Neće da izaju potvrdu da nisu u stanju da ga poprave, već izdaju potvrdu da aparat ne pokazuje navedene nedostatke i da se proba sa drugom karticom. Zvala sam i centar za zaštitu potrošača,ali oni mogu da ti daju samo savet. Skoro sam se obratila pismeno tržišnoj inspekciji na N.Bg. pa čekam njihov odgovor. Ja sam sve živo probala,problem mi je što nisam iz Bgd-a pa ne mogu lično da odem. Moj ti je savet pravo u inspekciju,bezveze se mlatiš okolo,ako neko može da ti pomogne to su samo oni!

miodrage
WP_guru
WP_guru
Postovi: 11662
Pridružio se: Pon, 13. Mar 2006. 23:35
:: iPhone 14 Pro Max
Lokacija: Subotica
Kontakt:

Post od miodrage »

Nazalost, zivimo u kaubojskoj drzavi... odnosno, cak je i na Divljem Zapadu postojala neka vrsta prava... ovde kod nas cisto bezakonje. Nazalost, mislim da ces svoja prava jako tesko da ostvaris. Od srca ti zelim da u tome uspes, i da im se naj... majke... ali... ne znam koliko ce to da urodi plodom.
Moje iskustvo ti je sledece, odes tamo licno, izgledas kao da ces da ih pobijes sve do jednog za minut, ledenim i uctivim glasom zahtevas da vidis sefa, trazis uredjaj nazad, trazis da napishu da nisu u stanju da ga poprave (ovo pod pretnjom da ako to ne urade da ce zube da skupljaju polomljenim prstima, i to sa jednim neoslepljenim okom), sa time odes u Telesmor, i tamo zahtevas zamenu aparata, opet trazeci sefa.
Srecno, i napishi sta si uspeo.
Ceterum censeo, Androidam delendam esse!

Deksi
V.I.P. MobilniSvet.com
V.I.P. MobilniSvet.com
Postovi: 4924
Pridružio se: Sre, 24. Feb 2010. 23:51
:: one+ nord2
Lokacija: LE

Post od Deksi »

Imala je ovde tema koju je postavio covek koji je imao slican problem tvome ali nemogu da je pronadjem i postavim link.U tom slucaju je bio vip i tattoo ali on je umesao trzisnu inspekciju i uspeo da se izbori i dobije novi telefon.
Sta reci strasno prava nocna mora,covek se mozda odrekao necega zarad zadovovljstva i kupovinu hit uredjaja ali eto kakve je srece.
Sta da ti kazemo borise i zelimo ti uspeh.

Zligor
Mobil stručnjak
Mobil stručnjak
Postovi: 715
Pridružio se: Pet, 24. Apr 2009. 17:52
:: LG Nexus 5X
Lokacija: Niš

Post od Zligor »

treba nekako da skratis vreme....
odes u telenor po svoj primerak kontakt magazina, zatim sednes u kafic, procitas kako je kupovina telefona na crno losa za operatere, legalne uvoznike i servisere pa i za celu zemlju. ljut si na telenor ali vidis da i njih drma kriza jer njihovi promoteri voze toyotu hilux ccc nemaju ni za hummer. kafic ima wifi, mogao bi da proveris mail ali si kao zamenu za hd2 dobio telefon od 30 evra pa i to ne mozes.
ah ta briga o korisnicima... nije uteha ali skoro svi tako prodju. zelim ti da sto pre dobijes ispravan telefon.

bestboy
Expert
Expert
Postovi: 3571
Pridružio se: Uto, 23. Jan 2007. 03:10
Lokacija: Casablanca

Post od bestboy »

Nyuszika napisao: Ovo je ono sto uvek govorim ljudima koji traze "garanciju" da garancija gotovo nista nevredi, a da si kupio tel na crno, vec bio posle nedelju dana imao napravljen tel...
Нажалост у праву си...


cure2fast

Тржишну је требало позвати одмах после доласка из првог сервиса.
Мис`им дивим ти се на толиком стрпљењу а колико си сад прсо могу само да замислим.
Слобода или смрт

Azimuth
Moderator
Moderator
Postovi: 11610
Pridružio se: Sub, 27. Jan 2007. 20:58
:: Note 8 DS
Lokacija: Novi Sad

