Problemi sa servisiranjem telefona u garantnom roku
Re: Problemi sa servisiranjem telefona u garantnom roku
Ako se dekodira telefon garancija koju je dao operater ne vazi vise? pretpostavljam da je tako?
Re: Problemi sa servisiranjem telefona u garantnom roku
A dekodiranje kodovima?
pomoci imei koda telefona?
pomoci imei koda telefona?
- toda81
- Prijatelj foruma
- Postovi: 8679
- Pridružio se: Ned, 11. Nov 2007. 17:35
- :: Note 4 N9100 dual
- Lokacija: Požarevac
Одг: Problemi sa servisiranjem telefona u garantnom roku
Mislim da opet ne bi priznali
Note IV N9100 dual
Re: Problemi sa servisiranjem telefona u garantnom roku
cure2fast , kako da te kontaktiram? Hocu samo da ti javim sta se desilo sa onim fonom..
- Miškoni
- Administrator
- Postovi: 4096
- Pridružio se: Pet, 30. Jul 2004. 07:08
- :: Samsung S7
- :: Huawei Y6
- Lokacija: Beograd
Re: Problemi sa servisiranjem telefona u garantnom roku
sarga, a sa nama nećeš da podeliš šta se desilo sa "onim fonom"?
Sad možeš da kontaktiraš cure2fast na PP.
Sad možeš da kontaktiraš cure2fast na PP.
● PRAVILA FORUMA ●
- Master Joda
- Redovni učesnik
- Postovi: 103
- Pridružio se: Sre, 16. Jun 2010. 16:30
- :: iPhone 8 Plus
- Lokacija: Novi Sad
Re: Problemi sa servisiranjem telefona u garantnom roku
Pozdrav svima, evo da se i ja malo pozalim na VIP servisere. Ako neko ima neki predlog, savet otvoren sam za sve opcije.
Imam dva ugovora za VIP operaterom (za mene i suprugu). Njen ugovor istice u januaru. Njen telefon, ZTE Racer, je jos pod garancijom 1-2 meseca. Primetio sam zute mrlje u donjem delu ekrana kao i u gornjem levom cosku. Predao sam telefon na servis pre nekih mesec dana vodeci se politikom da nemam nista da izgubim ako posaljem telefon na servis jer je pod garancijom, pa ako poprave super. Nakon 3-4 nedelje zovu me i kazu kako telefon ima fizickih ostecenja i ne potpada pod granaciju. Da li zelim da mu zamene display za 18.000 din ? Naravno da ne! Vratili su telefon nazad sa slikama ostecenja. Kad sam ga upalio imam sta da vidim, ekran unisten! Gomila nekih horizontalnih i vertikalnih linija po ekranu, neke anomalije i svasta nesto...one zute fleke vise uopste ne bodu oci . Naravno, pozalim se onom radniku u poslovnici kako im ja nisam predao telefon u takvom stanju. Tu se zatekne i radnica koja je prvi put primila telefon i seca se slucaja, seca se zutih mrlja i naravno da nema govora o tim linijama i ostecenjima na ekranu jer bi ona to i napisala u izvestaju (a napisala je samo da se jedva primecuju zute fleke u dnu ekrana). Napisem ja neko zalbeno pismo na A4 papiru i vrati se telefon nazad u servis. Nakon 7 dana javljaju da je stigao sa servisa. Racunam sredili su ga, naznaceno je da telefon nije bio u takvom stanju kad sam im ga predao. Odgovor servisa je: "Kao i na prvom servisu, ustanovljena su fizicka ostecenja i telefon ne potpada pod garanciju". Poludeo sam, trazim da mi zovu nekog nadredjenog, ona kaze da nema nikog kome bih mogao da se zalim. Nisam hteo da prihvatim tako unisten telefon. Uzela je opet sve to nazad, sa onom mojom zalbom i poslala valjda u njihovu centralu da odluce hoce li to opet u servis. Ako mi ga opet vrate onakvog, pomisljam na organizaciju za zastitu potrosaca, trzisnu inspekciju itd. Samo jos ne znam kojim redosledom da idem. Dal prvo da trazim nekog VIP manager-a, sefa, da zovem call centar, itd ili pravo inspekcija? Da ne pricam koliko mi je sad opet mucno od cekanja dok se oni smisle sta ce raditi sa telefonom.
