Problemi sa servisiranjem telefona u garantnom roku
Ako je prosao rok, idi u poslovnicu i trazi novi telefon. Sto se tice pixela, htc-ova politika je da garancija vazi ukoliko ima vise od 3 ili 4 (ne secam se tacno). Zakon/pravilnik u vezi pixela ne postoji u Srbiji, te stoga vazi zvanicna politika proizvodjaca. Dakle, ako imas 2 - neces dobiti ni novi niti ce display biti zamenjen. Ako imas vise, imas i pravo na:
a) zamenu
b) popravku
P.S. Ne znam da li je to citirano deo nekog htc-ovog uputstva, ako jeste -> tim bolje po tebe
a) zamenu
b) popravku
P.S. Ne znam da li je to citirano deo nekog htc-ovog uputstva, ako jeste -> tim bolje po tebe
Lepo bi bilo to da kao što kažeš da idem u poslovnicu i tražim novi telefon, ali kao što sam već napomenuo, šef nije tu i ništa oni ne mogu da odluče bez šefa-a, ovo je citat iz HTC-ovog upustva, i morao bih da te ispravim, ako si pročitao citat, garancija važi i na dva mrtva piksela, s`tim da oni ne smeju biti udaljeni više od 5mm.
Dobro to za <5mm su grupisani (ako tako pise u zvanicnom htc-ovom dokumentu, dostupnom negde). Ako si procitao negde "usput", po forumima i sl. - moze a i ne mora biti tacno.
Ako sef nije tu - idi u drugu poslovnicu koja ima sefa, centralu itd. Da neces mozda cekati da sef pocne da radi? Onda nije ni cudo sto te "vozaju".
btw. Sef ne odlucuje nista, on samo moze da zahteva izvestaj od servisa (odobrenje za zamenu) ukoliko servis to vec nije poslao u tih 8 dana.
Ako sef nije tu - idi u drugu poslovnicu koja ima sefa, centralu itd. Da neces mozda cekati da sef pocne da radi? Onda nije ni cudo sto te "vozaju".
btw. Sef ne odlucuje nista, on samo moze da zahteva izvestaj od servisa (odobrenje za zamenu) ukoliko servis to vec nije poslao u tih 8 dana.
Evo i ja da se malo vratim na scenu... Trenutno stanje je ovakvo: sef (ili ti Mirko) poslovnice u delta city-u nije nista uradio...pukusao je nesto malo, verovatno u fazonu"e aj mu dajte novi mob pa da zavrsimo sa ovim", cak nije za ozbiljno ni svatio mail od HTC-a, citiram:"ako oni pokazu inspektoru(trzisnom) licencu, a vi njima HTC-ov mail kome ce on da veruje?" (njemu i dalje nije jasno sta taj mail znaci!). Ja sam poceo prepisku sa HTC-om i trenutno sam im sve objasnio i trazio isto sto i Owc samo jos na to da mi dostave taj izvestaj pismeno (hard copy) i na fax ili na kucnu adresu,a nije lose i da ih jos jedna osoba iz Srbije smara za doticna 2 servisa. Takodje sam napisao i referat Telenoru da bi me odbili zvanicno (do sad sam odbijen samo usmenim putem), i kad dobijem i od njih na papiru da sam odbijen i od HTC-a potvrdu (makar i mail-om, cisto da se vidi sam licno dobio), e onda odoh u trzisnu. A dosao sam i do ljudi koji su zaduzeni da promovisu HTC u Srbiji pa sam i njima skrenuo paznju da malo ispitaju situaciju. Rekose mi da ce uskoro imati sastanak sa HTC-ovim ljudima iz Evrope, pa da ce im pomenuti ove probleme. Takodje sam i Agramu u "nasoj lipoj" pustio mail, sa pitanjem u kakvom su odnosu oni i Begram, tj. da li im oni samo salju telefone ili mogu i da ih popravljaju.Toliko od mene za sad...