Post od Azimuth »

cure2fast, jel imas ti neki racun, priznanicu ili bilo kakav dokaz da si 3 puta nosio isti telefon u servis? Ako imas,a trebao bi da imas, najjednostavnije ti je da im prvo pripretis tuzbom (ali ce ti to jedino kod nekog sefa upaliti jer je njegovo dupe u procepu) a posle i da podneses istu.

hibiskus
Mobil poznavalac
Mobil poznavalac
Postovi: 666
Pridružio se: Sre, 18. Mar 2009. 01:34

Post od hibiskus »

upravo kako rece Azimuth, idi u servis trazi da ti pokazu servisnu knjizicu tj. garantni list i uz njega na papiru spisak intervencija koje su radili naravno potpisano i overeno pecatom. Ako nisu nista radili, odnosno ako su samo flesovali telefon, oni ce poceti da se izvlace, a ti onda navalis pa dobro ljudi vec 3 meseca je telefon kod vas itd. sve sa namerom da dobijes spisak intervencija. Sa tim spiskom ec ti biti mnogo lakse, a i oni nece vise moci da te lazu.

cure2fast
Redovni učesnik
Redovni učesnik
Postovi: 142
Pridružio se: Uto, 17. Mar 2009. 19:10
Lokacija: Beograd

Post od cure2fast »

hibiskus, vec sam se svadjao sa vlasnicom servisa preko telefona, no ona mi rece da budem strpljiv!:blinky: pa ona nije svesna da cu je spaliti zajedno sa servisom. Jesu samo su ga flesovali,rekli su mi hakeri iz servisa. Ako im trazim servisnu knjizicu da li su duzni da mi je daju? Ja imam samo od poslednjeg servisa kod sebe, mada oni moraju to da imaju negde zabelezeno. U ostalom ako nece meni da daju spisak intervencija, da ce ga trzisnom inspektoru. Mislim da je trzisna ispekcija nabolje resenje...miodrage, ali cu ipak pre toga (mislim na putu do trzisne ispekcije) otici do telenora treziti sefa da vidim da li ce tako nesto uroditi plodom...a ako nista ne uspe od ovoga videce te me na RTS1 kako stojim opasan eksplozivom ispred telenora i ne trazim milione da ne bi podigao sebe u vazduh ili da oslobode avganistanskog teroristu vec samo MOJ HD2 KOJI SAM POSTENO PLATIO! :x
Hvala svima na pomoci i savetima...javljam se cim budem imao neke konkretne informacije...do tad LET THE FORCE BE WITH ME!

hibiskus
Mobil poznavalac
Mobil poznavalac
Postovi: 666
Pridružio se: Sre, 18. Mar 2009. 01:34

Post od hibiskus »

The Force is strong at this one.... :lol: :lol: :lol:

Ma nemoj se cimati toliko, ja sam imao slican slucaj doduse bila je graficka karta u pitanju, 3 puta po 45 dana u servisu a 4 put 2 meseca sam cekao da "dobije od dobavljaca" zamenu. Sta cu, kad vidis da je neko debil onda bolje da ti ostane zdravlje nego da kidas sam sebi zivce zbog debila.
Duzni su da ti vrate garanciju/servisnu knizicu kad poprave telefon, zajedno sa spiskom intervencija koji ce pisati u knjizici ili ce ti dati posebno na papiru.
Uzgred, uslovi servisiranja se nalaze na garanciji, tako da ako sam dobro razumeo, ovaj treci put ce preci 45 dana, ako mozes sacekaj 45 dan, i onda idi i trazi da ti zamene novim proizvodom.

owc
Novajlija
Novajlija
Postovi: 15
Pridružio se: Čet, 19. Avg 2010. 15:25

Post od owc »