Imam dva ugovora za VIP operaterom (za mene i suprugu). Njen ugovor istice u januaru. Njen telefon, ZTE Racer, je jos pod garancijom 1-2 meseca. Primetio sam zute mrlje u donjem delu ekrana kao i u gornjem levom cosku. Predao sam telefon na servis pre nekih mesec dana vodeci se politikom da nemam nista da izgubim ako posaljem telefon na servis jer je pod garancijom, pa ako poprave super. Nakon 3-4 nedelje zovu me i kazu kako telefon ima fizickih ostecenja i ne potpada pod granaciju. Da li zelim da mu zamene display za 18.000 din ? Naravno da ne! Vratili su telefon nazad sa slikama ostecenja. Kad sam ga upalio imam sta da vidim, ekran unisten! Gomila nekih horizontalnih i vertikalnih linija po ekranu, neke anomalije i svasta nesto...one zute fleke vise uopste ne bodu oci . Naravno, pozalim se onom radniku u poslovnici kako im ja nisam predao telefon u takvom stanju. Tu se zatekne i radnica koja je prvi put primila telefon i seca se slucaja, seca se zutih mrlja i naravno da nema govora o tim linijama i ostecenjima na ekranu jer bi ona to i napisala u izvestaju (a napisala je samo da se jedva primecuju zute fleke u dnu ekrana). Napisem ja neko zalbeno pismo na A4 papiru i vrati se telefon nazad u servis. Nakon 7 dana javljaju da je stigao sa servisa. Racunam sredili su ga, naznaceno je da telefon nije bio u takvom stanju kad sam im ga predao. Odgovor servisa je: "Kao i na prvom servisu, ustanovljena su fizicka ostecenja i telefon ne potpada pod garanciju". Poludeo sam, trazim da mi zovu nekog nadredjenog, ona kaze da nema nikog kome bih mogao da se zalim. Nisam hteo da prihvatim tako unisten telefon. Uzela je opet sve to nazad, sa onom mojom zalbom i poslala valjda u njihovu centralu da odluce hoce li to opet u servis. Ako mi ga opet vrate onakvog, pomisljam na organizaciju za zastitu potrosaca, trzisnu inspekciju itd. Samo jos ne znam kojim redosledom da idem. Dal prvo da trazim nekog VIP manager-a, sefa, da zovem call centar, itd ili pravo inspekcija? Da ne pricam koliko mi je sad opet mucno od cekanja dok se oni smisle sta ce raditi sa telefonom.
- toda81
- Prijatelj foruma
- Postovi: 8679
- Pridružio se: Ned, 11. Nov 2007. 17:35
- :: Note 4 N9100 dual
- Lokacija: Požarevac
Одг: Problemi sa servisiranjem telefona u garantnom roku
Strasno je ovo sto si napisao, a verujem da ovakvih slucajeva ima mnogo. Moja preporuka ti je da ides odmah prijavus slucaj trzisnoj inspekciji, da trazis u toj poslovnici u telenoru da ti dama koja je napisala izvestaj sta je videla na telefonu fotokopira to i da napises kakv si telefon dobio posle servisiranja i da ona to potpise i lepo prijavis to inspekciji jer ces sa vip-om samo gubiti zivce, kao i sa bilo kojim drugim operaterom ili serviserom. Lepim recima se na zalost kod nas nista ne moze postici. Potrebni su vekovi d ase izmeni kolektivna svest citavog naroda, ako je to uopste moguce
Note IV N9100 dual
- Master Joda
- Redovni učesnik
- Postovi: 103
- Pridružio se: Sre, 16. Jun 2010. 16:30
- :: iPhone 8 Plus
- Lokacija: Novi Sad
Re: Problemi sa servisiranjem telefona u garantnom roku
Vidis, to mi nije palo na pamet. Odlicna ideja da sastavim neku zalbu sa prilozenom dokumentacijom i da nagovorim radnicu u poslovnici da to i potpise. Racunam da ce to biti malo teze izvesti, jer ce tri puta razmisliti pre nego sto potpise nesto sto tereti njenu kompaniju. Videcemo kako ce se stvari razvijati. Obavestavam vas ako bude nekih novosti. Naravno, ako jos neko ima predlog ili je prosao kroz slicnu situaciju voleo bih cuti. Pozdrav
- miodrage
- WP_guru
- Postovi: 11662
- Pridružio se: Pon, 13. Mar 2006. 23:35
- :: iPhone 14 Pro Max
- Lokacija: Subotica
- Kontakt:
Re: Problemi sa servisiranjem telefona u garantnom roku
Pa sad da si nam se obratio pre nosenja na servis, ove muke ne bi ni bilo... Ja bih ti prvi savetovao na licu mesta da uslikas telefon, pri predaji, i po prijemu, sve na licu mesta u poslovnici! Pa ajde dokazite da nije bilo tako. Ovako tvoja rec, protiv njihove, vuci ce se to jos metar-2 dana, pa ce da kazu da je garancija istekla i dovidjenja prijatno.
