Stranica 21 od 25

Re: Problemi sa servisiranjem telefona u garantnom roku

Poslato: Uto, 11. Dec 2012. 11:25
od lesa0208
Pre par dana od moje sestre momak je imao pozitivno iskustvo sa MTS-om sto je mene zacudilo jako, ima neki Huawei model, uglavnom uredjaj mu je ispao na tepih kako on kaze, display prestao sa radom, i on kao aj da ga odnese kod njih na saervis i u roku od 4 dana mu dali popravljen telefon, bez ikakvog cimanja.

Одг: Problemi sa servisiranjem telefona u garantnom roku

Poslato: Uto, 11. Dec 2012. 11:34
od toda81
Bilo bi prelepo da bude sto vise takvih primera. Ja sam odavno prestao da verujem u moc garancije jer sam pre mnogo godina imao problem sa siemensom mc60 koji sam kupio preko telekoma pa su mi pokidali sve zivce kada sam se pozivao na garanciju zbog problema koje sam imao sa tim telefonom

Re: Problemi sa servisiranjem telefona u garantnom roku

Poslato: Uto, 11. Dec 2012. 11:36
od Freyr
Moja drugarica ima onaj ot-990 ili kako vec,uzela u telenoru uz postpaid. Posto nije bas obazriva ispadao joj par puta,poslednji put na beton,zestoko. Par dana kasnije,crkne zvucnik i ts ne reaguje skoro nikako,polumrtav. Ja sam pogledao tek,izubijan po coskovima,duboki urezi,bas se vidi i kazem joj da nosi na reklamaciju ali da se ne nada. Pogadjajte sta se desilo,uredno joj uvazili garanciju,bez ikakvih problema i sve joj zamenili...

Одг: Problemi sa servisiranjem telefona u garantnom roku

Poslato: Uto, 11. Dec 2012. 12:03
od toda81
To je ravno naucnoj fantastici. Iskren da budem, bez obzira ko je u pitanju ja ne bih priznao garanciju onima koji se tako ophode prema uredjajima. Ocigledno je d asu ti padovi doveli do problema koji je imala

Re: Problemi sa servisiranjem telefona u garantnom roku

Poslato: Uto, 11. Dec 2012. 12:17
od Master Joda
Iskreno mislim da se ti nasi operateri brukaju na sitno. Racunam da je mnogo veca steta po njih sto ih pljuju redom po svim forumima nego sto ce ispasti ljudi i korektno odgovoriti na reklamaciju. Naravno, treba napisati i pozitivna iskustva u vezi sa operaterima. Na mom proslom telefonu (HTC Tattoo) su se bili pojavili Njutnovi prstenovi, tipican problem kod telefona sa rezistivnim ekranom. U VIP-u su mi zamenili ekran bez ikakvih problema. Ocigledno nisu mogli naci nikakve zamerke, fizicka ostecenja, pa su ga morali popraviti, ali me bar nisu zavlacili niti pokusali da mi smeste. Kako ce proci sa ovom reklamacijom videcemo, trenutno je zalba poslata u servis i ceka se njihov odgovor. U VIP-u me ubedjuju da ja ne mogu ovde biti ostecen jer je jasno napisano u kakvom je stanju primljen telefon i ne mogu mi ga vratiti nazad u gorem stanju nego sto je i bio. Sta ce biti do kraja videcemo, cekam reakciju servisa.

Re: Problemi sa servisiranjem telefona u garantnom roku

Poslato: Uto, 11. Dec 2012. 12:42
od Freyr
Nisam napomenuo da je riba,vitka,plava,krupne oci,usta,lici na Andjelinu :-D to je moje objasnjenje. Instrukcije kako uspesno reklamirati tel u garantnom roku...