Ja imam slican problem kao i cure2fast ali sa HTC Tattoo dobijenim od VIPa za dvogodisnji ugovor. Posle nekih 8 meseci odlepila se desna strana ekrana i pojavila se fleka sa unutrasnje strane koja je prouzrokovala blokadu touch screen-a. Odneo sam telefon u VIP centar i odgovor dobio tek nakon 2 nedelje i to u vidu telefonskog poziva da mi je garancija ukinuta od strane ovlascenog servisa pod imenom (koje li slucajnosti) BEGRAM i to zbog mehanickog ostecenja touch screen-a i da mogu da izaberem da li hocu ili necu da ga isti servis popravi - naravno o mom trosku. Ja se, normalno, sa time nisam slozio i tako je poceo rat koji traje nove dve nedelje. Naime, napisao sam zalbu i poslao VIPu sto je rezultiralo da moj telefon ponovo bude poslat na pregled (pregled jos uvek traje). U medjuvremenu sam kontaktirao i HTC direktno trazeci od njih prostu informaciju da li imaju autorizovani servis u Srbiji ili ne, odnosno da li je BEGRAM njihov autorizovani servis za Srbiju ili ne. Posle desetodnevnog "silovanja" na uzgred-budi-receno odlicnom Engleskom, teska srca, morali su da mi posalju informaciju u kojoj doslovce stoji: We apologize for the delay in answering your email. Kindly be informed that the authorized repair center responsible for Serbia is the repair center in Croatia: MMM AGRAM SERVIS d.o.o., the retailers in Serbia deliver the handsets to this repair center. Please note that you can contact us via support line - i bla bla bla . Naravno support line za Srbiju ne postoji a u miloj nam Kroaciji bi verovatno bili jako srecni da nas cuju. Sve u svemu HA HA HA. E sad, ako malo unidjete u www.begramservis.rs videcete da su oni "partneri" sa VIP mobile, SAMSUNG, SIEMENS, SONY ERICSSON i MOTOROLA ali nigde HTCa (vidi http://www.begramservis.rs/partneri.html). Ali zato na http://www.begramservis.rs/onama.html mozete procitati umnu recenicu u kojoj stoji da:Kompanija tesno sarađuje sa Agram servisom u Zagrebu koristeći njihovu ekspertizu kroz konsultacije i zajedničko obrazovanje. HA HA HA HA HA!!!!!! Kad se na ovo sve doda i podatak da se kao posrednik izmedju VIPa i BEGRAMA pojavio MIKROS SERVIS (Zorza Klemansoa) prica postaje jos sjajnija jer i lik iz tog servisa (na telefonsko pitanje kako su to oni ovlasceni servis za HTC) tvrdi kako oni imaju ugovor sa HTCom. Podpitanje glasi - ako oni imaju "ugovor" sa HTCom zasto onda telefone salju BEGRAMU-u a HTC Global i ne zna da oni postoje. Na potpitanje nisam trazio pa samim tim ni dobio odgovor. Sve u svemu - klasicna nasa prica o predstavnistvima, zastupnistvima, autorizovanim i ovlascenim likovima itd. ISTINA JE DA NE POSTOJI AUTORIZOVANI SERVIS ZA HTC TELEFONE U SRBIJI I DA NE POSTOJI ENTITET U SRBIJI KOJI MOZE DA VAM PONISTI GARANCIJU ZA HTC TELEFON. Sta cu ja da radim dalje ukoliko budu uporni u tvrdnji da su autorizovani i da mogu da se slikam sa telefonom za koji mi je minimalna varijanta popravke u sopstvenoj reziji negde oko 75 evrova (u njihovoj verovatno preko 100), ne bi da otkrivam ovako javno ali i za to ima leka - pustiti ih sigurno necu, a ko zeli sa mnom da saradjuje slobodno neka me kontaktira na owc@my-its.net. Nadam se da sam pomogao ovim informacijama. Pozdrav svima. Meda

Wicker Man
Expert
Expert
Postovi: 2120
Pridružio se: Sub, 06. Jan 2007. 14:53
:: HTC Desire
:: Sony Ericsson K800
Lokacija: nije poznata

Post od Wicker Man »

Eh,uvek mi bude muka kada naletim i prcitam ovakve teme. :uhuh: Odmah me podseti gde smo i sta smo i da se nista na bolje ne menja.Savet ovim momcima koji imaju frku,istrajte,pokusajte makar morali i trzisnu inspekciju juriti i "potezati",ali pametno,cuvajt nerve,trebace vam.
A za ubuduce se drzite recenice: "Bolje da do garancije ne dodje i da se ne poteze". Ili sto bi rekli: "Imam, a kao da je nemam".
When I'm walking a dark road I am a man who walks alone!