Pokusaj u trzisnoj inspekciji, ali pre toga idi u Vip poslovnicu i trazi da pricas sa menadzerom iste licno.
I saznaj koji je "servis" u pitanju, jer za takve je i bomba predobra.
Pokusaj u trzisnoj inspekciji, ali pre toga idi u Vip poslovnicu i trazi da pricas sa menadzerom iste licno.
I saznaj koji je "servis" u pitanju, jer za takve je i bomba predobra.
Ceterum censeo, Androidam delendam esse!
- Master Joda
- Redovni učesnik
- Postovi: 103
- Pridružio se: Sre, 16. Jun 2010. 16:30
- :: iPhone 8 Plus
- Lokacija: Novi Sad
Re: Problemi sa servisiranjem telefona u garantnom roku
Sad uvidjam da bi to bilo resenje, ali koliko ljudi zaista fotografise telefon u VIP poslovnici pred samu predaju telefona? Rekao bih 1%, mozda. A da sam ga uslikao kuci, to se ne bi prihvatilo kao relevantno uz izgovor "To si mogao uslikati bilo kad, i pre godinu dana". Rekao bih da imam dovoljno dobar argument jer radnici pri prijemu reklamacije opisu na sta se korisnik zali, kao i njihova zapazanja. Ona je naznacila da su primecene "jedva vidljive fleke" na ekranu, blago ostecenje dugmeta za prekid poziva itd. Da je videla onu katastrofu na ekranu koju sam ja ugledao nakon njihovog servisiranja sigurno bi to napisala. Jos jedino da se naoruzam zivcima .
- Azimuth
- Moderator
- Postovi: 11610
- Pridružio se: Sub, 27. Jan 2007. 20:58
- :: Note 8 DS
- Lokacija: Novi Sad
Re: Problemi sa servisiranjem telefona u garantnom roku
I pre obracanja bilo kakvoj inspekciji ili udruzenju, idi u tu poslovnicu, nadju bas tu devojku koja je primila telefon i sastavila izvestaj i gledaj da je kako znas i umes izmolis da ti ga fotokopira. Tek sa tim izvestajem imas nekakve sanse, bez njega si ugasio.
Posle toga ovo sto su savetovali uradi. Ako krenes obrnutim redosledom, vrlo lako moze da se desi da dobijes "malo izmenjen" izvestaj jer svako od njih cuva svoje dupe i ne ostaje mu se bez posla zarad nekoga koga prvi put u zivotu vide.
Posle toga ovo sto su savetovali uradi. Ako krenes obrnutim redosledom, vrlo lako moze da se desi da dobijes "malo izmenjen" izvestaj jer svako od njih cuva svoje dupe i ne ostaje mu se bez posla zarad nekoga koga prvi put u zivotu vide.
- Master Joda
- Redovni učesnik
- Postovi: 103
- Pridružio se: Sre, 16. Jun 2010. 16:30
- :: iPhone 8 Plus
- Lokacija: Novi Sad
Re: Problemi sa servisiranjem telefona u garantnom roku
Ja imam taj izvestaj (Potvrda o prijemu uredjaja na servis). Jedan primerak dobija korisnik drugi oni. U njemu pise na sta se zalim i koja su zapazanja radnika VIP-a vezano za taj telefon. Inace servis je cuveni Begram.
