Problemi sa servisiranjem telefona u garantnom roku

opušteno ćaskanje o mobilnim telefonima
Odgovori
cure2fast
Redovni učesnik
Redovni učesnik
Postovi: 142
Pridružio se: Uto, 17. Mar 2009. 19:10
Lokacija: Beograd

Post od cure2fast »

Extra owc, sve moje cestitke! Slicna prica kod mene. Juce sam otisao do Knez Mihajlove, bilo mi usput, i svratio do Telenora. Sef poslovnice nije bio tu pa sam pricao sa sluzbenicom, rekao joj da je sramota to sto rade, da zelim da razgovaram sa sefom i da im je ovo poslednja prilika pre nego sto odem do trzisne inspekcije. Zamolila me je da obavezno dodjem sutra kad sef da razgovaram sa njim, pre nego sto podingnem tuzbu.
Danas umesto mene (a silno sam zeleo ja da odem), posto sam morao da ucim, otisli su moji u bili u delta city-i (inace tamo sam potpisao ugovor), i razgovarali su sa sefom poslovnice. Covek je vec bio upucen u moj slucaj, i rekao je da bi bilo lepo da ne zovemo inspekciju( tacnije:"molio bi vas") :) i da mu damo jos 2-3 dana da resi slucaj. Receno mu je da pristajem samo na zamenu telefona,tj. da zelim nov telefon, a on je rekao da ce sve uciniti da kupac (ja) bude zadovoljan. Rekao da ce zvati sutra licno da mi kaze sta je uradio. Izgleda da je bas onako kako je neko sa pocetka teme rekao, parafraziram:" Kada se nekom od sefova nadju mu** u procepu, odmah nastaje panika". Nedam se da ce se sve resiti uskoro...toliko od mene. Pozz i jos jednom cestitke za owc-a. :wink:

owc
Novajlija
Novajlija
Postovi: 15
Pridružio se: Čet, 19. Avg 2010. 15:25

Post od owc »

Kod ovih iz VIP-a je problem sto su zatvoreni kao kornjaca tj traze od tebe da im se pismeno obracas a oni te za uzvrat zovu da bi ti saopstili informacije. O kako bi ja voleo da dovatim nekog od njihovih glavonja u verbalnu semu kao ovu "sestru" danas. Pio bi BENSEDIN-e do kraja zivota. Kakva sramota za VIP - prvo oni tj oni koji stoje servisno iza njih poniste garanciju a onda se na zahtev proizvodjaca sve okrece naopako. Kakvih 200 evrova djoni - zamisli da sam priglup i da sam morao da angazujem nekog pravnika za ovu zajebanciju da me spase bede. Ali ako mislite da ce me se resiti time sto ce da srede telefon - grdno se varate jer cu traziti kontakt i sa VIP glavonjama kako bi ih obavestio sta im sa korisnicima usluge radi Serbise ispostava. Ljudi, pa oni toliko para dnevno mlate ovde u Srbiji da i 10 telefona da zamene zbog nekog kvara u garanciji ne bi ni osetili. O TELEKOMU da i ne govorim. Ja sam poslovno od 1997. u sferi telekomunikacija i poznati su mi svi njihovi otimacki trikovi, narocito u fiksnoj telefoniji. Ali ko ce kome nego svoj svome, zar ne.

Fox
Mobil manijak
Mobil manijak
Postovi: 1931
Pridružio se: Čet, 23. Avg 2007. 12:34
:: Bgd - Roma - Napoli

Post od Fox »

owc,kao prvo svaka cast na upornosti,da sam u tvojoj kozi i ja bih isto postupio kao sto si ti u ovoj situaciji... 8)
napisao:...Ali ako mislite da ce me se resiti time sto ce da srede telefon - grdno se varate jer cu traziti kontakt i sa VIP glavonjama kako bi ih obavestio sta im sa korisnicima usluge radi Serbise ispostava. ...
Citajuci tvoje postove od pocetka u ovoj temi,stekao sam utisak da si osoba koja ima iskustva u ovoj oblasti i vrlo dobro zna sta i kada treba da uradi...
E sad,da li ti mislis da gospoda iz VIP-a ne znaju kako se servis(i) ophode prema korisnicima,i da li svestan kod kolikog broja korisnika je "upalilo" to ponistavanje garancije od toboze "ovlascenog servisa" proslo bez ikakvog otpora korisnika?!