cure2fast
Redovni učesnik
Redovni učesnik
Postovi: 142
Pridružio se: Uto, 17. Mar 2009. 19:10
Lokacija: Beograd

Post od cure2fast »

Sto se tice Mkros servisa oni imaju pravo SAMO DA FLESUJU TELEFONE, NE I DA RADE HARDVERSKE POPRAVKE, sto navodno Begram ima pravo da radi,pa ih oni salju tamo i ako Telenor nema nikakav ugovor sa Begramom. Ja sam onda lepo pitao vlasncu Mikrosa zasto ako su oni ovlasceni serviseri i ne mogu da ga popraave, zasto ga salju u neki drugi servis na popravku umesto da mi napisu da telefon ne moze da se popravi i da lepo dobijem novi?! Ona mi na to rece da ima pravo da to uradi... :dry: hibiskus, tesko ce mob ostati 45 dana kod njih, pa nisu oni toliko naivni...
Owc, vidim da imas slican problem, pa kad budem otisao do inspektora poslacu ti u mail-u sta mi je rekao, cisto da se malo potpomognemo...evo ti moj mail pa ako imas neku ideju ili ti treba pomoc pisi "curetoofast@hotmail.com".
Sad sta je tu je, trzisna ispekcija je po meni jedino pravo resenje i naravno...LET THE FORCE BE WITH US!

toda81
Prijatelj foruma
Prijatelj foruma
Postovi: 8679
Pridružio se: Ned, 11. Nov 2007. 17:35
:: Note 4 N9100 dual
Lokacija: Požarevac

Post od toda81 »

Ovo je strasno sta seradi u nasoj zemlji i ne cudi me zasto svet ne zeli da ima veze sa nama kada se desavaju ovakve stvari.Ni malo mi visenije svejedno sto sam kupio tel preko telenora
Note IV N9100 dual

owc
Novajlija
Novajlija
Postovi: 15
Pridružio se: Čet, 19. Avg 2010. 15:25

Post od owc »

Zasto bi se samo ja smejao. Evo kako izgleda (veoma tesko) dobijen odgovor od HTC u originalu:

----- Original Message -----
From: HTC
To: owc@my-its.net
Sent: Thursday, August 19, 2010 3:01 PM
Subject: Regarding your message (10CSCW33ENA000004)


Dear Nenad MEDAREVIC,

Dear Mr. MEDAREVIC, Thank you for contacting us, We apologize for the delay in answering your email, Kindly be informed that the authorized repair center responsible for Serbia is the repair center in Croatia MMM AGRAM SERVIS d.o.o., the retailers in Serbia deliver the handsets to this repair center. Please note that you can contact us via support line. For further details, please go to http://www.htc.com/europe/CA_Hotline.aspx, you'll find a toll free number that you can dial only from a landline. Best Regards, HTC Team http://www.htc.com

To send a reply to this message or let me know I have successfully answered your question log in to our ContactUs site using your email address and your ticket number 10CSCW33ENA000004.

Sincerely,

Amr

HTC

Want to see what others are saying? Have a question to ask other HTC fans?

Become a fan of HTC facebook.com/htc
Follow us on Twitter twitter.com/htc
Subscribe to our YouTube Channel youtube.com/htc

Explore our development resources developer.htc.com

We are unable to receive replies to this email account. Please visit us at htc.com if you have any questions or need further assistance.
CONFIDENTIALITY NOTE : The information in this e-mail is confidential and privileged; it is intended for use solely by the individual or entity named as the recipient hereof. Disclosure, copying, distribution, or use of the contents of this e-mail by persons other than the intended recipient is strictly prohibited and may violate applicable laws. If you have received this e-mail in error, please delete the original message and notify us by return email or collect call immediately. Thank you. HTC Corporation

Zligor
Mobil stručnjak
Mobil stručnjak
Postovi: 715
Pridružio se: Pet, 24. Apr 2009. 17:52
:: LG Nexus 5X
Lokacija: Niš