LET THE FORCE BE WITH US!
LET THE FORCE BE WITH US!
Evo odgovora od Agrama:
Poštovani,
Zahvaljujemo na upitu.
Begram servis je naša partnerska tvrtka u Srbiji i potpuno je osposbljen za hardwersku popravak HTC uređaja najvišeg nivoa.
Slobodno im se možete obratiti na sljedeće kontakte,bla,bla,bla...
Moj mail(novi) njima:
Postovani,
hvala Vam na odgovoru. Interesuje me jos da li je sam servis Begram kao i njihovi serviseri u Beogradu, dobilo licencu licno od HTC-a (ko im je izdao licencu), tj. gde su serviseri Begrama obucavani, ili ste im vi "preneli" vasu licencu(ne znam da li sam se najbolje izrazio, nadam se da ste mesvatili)?
Veoma sam zbunjen jer sam se zalio HTC-u (preko njihovog servisa za zalbe, evo i linka http://contactus.europe.htc.com/wFrmMailLogin.aspx) zbog loseg servisiranja mog HTC-a HD2 (bio je 2 puta na servisiranju u Mikros servisu, trenutno je 3 put i nalazi se u Begramu , ukupno je negde oko dva ipo meseca van mojih ruku, a konstano mi telefon pravi iste probleme!) kao i da proverim da li postoji ovlasceni serviser u Srbiji. Njihov odgovor je bio da je Agram d.o.o. zaduzen za servisiranje telefona u Srbiji, sto implicira da ne znaju za ova dva servisa, Begram servis u Srbiji kao ni za Mikros servis (kazu da imaju licencu za 1st level service, tj. flesovanje telefona), citiram mail:" Kindly be informed that the authorized repair center responsible for Serbia is the repair center in Croatia MMM AGRAM SERVIS d.o.o., the retailers in Serbia deliver the handsets to this repair center.
Please note that you can contact us via support line. For further details, please go to http://www.htc.com/europe/CA_Hotline.aspx, you'll find a toll free number that you can dial only from a landline.
Best Regards,
HTC Team ".
Posle ovog mail sam bio veoma ljut jer je moj telefon vec jako dugo na servisu i pri tom sam dobio obavestenje OD HTC-a da je u neovlascenom. Kontaktiracu ih opet (HTC), a molio bi i vas da ih i vi kontaktirate da bi resili ovu zabunu.
S' postovanjem,
Stefan Ćurčić.
Videcemo sta ce mi reci...nisam se bas nadao ovakvom odgovoru...
Poštovani,
Zahvaljujemo na upitu.
Begram servis je naša partnerska tvrtka u Srbiji i potpuno je osposbljen za hardwersku popravak HTC uređaja najvišeg nivoa.
Slobodno im se možete obratiti na sljedeće kontakte,bla,bla,bla...
Moj mail(novi) njima:
Postovani,
hvala Vam na odgovoru. Interesuje me jos da li je sam servis Begram kao i njihovi serviseri u Beogradu, dobilo licencu licno od HTC-a (ko im je izdao licencu), tj. gde su serviseri Begrama obucavani, ili ste im vi "preneli" vasu licencu(ne znam da li sam se najbolje izrazio, nadam se da ste mesvatili)?
Veoma sam zbunjen jer sam se zalio HTC-u (preko njihovog servisa za zalbe, evo i linka http://contactus.europe.htc.com/wFrmMailLogin.aspx) zbog loseg servisiranja mog HTC-a HD2 (bio je 2 puta na servisiranju u Mikros servisu, trenutno je 3 put i nalazi se u Begramu , ukupno je negde oko dva ipo meseca van mojih ruku, a konstano mi telefon pravi iste probleme!) kao i da proverim da li postoji ovlasceni serviser u Srbiji. Njihov odgovor je bio da je Agram d.o.o. zaduzen za servisiranje telefona u Srbiji, sto implicira da ne znaju za ova dva servisa, Begram servis u Srbiji kao ni za Mikros servis (kazu da imaju licencu za 1st level service, tj. flesovanje telefona), citiram mail:" Kindly be informed that the authorized repair center responsible for Serbia is the repair center in Croatia MMM AGRAM SERVIS d.o.o., the retailers in Serbia deliver the handsets to this repair center.