Svega su to oni u VIP-u svesni,zato su i uzeli njih za servisere,mada pitanje je da li bi bilo bolje sa bilo kojim drugim servisom... :dry:

I naravno da ne treba da ostane na "sredjivanju" jednog telefona,treba ovu priliku iskoristiti i naterati ih da bar malo vise i profesionalnije rade svoj posao,za koji su navodno dobili i licencu(e) od proizvodjaca.

Nazalost,poznajuci nase "menadzere",sva je prilika da ce nastaviti da "rade" kao i do sada,jer za bolje i ne znaju... :uhuh:
Samsung S8,Sennheiser CX300 II

miodrage
WP_guru
WP_guru
Postovi: 11662
Pridružio se: Pon, 13. Mar 2006. 23:35
:: iPhone 14 Pro Max
Lokacija: Subotica
Kontakt:

Post od miodrage »

owc, cure2fast, svaka vam cast momci, kapa dole!
E sad, posto ste pokazali i zube, i upornost i znanje, sad treba doterati elegantno i brzo stvar do kraja.
cure2fast, ispostuj tog sefa, daj mu do kraja nedelje fore da "sredi stvar" pa vidi. Ako ne uspe, inspekcija ce da urodi plodom, jer po reakciji sefa toga se podosta boje. Naravno, zahtevaj zadovoljenje sto si pretrpeo toliko i toliko dana bez telefona, kazi da bi bilo jako lepo da dobijes neke besplatne megabajte/minute/poruke...
owc, uvek moze da se dodje i do glavonja. Mislim da je najefektnije da odes u poslovnicu, i kazes da zelis da pricas sa sefom, a ako ti se to ne omoguci, da ces da dodjes sa inspekcijom, pa ces da vidis dokle su spremni da idu. Za tebe sam ubedjen da si spreman da ides do kraja, sto si i pokazao. Sto se "gospodje Mirjane" tiche, i njenih infuzija, mislim da je imala srece, jer da sam ja kojim slucajem bio, zavrsila bi na reanimaciji (uz mnogo srece). Naravno i ti zahtevaj zadovoljenje od operatera.
Za kraj, momci, ne posustajte nikako. Pishite ovde da znamo kako se epopeja zavrsava, a verovatno ce to biti podstrek jos nekome kako isterati svoja prava.
Smrt otimachima!
Ceterum censeo, Androidam delendam esse!

owc
Novajlija
Novajlija
Postovi: 15
Pridružio se: Čet, 19. Avg 2010. 15:25

Post od owc »

Fox, nisam mislio na VIP glavonje u Srbiji nego na VIP GLAVONJE iz germanske VIP centrale. Ne znam samo da li da im napisem pismo kirilicom ili da im se obratim in English - svejedno i jedno i drugo sigurno ne vole.

Danas sam VIP-u poslao sledece (bez "kuka" :-) ):

VIP mobile d.o.o.
BEOGRAD

Beograd, 25.08.2010.


PREDMET: Zahtev za pismeno izjašnjenje na žalbu


Poštovani,

dana 11.08.2010. godine poslao sam Vam žalbu na odluku o poništenju garancije za telefon HTC A3288 IMEI 358355022683078 kao i dopunu iste dana 20.08.2010.godine.

Nakon toga dobio sam samo šturu telefonsku informaciju da je moj telefon ponovo poslat u servis i apsolutno ništa više iako osnovna pravila ljudskog i poslovnog ponašanja nalažu da se na pismeni zahtev ili pitanje odgovori pismenim odgovorom .