Post od Zligor »

http://www.htc.com/europe/CA_Hotline.aspx, - Oh no! 404 - Page not found :D

pitaj lepo ove u vipu zasto tvoj telefon nije poslat u autorizovanom servisu, odstampaj i ponesi ovaj odgovor sto si dobio

owc
Novajlija
Novajlija
Postovi: 15
Pridružio se: Čet, 19. Avg 2010. 15:25

Post od owc »

Ne, ne, sve je ok sa tim linkom - jedino sto ne postoji tool-free broj za Srbiju vec samo za Croatiu i ostale. Sto se tice VIPa, njima je nakon obavestenja o ponistenju garancije srocenog u tri reda poslato pismo sledece sadrzine (izvinjavam se zbog kuka - pismo je prebaceno iz Word-a).

VIP mobile d.o.o., Beograd

PREDMET: Žalba na odluku o poništenju garancije a na osnovu izveštaja ovlašćenog servisa

Poštovani,

moje ime je Nenad Medarević i korisnik sam Vaših usluga bezmalo 3 godine - broj 0303080. Po struci sam elektroničar - serviser elektronskih uređaja još od 1986. godine i od tada servisiram od običnih elektronskih kalkulatora, preko elektronskih pisaćih mašina do personalnih računara od prve XT generacije do današnjih modela.. Ovo ne navodim da bi hvalio sebe već da Vam na samom početku stavim do znanja koliko je moje iskustvo u servisnom poslu i da je svaka reč koju ću ovde napisati potkrepljena upravo time.

Prošle godine obnovio sam dvogodišnji ugovor sa Vašom firmom za paket 325 i izabrao, u to vreme, na sve strane reklamirani HTC Tattoo, uz popriličnu doplatu od skoro 10.000 dinara. U samom startu bio sam razočaran jer taj telefon niti ima kompletan bluetooth, niti zaslužuje cenu po kojoj se prodaje, između ostalog i zbog toga što nema opciju prenosa podataka iz interne memorije u SIM i obrnuto, a što ima i najjednostavniji Nokia telefon. No, moj izbor je bio samo moj i ostalo je da “uživam” u njemu naredne dve godine. Vremenom sam navikao i otkrio čak i neke dobre i inovativne opcije.

Međutim, već posle prvih 6 meseci došlo je do problema sa telefonom. Prvo mi se potpuno gubio signal operatera pa ponovo pojavljivao nakon 10-15 minuta. Da bi ustanovio šta je u pitanju zamenio sam mesta mojoj i supruginoj kartici (ona je 0212130) i ustanovio da je problem u telefonu. Naime i sa njenom karticom nisam imao signal koji se povremeno javljao pa gubio i tako jedno nedelju dana. Tada se sve normalizovalo i ja sam to pripisao “PRETERANOJ OSETLJIVOSTI HTC TELEFONA NA, recimo PRIVREMENO LOŠ SIGNAL SA VAŠE BAZNE STANICE U MOM KRAJU”. To je prošlo i gotovo zaboravljeno.

Ubrzo nakon toga javio se drugi problem. Telefon je sam od sebe (na pr. nalazi se na stolu pored mene ekranom na gore) počeo da zove prvi broj sa liste za brzo biranje – moj kućni broj. Tako je dolazilo do glupih situacija da se javim na poziv i čujem samog sebe kako vičem HALO! sa neminovnim ehom u slušalici. O tome koliko se puta supruga javila na sličan poziv neću ni da nabrajam.