Please note that you can contact us via support line. For further details, please go to http://www.htc.com/europe/CA_Hotline.aspx, you'll find a toll free number that you can dial only from a landline.
Best Regards,
HTC Team ".
Posle ovog mail sam bio veoma ljut jer je moj telefon vec jako dugo na servisu i pri tom sam dobio obavestenje OD HTC-a da je u neovlascenom. Kontaktiracu ih opet (HTC), a molio bi i vas da ih i vi kontaktirate da bi resili ovu zabunu.
S' postovanjem,
Stefan Ćurčić.
Videcemo sta ce mi reci...nisam se bas nadao ovakvom odgovoru...
Ja sad ne znam ko je ovde lud, a ko normalan?!
Sad mi stiglo pismo od HTC-a, istog onog Mr.Amr-a koji je odgovorio Owc-u( a mozda se i svi tamo potpisuju Mr. Amr ) i kaze:
Dear Mr. Ćurčić, Thank you for contacting us, We apologize for the delay in answering your email, Kindly be informed that Begram services is an official HTC repair service, you can find their information hereunder: Partizanske avijacije 8 11 077 Bežanijska Kosa Beograd Serbia +381-0800 234 432 Please inform me if you've received your handset or not yet.
Ovaj covek napravi totalnu zabunu. Pa sta, kao ovde se menjaju statusi ovlascenog servisera u roku od 7 dana ?!...Sad sta je, tu je...ali nema veze, ima jos par tacaka po kojim su po mene preksili ugovor tako da danas odo u trzisnu inspekciju, pa nek ih oni smaraju dalje...cujemo se veceras...pozz
Sad mi stiglo pismo od HTC-a, istog onog Mr.Amr-a koji je odgovorio Owc-u( a mozda se i svi tamo potpisuju Mr. Amr ) i kaze:
Dear Mr. Ćurčić, Thank you for contacting us, We apologize for the delay in answering your email, Kindly be informed that Begram services is an official HTC repair service, you can find their information hereunder: Partizanske avijacije 8 11 077 Bežanijska Kosa Beograd Serbia +381-0800 234 432 Please inform me if you've received your handset or not yet.
Ovaj covek napravi totalnu zabunu. Pa sta, kao ovde se menjaju statusi ovlascenog servisera u roku od 7 dana ?!...Sad sta je, tu je...ali nema veze, ima jos par tacaka po kojim su po mene preksili ugovor tako da danas odo u trzisnu inspekciju, pa nek ih oni smaraju dalje...cujemo se veceras...pozz
- Wicker Man
- Expert
- Postovi: 2120
- Pridružio se: Sub, 06. Jan 2007. 14:53
- :: HTC Desire
- :: Sony Ericsson K800
- Lokacija: nije poznata
- Sauriann
- Redovni učesnik
- Postovi: 183
- Pridružio se: Čet, 07. Maj 2009. 14:06
- :: HTC One
- Lokacija: Novi Beograd
Verovatno je prvi email pisala neka ćurka(obično sekretarice odrađuju te formalne mailove a ti misliš piše neki baja) iz HTC-a koja nije umela da se snađe i pošalje pravu informaciju ko je sve ovlašćeni servis u Srbiji (ako i zna gde je to) i eto ti konfuzije na nekom forumu. Nema teorije da su baš izgurali ili iskamčili licencu, ne ide to tako lako...