Kako je od momenta predaje mog telefona na reklamaciju proteklo 35 dana a i zbog gore navedenog zahtevam od Vas da mi u roku od 3 dana od prijema ove informacije dostavite zvanično pismeno obaveštenje na memorandumu firme sa potpisom odgovornog lica i pečatom firme vezano za celokupnu reklamaciju a naročito vezano za rok od 45 dana iz Garantnih uslova.

Pojednostavljeno, zahtevam da me pismeno obavestite gde se trenutno nalazi moj telefon tj. u kom ovlašćenom HTC servisu, šta se trenutno preduzima vezano za moju žalbu i šta će se preduzeti ako se prekorači rok od 45 dana za ispunjenje obaveza iz garantnog roka, kao i ime odgovornog lica u kompaniji VIP mobile d.o.o. koje je zaduženo za ovaj slučaj. Obaveštenje možete poslati na više načina – direktno poštom na adresu koja Vam je dobro poznata jer na istu šaljete mesečne račune, na e-mail adresu ---@--- ili fax-om na broj telefona ---/--- .

S poštovanjem,

Nenad Medarević, ---/---


Ono što im naravno nisam napisao je da ću se ukoliko ne dobijem pismeni odgovor direktno obratiti Germanima tj. AustroUgarima.
  • Izmenio Miškoni:: uklonjeni lični podaci

madness99
Expert
Expert
Postovi: 2190
Pridružio se: Uto, 07. Mar 2006. 20:40
Lokacija: Sabac

Post od madness99 »

cure2fast napisao:Extra owc
Danas umesto mene (a silno sam zeleo ja da odem), posto sam morao da ucim, otisli su moji u bili u delta city-i (inace tamo sam potpisao ugovor), i razgovarali su sa sefom poslovnice...
Mirko je stvarno super covek, meni je zamenio HD2 bukvalno za 2 dana za novi :) Odavno nisam sreo tako ljubaznog coveka koji se trudi da zadrzi korisnike (posto to ipak nije praksa kod nas) i da te ispostuje maksimalno. Verujem da ce ti resiti problem u najkracem mogucem roku.

cure2fast
Redovni učesnik
Redovni učesnik
Postovi: 142
Pridružio se: Uto, 17. Mar 2009. 19:10
Lokacija: Beograd

Post od cure2fast »

madness99, ishvali ti coveka , ali izgleda slaba vajda. Ja se ponadao da je problem resen, ali ima tu jos debelo da se rilja.:uhuh: Sef ispostave mi se javio danas i rekao mi da moj telefon nece biti zamenjen, na sta sam mu ja nabrojao nekoliko nepravilnosti kojima su prekrseni uslovi garancije, i napomenuo mu da u Srbiji nema zvanicnog HTC-ovog servisa, rekao mu za owc-ov problem, i kako ga je resio, i poslao mu njegovu prepisku sa HTC-om. Sef je sa nevericom u validnost mail-a(parafraziram:"nama taj vas mail nista ne znaci znaci") uzeo da ga procita, i ako je mail potuno pravno validan dokument (neka me neko ispravi ako se varam). Takodje sam mu nakon toga rekao da cu kontaktirati kao i sam owc HTC licno, a mislim da jos jedna prituzba na ova dva cuvena servisa BEGRAM i MIKROS i na sam Telenor nece biti dobra po njih.
Do te mere sam spreman da cu cak licno kontaktirati Telenor u Norveskoj, cisto da im objasnim kako se ovde postupa sa njihovim musterijama. :uhuh: Sef ispostave me je zamolio da mu dam jos jedan dan da se informise da vidi sta ce. E sad sam se zainatio toliko da cu da ih smaram naredne 3 godine ako treba, i da pisem svim mogucim inspekcijama prituzbe po ceo dan. Toliko od mene za danas. Pozz
LET THE FORCE BE WITH ME!