I baš kad sam hteo da posetim Vaš prodajni centar i predam telefon sa ovom primedbom, kada se pojavio treći i najozbiljniji problem – prvo se jednog jutra u desnom delu ekrana, do same ivice, pojavila čudna mrlja. Mrlja nije predstavljala nikakvu smetnju, niti je bila vidljiva dok je ekran radio, tako da nisam pridavao veliki značaj. Pretpostavio sam da se radi o vodenoj kondenzaciji koja će nestati tokom dana i vratio telefon u zaštitnu torbicu onako kako to uvek činim – levom stranom na dole. Kod sledeće upotrebe ustanovio sam da se mrlja pomerila u levo u odnosu na ivicu ekrana i počela da poprima formu kruga. Ovo me je već zabrinulo ali telefon je i dalje radio a nije bilo nikakvih smetnji zbog kojih bi odmah intervenisao – tih dana sam inače bio prezaposlen. Do kraja istog dana na ekranu je već egzistirala kružna fleka prečnika otprilike 6-7mm a između nje i mesta gde se početno pojavila ostao je zamrljani trag. Da ne dužim, trećeg dana fleka je stigla do sredine ekrana ostaviviši iza sebe trag kao kometa a touch-screen komande su prestale da rade. “Skoknuo sam na internet forume” i tamo došao do saznanja da se to u svetu dešava i da se to najčešće zove “oil spot”, a da je najčešći uzrok jak pritisak na ekran. Kako to u mom slučaju nikako nije bilo moguće jer telefon držim u maloj torbici a istu tu torbicu u drugoj mekanoj kožnoj torbi interesovalo me je, pre svega sa profesionalne strane, kako je moglo doći do toga, jer ako iko ima naviku pažljivog rukovanja i čuvanja tehnički stvari ja sam sigurno jedan iz te grupe.

Učinio sam stoga ono što mi, kao korisniku telefona nije zabranjeno garantinim uslovima – skinuo sam trodelni komplet maske sa telefona i ustanovio interesantnu činjenicu. Dok je sa leve strane ekrana bilo sve u redu i panel čvrsto prijanjao uz podlogu, sa desne strane, kod pozicije od koje je počela da se pomera sporna fleka, bila je vidljiva mala količina nekakve crne mase, lepljive na dodir prstom koja kao da je istisnuta iz spoja. Noktom sam pokušao da malo odvojim taj kraj i video isto ono što sam pokazao i Vašim službenicima u prodajnom centru – površinski sloj ekrana odvojio se sa lakoćom i moglo se videti nešto poput žvake kako se razvlači na tom spoju – po mojoj pretpostavci zaptivna masa, lepak ili slično – ne bi mogao precizno da definišem jer u tome nemam detaljnije iskustvo.

Ono što je 100% sigurno to je da telefon nije pretrpeo ni pad ni bilo kakav sličan mehanički uticaj, niti pak bilo kakav mehanički uticaj može dovesti do pojave “otapanja” zaptivnog sloja na ekranu – uostalom pogledajte masku na telefonu – očuvana je kao prvog dana. Takođe je 100% sigurno da telefon nije potopljen ni u kakvu tečnost jer se tragovi (kaže moje iskustvo) takvog dešavanja ne mogu sakriti u potpunosti – dakle serviser koji otvori telefon pronašao bi tragove. Ali, čak i da je telefon potopljen u bilo šta postavlja se pitanje od čega je taj zaptivni sloj – od šećera. Na kraju jedno bezazleno pitanje – ako je mehaničkim uticajem došlo do pojave fleke na ekranu – kojim se to uticajem MEHANIČKI stvorena fleka pomerila za oko 2 cm od desne ivice. Možda će i na to pitanje “stručan” odgovor imati “naučnik” koji mi je poništio garanciju. Izvinjavam se zbog očiglednog sarkazma u mojim rečima ali ja se jednostavno rečeno osećam tako i ne mogu da izbegnem da to ne ispoljim – uostalom to je i moje pravo.

Po mom mišljenju najbliže istini je to da je zaptivni sloj na tom mestu bio fabrički loš i da je, verovatno pojačanim atmosfersko-termičkim dejstvom (početak visokih spoljnih letnjih temperatura), na tom mestu popustio tj. propustio vazduh i omogućio tada već moguću kondenzaciju. Ovakav sticaj okolnosti mogao je da uzrokuje kako izolatorski tako i provodni neželjeni efekat i disfunkciju touch-screen panela. Svako ko razmišlja drugačije nakon pregleda (ali detaljnog) mog telefona, a iole se razume u tehniku i naravno samim tim poseduje makar osnovna znanja iz fizike, hemije, poznavanja materijala itd. – razmišlja zlonamerno a ja sam upravo svedok takvog ponašanja Vaše firme prema meni tj.(da ne grešim prema Vama) trećih lica sa kojima očigledno sarađujete.
Vezano za sve gore navedeno izjavljujem da sam jako nezadovoljan po meni, najblaže rečeno, veoma površnim postupanjem u ovom slučaju i obaveštavam Vas sledeće.