- Deksi
- V.I.P. MobilniSvet.com
- Postovi: 4924
- Pridružio se: Sre, 24. Feb 2010. 23:51
- :: one+ nord2
- Lokacija: LE
Re: Problemi sa servisiranjem telefona u garantnom roku
Pa imas izvestaj pri predaji telefona ali si sa istom radnicom trebao napraviti izvestaj i po prvom paljenju telefona, da ona tu opise situaciju. Tako bi vec imao neki dokaz ovako je sve ???
- loki13
- Expert
- Postovi: 3053
- Pridružio se: Pet, 01. Dec 2006. 12:22
- :: Htc Desire 500 dual
- :: Nokia E71
- Lokacija: Novi Sad
Re: Problemi sa servisiranjem telefona u garantnom roku
Ovako mogu da tvrde da je ostecenje nastalo posle preuzimanja telefona....probaj da potegnes trzisnu,ali nemoj se previse nadati....
Opet se ispostavlja da je mnogo bolje imati garanciju pere,mike,zike sa kojima mozes doci u kontakt i lepo/ruzno im objasniti sta ta garancija podrazumeva,nego imati validnu garanciju mts/vip/telenor sa kojom maltene mozes d..e da obrises!
Opet se ispostavlja da je mnogo bolje imati garanciju pere,mike,zike sa kojima mozes doci u kontakt i lepo/ruzno im objasniti sta ta garancija podrazumeva,nego imati validnu garanciju mts/vip/telenor sa kojom maltene mozes d..e da obrises!
D500&E71
- toda81
- Prijatelj foruma
- Postovi: 8679
- Pridružio se: Ned, 11. Nov 2007. 17:35
- :: Note 4 N9100 dual
- Lokacija: Požarevac
Одг: Problemi sa servisiranjem telefona u garantnom roku
Ako ti imas tu priznanicu o prijemu telefina gde je teta napisala da su na telefonu postojale samo te zute tackice onda bi trebalo sve da bude ok sto se tice tuzbe. Nadam se da ste napisali i zalbu i prilikom prijema telefona zbog tih ociglednih promena na ekranu koje su nastale dok je bio kod servisera jer je i to veoma bitna cinjenica koja ukazuje na ociglednu promenu koji su prouzrukovali cika serviseri
Note IV N9100 dual
- Master Joda
- Redovni učesnik
- Postovi: 103
- Pridružio se: Sre, 16. Jun 2010. 16:30
- :: iPhone 8 Plus
- Lokacija: Novi Sad
Re: Problemi sa servisiranjem telefona u garantnom roku
Tako je, imam zapisnik o reklamaciji gde je opisano stanje telefona i racunam da je to dobar argument. Zalbu sam takodje napisao kad su mi vratili telefon u tako katastrofalnom stanju. Taj tekst (zalbu) koju sam napisao, poslali su nazad sa novom dokumentacijom o reklamaciji. Bice da tu zalbu niko u servisu nije ni procitao jer su telefon samo vratili nazad uz konstataciju da ima fizicko ostecenje. Rekao bih da mi je prednost ta sto je ta radnica koja je primila reklamaciju ustvari manager te poslovnice. Tako da nema kompetentnije osobe kojoj se mogu zaliti. Sutra cemo znati da li se nadam uzalut i da li cu morati cimati inspekciju. Iskreno to je sad vec krs od telefona i njegova vrednost verovatno nije veca od 5000din, ali ovo je vise stvar principa nego novca. Ne dozvoljavam da me neko na takav nacin vuce za nos.
- toda81
- Prijatelj foruma
- Postovi: 8679
- Pridružio se: Ned, 11. Nov 2007. 17:35
- :: Note 4 N9100 dual
- Lokacija: Požarevac
Одг: Problemi sa servisiranjem telefona u garantnom roku
Slazem se da ovo treba isterati do kraja jer mora da se stane na rep tim prevrtljivcima i pokvarenjacima koji ne postuju zakon o pravima potrosaca, vec samo kroje zakon onako kako njima odgovara, aljudi trpe i odustaju jer ih oni ubede u da je tel ostecen mehanicki, a to ne podleze pod garanciju
Note IV N9100 dual
- Layne_Staley
- Mobil manijak
- Postovi: 1768
- Pridružio se: Čet, 16. Feb 2006. 18:41
- :: iPhone 6 64gb SG
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Problemi sa servisiranjem telefona u garantnom roku
Ja sam skoro imao pozitivno iskustvo sa servisiranjem telefona u garantnom roku. Naime, devojka ima GSII.. I sve je bilo ok, dok nije primetila da ima crne fleke po ekranu (tipicno za amoled).. Ali bas bas dosta crnih fleka. Onda je primetila onu famoznu belu liniju pri odkljucavanju telefona. Na sve to joj proximity senzor nije radio kako treba. Telefon je kupila u Telenoru, a primetila je da ima te nedostatke posle 2 nedelje koriscenja telefona.