Re: Problemi sa servisiranjem telefona u garantnom roku

Poslato: Uto, 11. Dec 2012. 13:05
od sugarcoated_ass
I ja imam ok iskustva sa servisiranjem... Vip mi je onda jos sredio ekran na Tattoo-u kom je poceo da se kvari touch, a ja sam ga dovrsio kad sam seo na njega. :D Sredili ga za 2 nedelje bez pitanja. Telenor mi je isto sve do sada sredjivao bez problema. E sad, pokusao sam da za*ebem ove u Vipu i odneo sam im RAZR sa prituzbama na crne fleke. Telefon mi se vratio, niko ga nije ni pipnuo, a napisali su mi da je ostecena zastitna folija i da zato izgleda kao da ima crnih fleka. :lol:

Re: Problemi sa servisiranjem telefona u garantnom roku

Poslato: Uto, 11. Dec 2012. 14:44
od miodrage
Pisao sam bas u ovoj temi o servisiranju Nokije C3-01 uzete u Vipu (za zenicu), 3 puta je crkavao touch-panel, i 3x je zamenjivan, besplatno, svaki put u roku od 8 dana. Posle 3. zamene, supruga je rekla da se otarasim te "prokletinje" jer ona ga pazi samo tako, a on crkne iz cistog mira, i to sigurno nisu cista posla :D
Nasao kupca, prodao preko Kupinda za 10000 i adios :D

Re: Problemi sa servisiranjem telefona u garantnom roku

Poslato: Čet, 03. Jan 2013. 21:32
od dule88
Svasta ima da se procita.Cuo sam i ja za losa iskustva sa ovlascenim servisima.Imam ugovore u Telenoru ali nikad nisam imao neki kvar na telefonima.Sada se mislim da kupim telefon u privatnoj,maleckoj radnji,sa 12 meseci neke garancije bez fiskalnom pa ne znam da li da to i ucinim,jer naravno izadje dosta jeftinije nego kod nekog naseg operatera ili u ovlascenoj radnji.uzeo bih ili S2 ili S3,mozda i One X+ ako bih nasao povoljan,sada je npr S2 320 eura a S3 oko 420 eura.Znam za problem sa S3 modelom,da crkavaju ploce koje imaju oznaku 1100,pa sigurno ta privatna garancija ne bi vazila i za,ne daj Boze crknutu plocu,ali koliko znam model S2 nema nekih problema.

Re: Problemi sa servisiranjem telefona u garantnom roku

Poslato: Čet, 03. Jan 2013. 21:44
od Ninolina
dule88, bolje ti je onda da kupiš preko oglasa za iste pare telefon koji je uzet preko paketa kod nekog od naših operatera. Telefoni su uglavnom novi i nekorisceni i imaces garanciju 2 god u ovlascenom servisu. Treba da gledaš oglase gde pise da je tel star 1 dan i da ima garanciju, a ti traži i fiskalni racun. Ja sam tako kupila vise tel i ni sa jednim nisam imala problema. :-)

Re: Problemi sa servisiranjem telefona u garantnom roku

Poslato: Pet, 04. Jan 2013. 03:48
od Layne_Staley
dule88, ako kupujes samsung preko telenora, nemas veze sa telenorom u koliko ti se (ne daj boze) desi nesto sa telefonom. BG elektronik (ovlascen servis za samsung, nije reklamiranje) ti priznaje garanciju kad odneses sve sta imas iz telenora i poprave ti telefon bez problema

Re: Problemi sa servisiranjem telefona u garantnom roku

Poslato: Pet, 04. Jan 2013. 10:46
od Master Joda
Citajuci ovde po forumu shvatio sam jednu stvar u vezi operatera. Operater (konkretno VIP) je vlasnik telefona dokle god vam ne istekne ugovor sa njima. Drugim recima, oni vam ga samo iznajmljuju kao korisniku njihove mreze. Samim tim kad reklamirate telefon traze vas broj telefona, licnu kartu itd... nije dovoljan samo racun i garancija. Kupiti telefon od nekoga ko je upravo sklopio ugovor sa operaterom je po mom misljenju rizican potez. Nisam siguran, ali mislim da operater moze da vas odbije za reklamaciju jer vi niste ta osoba kojoj je "iznajmljen" aparat. Ninolina je naglasila da je na taj nacin kupila vise telefona, ali da li ih je i morala reklamirati? Mislim da je to sve super dok ne dodje do kvara, a onda krecu muke.

