![Srećan sam. :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Lepo sam danas otisao u trzisnu inspekciju (kao sto sam i rekao: cim dobijem odgovor od HTC-a), podneo prijavu
![Ma, neću da ti kažem. :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
![Ljut sam! :angry:](./images/smilies/icon_angry.gif)
Takodje sam otisao i do delte i rekao Mirku (sefu u delti) , i on je bio veoam ljubazan (hoce covek da pomogne), i rece mi da ce videti dokle se stiglo sa mojom zalbom samom Teleloru.
A videcu da ja nekako licno porazgovaram sa ovim ljudima koji promovisu HTC u Srbiji da im posaljem link sajta i da ih zamolim da se eventualno ukljuce u diskusiju i probaju da pomognu, jer koliko ga god oni dobro promovisali ovakve stvari ih upropastavaju. Dobili su primedbu preko mog komse(kuma) koji im servisira kompove i na ciji sam paket ja uzeo HD2.
Owc, svidja mi se ideja. Stvarno ne bi bilo lose da ih nekako SVI smaramo, da se vise ovakve stvari ne bi ponavljale. Tako da ne bi bilo lose ako bi imali POMOC ADMINISTRATORA da se ova tema malo vise "pustu u promet" (moze i pod nekim drugim imenom da bi bila univerzalna, ili da se ako nista odnosi na korisnike HTC-a), jer verujem da dosta ljudi ima slican problem, pa da napavimo neku vrstu "JEDIS COUNCILA"
![Veoma sam srećan! :D](./images/smilies/icon_bigyellowgrin.gif)
![Slika](http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc4/hs396.snc4/45909_1578331295652_1156734358_31725815_7349514_n.jpg)
LET THE FORCE BE WITHUS! Tags: u sredini vlasnik servisa
![Zabole me stomak od smeha! :lol:](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Zabole me stomak od smeha! :lol:](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Zabole me stomak od smeha! :lol:](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
P.S. Bilo mi je dosadno pa sam opet smarao Mr.Amr-a da mi da odgovor za Mikros servis i njihovu licencu(jer mi nije odgovorio), i isput sam bio slobodan da ih pozvovem "to join our discussion".
![Veoma sam srećan! :D](./images/smilies/icon_bigyellowgrin.gif)