djoni
Entuzijasta
Entuzijasta
Postovi: 236
Pridružio se: Ned, 06. Jun 2010. 10:59

Post od djoni »

Druže, nema tu šta da se sumnja u validnost komunikacije sa htc-om kad ima i ticket number i sve, taj šef jede g**na. Obrati pažnju na ovaj deo htc-ovog odgovora owc-u:
To send a reply to this message or let me know I have successfully answered your question log in to our ContactUs site using your email address and your ticket number 10CSCW33ENA000004.

bestboy
Expert
Expert
Postovi: 3571
Pridružio se: Uto, 23. Jan 2007. 03:10
Lokacija: Casablanca

Post od bestboy »

cure2fast napisao: sad sam se zainatio toliko da cu da ih smaram naredne 3 godine ako treba, i da pisem svim mogucim inspekcijama prituzbe po ceo dan.
Тако и треба брате! :)
Са олошем можеш само грубо и без посустајања.
Слобода или смрт

qwertysrb
Novajlija
Novajlija
Postovi: 13
Pridružio se: Čet, 26. Avg 2010. 01:14

Post od qwertysrb »

I ja imam sličan - isti problem kao i većina ovde.Pa reko da razmenim mišljenje sa ljudima koji su imali iskustva sa telenorom.Telefon HD2 je kupljen 12.08 u telenor poslovnici u Niš-u (uz aneks ugovora), prodavac nije me ni informisao da postoji mogućnost testiranja uređaja u samoj poslovnici i ukoliko se uoči nepravilnost da se telefon menja na licu mesta.Posle testiranja uređaja u donjem delu ekrana primećeni su mrtvi pixeli (4kom), sutradan uložena je reklamacija na uređaj usmenim putem kako preko call centra, tako i u samoj poslovnici, a isti uređaj je predat na reklamaciju 16.08 (nije predat 13.08 garancija ostala u autu, a auto "otputovao").
Prilikom reklamacije uređaja u poslovnici tek tad sam informisan da sam trebao da probam uređaj prilikom kupovine i da imam mogućnosti da ga odmah vratim ako je neispravan(pa ja ne kupujem telefon na pijaci).Prilikom predavanja telefona na reklamaciju i zahtevanja da se izda novi, dobijam uveravanja da je normalno da telefon ima mrtve pixele ( :o na šta sam ja prokomentarisao da li bi ona - prodavačica volela da na njenom novom televizoru od 32'' ima 200 mrtvih pixela), ujedno je tražen i razgovor sa šefom poslovnice, i napisana žalba-pritužba na rad samog prodavca koji mi nije omogućio testiranje telefona. Sutradan sam razgovarao sa prodavcem, šef poslovnice me je uputio na njega, i dobio uveravanja da će problem da se reši u najkraćem mogućem roku i to u moju korist.Kako dogovor nije ispoštovan, a i po savetu člana "cure2fast" sutra idem opet da se raspravljam, ali ovoga puta sa šefom.

cure2fast
Redovni učesnik
Redovni učesnik
Postovi: 142
Pridružio se: Uto, 17. Mar 2009. 19:10
Lokacija: Beograd

Post od cure2fast »

Samo ospi po njima i ne dustaj. Kao sto neko rece na pocetku teme:" Moras da imas ludacki pogled kao da ces nekoga da ubijes", i da izricito zahtevas i ne odustajes od svojih zahteva, i pretis tuzbom i trzisnom inspekcijom sefu i vlasniku radnje koji prodaje (uvaljuje u tvom slucaju) neispravne mobilne uredjaje! A tu prodavacicu apsolutno ignorises po principu "ko si ti da ja raspravljam sa tobom sta je normalno" i kazes:"ja zelim da razgovaram sa sefom, a ne sa osobljem,zato sto nisi ovlascena niti mozes da resavas ovakve probleme!" , pri tom je zamolis da vise ne prica ako nema nista pametno da kaze! :uhuh: Preko glave mi je vise nadobudnih prodavaca i servisera koji sve znaju i u fazonu su "aj odj**i, nemas pojma, nemoj da me ucis mom poslu!" :angry:

qwertysrb
Novajlija
Novajlija
Postovi: 13
Pridružio se: Čet, 26. Avg 2010. 01:14

Post od qwertysrb »