1.I dalje verujem u Vašu poslovnost iako procedura koja se u garantnom roku sprovodii u Vašoj firmi predstavlja popriličan napor za korisnika usluge – vezano za ovo postavljam pitanje zašto osoba koja prva obaveštava, a kada dođe u situaciju da ne ume da mi odgovori na pitanja koja postavljam, nema ovlašćenja da vezu prebaci svom nadređenom i zašto izveštaj servisa ne može biti poslat poštom, faksom ili e-mailom korisniku, već on mora da dođe u prodajni centar gde je predao telefon. U vreme vrhunskih elektronskih sistema telekomunikacija čiji ste i Vi učesnik takvo nešto je gotovo neverovatno. Sam dolazak je za mene predstavljao mučenje i gubitak vremena, no dobro – ispoštovao sam i to.

2.Pročitavši izveštaj nisam mogao a da se ne nasmejem i to iz više razloga. Prvo, uopšte mi nije jasno da jedna kuća kao što je Vaša dozvoljava sebi da nekome uruči ovakve izveštaje, a radi se o jako osetljivoj stvari – poništavanju garancije. Naime, Vi očigledno radite sa servisom MIKROS, a pošto taj servis iz nepoznatog razloga nije hteo da se bavi mojim telefonom (iako po internetu “blješti” da su HTC servis) on je isti prosledio moj telefon nekom “BEGRAM” servisu koji se takođe u pismu proglašava ovlaćenim servisom za HTC na području Srbije i time sebi daje pravo da poništava garancije. Sve to uz “veoma opširno” objašnjenje kako je “ovlašćeni serviser” nepoznatog imena, verovatno dobro obučen pre toga u nekom od evropskih HTC servisnih centara, 31.07.2010., dakle punih 11 dana nakon što sam predao telefon na reklamaciju, ustanovio da je u pitanju mehaničko oštećenje touch screen-a itd., a sve začinjeno pečatom bez potpisa na kraju....E sad, kako ja imam veliko iskustvo u tome kako se ko predstavlja ovde u Srbiji a naročito po pitanju raznih zastupanja, predstavništava (sam sam bio direktor predstavništva jedne američke firme punih 6 godina a već 4 godine sarađujem sa britanskom telekomunikacionom kompanijom), autorizovanih distributera i servisa i koliko je to relativan pojam ovde kod nas, rešio sam da se obratim direktno HTC-u i trenutno sam u dopisivanju sa njima pa ćemo “izbistriti” ko je ko i kako ovlaćen ili nije ovde u Srbiji po pitanju njihovih proizvoda i ko sme a ko ne sme da “pipa” njihove proizvode a pogotovo da ukida garancije.

3.Od Vas zahtevam da iskažete punu poslovnost i obezbedite kvalifikovano lice iz Vaše firme koje će dalje u svom prisustvu obezbediti moje suočenje sa “ovlašćenim” serviserom gde će mi se omogućiti da istom prikažem ono što svojim “detaljnim pregledom” nije video i da postavim nekoliko “nestručnih” pitanja na koje očekujem stručne odgovore i potpunu objektivnost.

Mislim da ne potražujem ništa nerealno i neizvodljivo pogotovo što se smatram višestruko oštećenim - telefon, gubljenje vremena i novca itd. i smatram da nema potrebe za sukobljavanje jer sam na korak od prestanka korišćenja Vašeg servisa. Ovo ne smatrajte pretnjom već realnim tokom u slučaju da jedan telefon bude vredniji od ugleda firme a ja lično ću ga pojesti (sa sve SIM karticom) ukoliko se nađe “naučnik” koji će odgovorno i naučno potkrepljeno izjaviti i potpisati da je otapanje zaptivne mase – mehaničko oštećenje.

U očekivanju vašeg brzog odgovora srdačan pozdrav!
S poštovanjem,
Nenad Medarević
  • Izmenio Miškoni:: "kuke" zamenjene našim slovima

Odgovori