Re: Problemi sa servisiranjem telefona u garantnom roku

Poslato: Pet, 04. Jan 2013. 11:33
od Layne_Staley
Master Joda, tako je kod Vip-a /.. Kod telenora si ti vlasnik telefona (dajem primer, ne favorizujem nikoga) :)

Re: Problemi sa servisiranjem telefona u garantnom roku

Poslato: Pet, 04. Jan 2013. 12:16
od miodrage
Whatever, neka i nisi ti vlasnik telefona, mozes da ga prodas. Na kraju ugovora ga ionako simbolicno otkupis za dinar. JA sam zeni uzeo C3-01, pa je posle 3. servisa ekrana rekla da ne zeli vise da ga pipne i da ga se otarasim, ja sam telefon prodao za 10000 (placen 5990 u Vipu), i rekao sam kupcu da ako mora da ga servisira da mi se javi, posalje telefon i da cu da ga sredim. Od tada proslo skoro godinu dana, bez poziva. Imam 2 objasnjenja: ili telefon radi i dalje besprekorno sto mi je skoro pa nemoguce da poverujem, ili ga je i novopeceni vlasnik batalio i preprodao dalje, ili bacio u djubre.

Re: Problemi sa servisiranjem telefona u garantnom roku

Poslato: Pet, 04. Jan 2013. 13:00
od Master Joda
miodrage napisao:Whatever, neka i nisi ti vlasnik telefona, mozes da ga prodas.
Nije problem da ga prodas, problem je da ga novi vlasnik reklamira direktno kod operatera. Naravno, ti si voljan da reklamiras telefon i nakon sto si ga prodao, ali koliko je zaista takvih ljudi. Ja sam u Novom Sadu, a kupio sam ga npr. od lika iz Nisa, treba da zapalim preko cele drzave da bi on reklamirao moj telefon. Ovo je situacija kad je operater VIP, ne znam kako je kod drugih. Ako je tacno da u Telenoru mozes da reklamiras telefon iako nemas ugovor sa njima onda je to extra vest.

Re: Problemi sa servisiranjem telefona u garantnom roku

Poslato: Pet, 04. Jan 2013. 15:29
od loki13
Garanciju na ispravnost aparata daje uvoznik,a posto mts/telenor/vip nisu uvoznici neko prodavci oni tu garanciju prosledjuju na svoje kupce/korisnike. Uvoznik da bi dao valjanu garanciju mora imati ili svoj servis ili ugovor sa servisom,koji ce resavati pitanja reklamacija u garantnom roku.
Po logici stvari ako neko odnese telefon direktno u servis sa valjano overenom garancijom,nema razloga da isti ne prihvati tel na popravku....

Re: Problemi sa servisiranjem telefona u garantnom roku

Poslato: Uto, 08. Jan 2013. 23:18
od Pera Detlic
sta kazete za telenor? konkreetno, treba sutra da kupim Note sa garancijom u telenoru, sta ako ne daj boze dodje do toga da iskoristim garanciju, sta me ceka? jel cu morati da cimam lika koji je sklopio ugovor s njima, ili je to nikakav problem??

Re: Problemi sa servisiranjem telefona u garantnom roku

Poslato: Sre, 09. Jan 2013. 01:32
od Master Joda
Sled je obicno takav da ti cimas Telenor, a oni tog uvoznika koji je dao garancije na telefon i koji ima ovlasceni servis u Srbiji (citaj Beograd). Nekad je lakse zaobici Telenor/VIP/MTS tako sto ces otici direktno u ovlasceni servis i reklamirati telefon. Naravno ovo je privilegija onih koji zive u BG i okolini. Ostali moraju da se cimaju preko operatera,a to ume da se rastegne u nedogled. Ja vec skoro 3 meseca reklamiram jedan telefon i igramo se gluvih telefona na relaciji Ja-VIP-Servis.

Re: Problemi sa servisiranjem telefona u garantnom roku

Poslato: Sub, 26. Jan 2013. 15:33
od mia88
Uzela sam telefon preko Handy shop-a, Samsung galaxy S advance i kako je odmah poceo da koci, kod kamerice mu nesto "zazveci" svaki put kad ga spustim, par puta kamera nije htela da se ukljuci, desavalo se da upali svetlo na ekranu i kad je zakljucan, odnela sam ga danas u handy na servis. Rekli su da ga oni odatle salju u samsungov servis, pa je l imao neko takvo iskustvo, da znam koliko cu cekati? Rekli su mi do 45dana, sto je po meni previse...

Re: Problemi sa servisiranjem telefona u garantnom roku

Poslato: Sub, 26. Jan 2013. 17:14
od sugarcoated_ass
mia88, 45 dana je rok u kom ga moraju najkasnije popraviti, u suprotnom ili dobijas novi ili, ako trazis, vracaju ti pare. :)