A i da napomenem, sada ne znam da li je to greška ili ne, aneks ugovora nije overen potpisom prodavca, već je samo udaren telenorov pečat.
Ako mi ne "prođe" žalba kod šefa poslovnice, planiram da se žalim višoj instanci telenora, inspekciji, HTC-u i na kraju telenorovom HQ-u u Norveškoj.

owc
Novajlija
Novajlija
Postovi: 15
Pridružio se: Čet, 19. Avg 2010. 15:25

Post od owc »

qwertysrb, potpis mozes i sam da stavis pa oni neka objasne ko je iskoristio njihov pecat. Samo nemoj da urlas, psujes i slicno jer je to prekrsaj. Sto kaze cure2fast "lidacki pogled" i kampujem kod vas dok ovo ne resimo. Koga cete da zovete mene ne zanima ali ovo prodavac ne moze da resi jer nije ovlascen da resava. Pri tom prema prodavcu nemas nista licno i to mu stavis do znanja, ali mu takodje stavis do znanja da radi u šupi od firme.

Azimuth
Moderator
Moderator
Postovi: 11610
Pridružio se: Sub, 27. Jan 2007. 20:58
:: Note 8 DS
Lokacija: Novi Sad

Post od Azimuth »

qwertysrb, nadam se da ti ovo nije prvi telefon i prosto mi je cudno da ti sam nisi uzeo telefon u ruke pre nego sto si bilo sta potpisao nego si kupovao macku u dzaku tako da ne mozes kriviti njih da ti nisu dozvolili testiranje uredjaja. Ovde su ljudi iz Telekoma daleko ljubazniji i bolji jer ti bukvalano uvaljuju u ruke telefone da ih testiras i njakas do mile volje. Procitaj ti taj aneks pa ce ti sve biti jasno. Trebalo bi negde u njemu da pise u kom roku ce izvrsiti zamenu aparata (najcesce 7 dana od dana potpisivanja ugovora), u suprotnom mozes samo da ga predas pa da ide u servis a onda njih da gnjavis da ti u razumnom roku poprave telefon ili da ti napismeno daju da ne mogu da ga poprave pa trazi zamenu.
Sto se cure2fast-a i owc-a tice, vi i kad isterate svoje, dobijete sredjene telefone sa novom garancijom na ugradjene/popravljene delove, ne trebate da odustajete i morate obavestiti nadleznu inspekciju i sve ostale da se ne bi ponovili takvi ili slicni slucajevi koliko vec sutra.

qwertysrb
Novajlija
Novajlija
Postovi: 13
Pridružio se: Čet, 26. Avg 2010. 01:14

Post od qwertysrb »

Više puta sam i naglasio da prema prodavcu nemam ništa lično i da on nije ovlašćen da rešava takve probleme, već samo da me uputi na nekog kog jeste a ni u kojem trenutku niti sam psovao niti vikao, samo sam želeo da ostvarim svoja prava.Osvrnuo bih se na konstataciju Azimuth-a, da sam sam trebao da probam telefon pre kupovine,pa ja nisam kupio uređaj na buvljaku nego u ovlašćenoj telenor poslovnici, i razumno bi bilo da postoji rok za testiranje uređaja,dosta tehničkih uređaja sam kupio i nikad, ali nikad nisam testirao ni jedan u bilo kojoj prodavnici,čak naprotiv donosio sam uređaj kući i ukoliko je neispravan, vraćao (do sada mi se to desilo jedanput sa Genius zvučnicima i Metro-om,ali istog trenutka sam dobio nove).Ali najviše u svemu tome iznervirala me je činjenica da prodavci na bilo koji način žele da te odvrate od vraćanja uređaja, prvi izgovor sam već pomenuo - "pa normalno je da telefon ima mrtve piksele", a izgovor koji sam juče čuo koji se odnosio na servisno stanje (gde je, kad će biti rešen telefon) doveo me je do zaključka da ljudskoj gluposti i neupućenosti nema kraja "pa znate kako , telefon mora da stoji na servisu par dana pošto serviseri moraju prvo da provere i testiraju stanje baterije" :blinky: :blinky: :blinky:

Azimuth
Moderator
Moderator
Postovi: 11610
Pridružio se: Sub, 27. Jan 2007. 20:58
:: Note 8 DS
Lokacija: Novi Sad

Post od Azimuth »

qwertysrb, nemoj pogresno da me razumes jer sam i ja jedan od kupaca telefona i ovo sto ovde pisem je iz najboje namere. Kazem, procitaj aneks ugovora i tu mora pisati u kom roku ce izvrsiti zamenu novog a neispravnog telefona tj telefona sa nekim anomalijama. Tvoja greska je samo sto ga nisi upalio u prodavnici. Ne znam kako ostali ali ja insistiram da mi daju telefon iz kutije (ne iz izloga), da ga upalim, proverim kako radi i onda kad se uverim da sve vidljivo na njemu radi trazim da mi bas taj koji sam drzao u ruci zapakuju za poneti. Druga stvar, nikada nisam potpisao neki papir a da prethodno nisam detaljno procitao sve sto tu pise ma koliko mi govorili da su to tipski ugovori i da tu nema sta mnogo da se sazna. Na kraju, po izlasku iz prodavnice uvek, ako je trgovkinja neka fina devojcica, se osvrnem i kazem da cu se vratiti ukoliko negde zaskripi, a sve to onako sa osmehom kroz salu. Zaista nisam nikada imao problema ali, kao i u svemu, u svakom zitu ima kukolja... Moze da se zadesi da neki telefon ima mrtve pixele, da nekome nesto ne radi i sl. Pa zamisli samo da si dosao kuci i provalio da mu je displej razbijen, kako bi objasnio da ga nisi ti polomio nego da je takav bio? Nikako. To ti nijedna garancija nece priznati...
Nadam se da ces isterati svoje i dobiti novi telefon ali gledaj da ti ovo bude skola i da ubuduce prvo pogledas aparat pa procitas ugovor i tek onda potpises i platis.

qwertysrb
Novajlija
Novajlija
Postovi: 13
Pridružio se: Čet, 26. Avg 2010. 01:14

Post od qwertysrb »

Azimuth, nisam tvoju poruku shvatio kao zlonamernu, svi smo ovde kako bi pomogli jedni drugima, tako da nema ništa loše kako u tvojoj, tako ni u mojoj poruci,već sam samo izneo dosadašnja iskustva,a problem je u meni što nikako ne mogu da shvatim da na svakom koraku neko gleda da te zavrne,jer ovo je Srbija!

Edit:
Ali da se vratim na temu vezanu za telefon, otišao sam danas do poslovnice telenora, i opet razgovarao sa zamenikom šefa, pošto šef je još uvek na odmoru.Izložio sam ceo problem, rekla je da će kontaktirati Mikros i obavestiti me o stanju uređaja.Posle nekih sat vremena stvarno me je kontaktirala i rekla da je telefon iz Mikrosa poslat u servis Begram i da će najbolje biti da sačekam ponedeljak i da lično popričam sa šefom kome je ponedeljak prvi radni dan posle odmora.I šta sad telefon koji je kupljen kao neispravan treba da mi servisira neovlašćen servis.Kontaktirao sam Mikros, i u razgovoru stvarno su i rekli da oni imaju samo mogućnost za softversko servisiranje telefona - flash-ovanje. Posle toga vođen je razgovor sa servisom Begram, gde sam naglasio da ne želim da mi neovlašćeni servis otvara telefon i servisira isti, "pa dobro šta želite", pitala me je osoba koja se javila u servisu, "jel želite da se telefon vrati u Mikros ili da dođete po njega", -naravno da se vrati u Mikros.Čekam i taj famozni ponedeljak i razgovor sa "pravim" šefom.