Ja lepo okrenem telenor i pozalim im se, oni mi kazu da im donesem telefon i da ce ga oni odneti u servis. Ja se odlucim ipak da sa garancijom sam odem u BGelektronik, nisam hteo da prepustam slucaj u ruke Telenora...
Ali, dan pre nego sto telefon treba da se odnese u servis, njoj telefon ispadne na beton ?!?!??!?!
Samo jedna mala ogrebotina u donjem cosku telefona (jer je tu pao) i nista vise. E sad, ja sam malo to doterao da se ne primeti, ismirglao vodenom smirglom itd itd, tako da kada sam odneo telefon u BG elektronik, nista nisu primetili. Cak su na onom "prijemnom" papiru napisali da telefon nema fizickih ostecenja.. (sto je najgore, kada su popravili telefon, mogli smo da ih ucenjujemo da su oni napravili to ostecenje i da nam daju novi telefon... medjutim, nismo djubrad )
Dakle, dosao sam u BGelektr., i pokazao nedostatke telefona. PRvo sam se ponasao kao totalni duduk i laik za telefone, i radnica je krenula da mi objasnjava kako su te crne fleke standardne itd itd.. Ja sam joj onda pokazao strani forum (xda), na kome su ljudi dobijali nove telefone od Samsunga zbog tih crnih fleka.
Na kraju balade, zamenili su joj proximity senzor i ekran ceo (lcd+touch). Telefon sada radi besprekorno (a to servisiranje je bilo pre jedno 6 meseci okvirno).
JA sam imao srece..
Izvinite na dugackom postu
Ja lepo okrenem telenor i pozalim im se, oni mi kazu da im donesem telefon i da ce ga oni odneti u servis. Ja se odlucim ipak da sa garancijom sam odem u BGelektronik, nisam hteo da prepustam slucaj u ruke Telenora...
Ali, dan pre nego sto telefon treba da se odnese u servis, njoj telefon ispadne na beton ?!?!??!?!
Samo jedna mala ogrebotina u donjem cosku telefona (jer je tu pao) i nista vise. E sad, ja sam malo to doterao da se ne primeti, ismirglao vodenom smirglom itd itd, tako da kada sam odneo telefon u BG elektronik, nista nisu primetili. Cak su na onom "prijemnom" papiru napisali da telefon nema fizickih ostecenja.. (sto je najgore, kada su popravili telefon, mogli smo da ih ucenjujemo da su oni napravili to ostecenje i da nam daju novi telefon... medjutim, nismo djubrad )
Dakle, dosao sam u BGelektr., i pokazao nedostatke telefona. PRvo sam se ponasao kao totalni duduk i laik za telefone, i radnica je krenula da mi objasnjava kako su te crne fleke standardne itd itd.. Ja sam joj onda pokazao strani forum (xda), na kome su ljudi dobijali nove telefone od Samsunga zbog tih crnih fleka.
Na kraju balade, zamenili su joj proximity senzor i ekran ceo (lcd+touch). Telefon sada radi besprekorno (a to servisiranje je bilo pre jedno 6 meseci okvirno).
JA sam imao srece..
Izvinite na dugackom postu
There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't...
-- iPhone 6 space gray, 64 GB --
-- iPhone 6 space gray, 64 GB --
- toda81
- Prijatelj foruma
- Postovi: 8679
- Pridružio se: Ned, 11. Nov 2007. 17:35
- :: Note 4 N9100 dual
- Lokacija: Požarevac
Одг: Problemi sa servisiranjem telefona u garantnom roku
Dobri je cuti da neko ima srece sa serviserima jer znam puno ljudi kojima se smucio telefon zbog neresenog problema i konstantnog smisljanja razloga kako bi otkacili jadne ljude
Note IV N9100 dual