Edit:
Upravo sam kontaktiran od strane prodavca, na telefonu je ustanovljen samo jedan mrtav pixel :uhuh: , očigledno ja ovde vidim stvari koji ostali ne žele da vide!Ali i dalje čekamo taj famozni ponedeljak i još famoznijeg šefa!

cure2fast
Redovni učesnik
Redovni učesnik
Postovi: 142
Pridružio se: Uto, 17. Mar 2009. 19:10
Lokacija: Beograd

Post od cure2fast »

Pazi pricao sam sa bratom, i kao sto ti je Azimuth vec rekao, imo si pravo da ako nesto nije uredu sa telefonom u prvih 7 dana da dobijes nov! E sad mozes (i trebalo bi) da se hvatas za to, i da trazis nov telefon, jer prosto takav je ugovor i to je tvoje pravo! Vidi sta ce da ti kazu na to, pa javi...
A ako to ne prodje (a moralo bi, ne odustaj od toga i preti inspekcijom, jer je time prekrsen ugovor!) trazi da ti se ekran menja u ovlascenom servisu, tj. Agramu, jer ako ces vec da cekas 25 dana na mob, onda bolje sacekaj jos 15 pa da ti bude sve ok i imas pecat nekog ovlascenog za to, a ne nekog levog servisa!
Sve u svemu kao sto sam ti vec pisao na pp:
1.mozes da im pretis i mozda sredis stvari brze, i siguro ces dobiti spor jer si im doneo telefon u roku od 7 dana, ali bi to moglo da potraje, i naravno oni bi snosili posledice.
2. mozes da cekas da ti porave telefon u Agramu da dobices ga normalno u garanciji.
Stvar je samo sto su trebali da ti ga zakonski zamene posle prve prituzbe...ti odluci...

Extreme
Redovni učesnik
Redovni učesnik
Postovi: 109
Pridružio se: Sre, 11. Jan 2006. 14:42
Lokacija: NS

Post od Extreme »

@ cure2fast, qwertysrb: Nemate pravo na novi telefon/uredjaj u prvih 7 dana, to je glupost. Ali imate pravo da reklamirate telefon, operater ga posalje u servis i nakon 8 dana mozete da trazite novi ili popravku tog (vi birate, ne oni). Dakle, nakon reklamacije, servis ima 8 dana da uradi dijagnostiku. Nebitno da li su uopste pogledali telefon ili ne, vi mozete da trazite novi.
Jos nesto, garancija ne vazi za <= 3 (ili bese 4, ne secam se) mrtva pixel-a.

qwertysrb
Novajlija
Novajlija
Postovi: 13
Pridružio se: Čet, 26. Avg 2010. 01:14

Post od qwertysrb »

U svakom slučaju i da servis ima pravo 8 dana da uradi dijagnostiku, u mom slučaju taj rok je davno probiven, a što se tiče broja mrtvih piksela, dovoljna su i 2 stim da ne budu udaljeniji jedan od drugog više od 5 mm, ili pak 3 bilo gde na ekranu!A u zavisnosti od zemlje, neki zakoni ne dozvoljavaju ni jedan mrtav pixel.
Due to the complexity of liquid crystal displays on handheld devices, dead or bright pixels may sometimes occur. If the following occurs within 14 days from the date of purchase, then you can ask to replace the LCD at our authorized service centre.
(a) 3 or more dead/bright pixels (*) anywhere on the liquid crystal display.
(b) If there are only 2 dead/bright pixels, then they must be within 5mm of each other.

Odgovori