Sauriann, ne slažem se sa tobom u potpunosti, do pre mesec dana HTC-ovi telefoni su iz Mikros-a slati za Italiju, tako da u međuvremenu (mesec dana), ovlašćeni servis HTC-ovih telefona je postao i Agram i kao što vidimo i Begram, ne verujem da bi se telefoni slali za Italiju, a postoji ovlašćeni servis u Hrvatskoj ili još bliže ovde u Srbiji.Sa ljudima iz Telenora sa kojima sam razgovarao, prvi put čuju za HTC-ov servis Begram, i kažu da su sve HTC-ove telefone prosleđivali Mikros-u, a ovaj u ovlašćeni servis u italiji, ali kao što vidimo sve se to promenilo.Mada ništa nije isključeno vezano za licencu, možda su je dobili u međuvremenu,iskamčili, ali u svakom slučaju imaju licencu.
Pozdrav svima!
Par dana sam bio van ovoga ali sad vidim da zurka jos traje.
U medjuvremenu, secate li se firme ELTIM - velika sljasteca prodavnica SONY uredjaja u Nusicevoj a zatim i na neki drugim adresama. Elem, oni su se takodje reklamirali da su zastupnici SONY-a a da pri tom SONY nije imao pojma o njima.
Medjutim, da je neko potkacio SONY ovako kako je trenutno HTC potkacen sa vise strana vrovatno bi i oni rekli - Aaaaaa ELTIM, pa kako da ne to su nasi zastupnici za Srbiju - sve je u redu, nista ne brinite.
Tako je verovatno i ovde. HTC Evropa je kontaktirao croatski AGRAM i bilo je "What the f**k is going on there i Serbia. A onda su ovi njima verovatno rekli - pa znate eto mi smo otvorili isturenu postaju nase firme u Srbiji i zamislite nazvali je BEgram. Onda smo brzopotezno poducili dva poludivlja Serba da prime, pogledaju telefone i poniste garancije ili eventualno - ako se nikako ne moze izbeci - proslede nama u Lijpu nasu. I sve to pod pokrivetljstvo neke ocigledno zvanicne licence ali za AGRAM - Hrvatska. E sad, to je isto kao sto su raznorazne europske banke otvorile ovde banke ali, u stvari, ni jedna nije njhova vec su to doo-ovi sa stranim ucescem kapitala tipa Raifajzen banke- ali udarili su znakove i svi misle da posluju sa evropskim i svetskim bankama. Dakle, ja bi zaista voleo da odgovarajuca inspekcija procacka malo po svemu ovome a videcemo i ko je stvarno nadlezan. Pa njima ce valjda morati da pokazu tu famoznu licencu koja u pravilu sadrzi obrazlozenje kako je dobijena - ili se i Svet promenio.
Jos jedna ideja nije losa - po meni. Kako bi bilo da link ovog foruma prosledimo AGRAMU I BEGRAMU i pozovemo ih kao poslovne ljude da se vise ne sramote i na svojim sajtovima objave link sa skeniranom licencom HTC-a ili u nekom drugom elektronskom obliku. Naravno, PHOTOSHOP je cudo ali ja sam za. Voleo bi da cujem jos neka misljenja.
Pozdrav!
Meda
Par dana sam bio van ovoga ali sad vidim da zurka jos traje.
U medjuvremenu, secate li se firme ELTIM - velika sljasteca prodavnica SONY uredjaja u Nusicevoj a zatim i na neki drugim adresama. Elem, oni su se takodje reklamirali da su zastupnici SONY-a a da pri tom SONY nije imao pojma o njima.
Medjutim, da je neko potkacio SONY ovako kako je trenutno HTC potkacen sa vise strana vrovatno bi i oni rekli - Aaaaaa ELTIM, pa kako da ne to su nasi zastupnici za Srbiju - sve je u redu, nista ne brinite.
Tako je verovatno i ovde. HTC Evropa je kontaktirao croatski AGRAM i bilo je "What the f**k is going on there i Serbia. A onda su ovi njima verovatno rekli - pa znate eto mi smo otvorili isturenu postaju nase firme u Srbiji i zamislite nazvali je BEgram. Onda smo brzopotezno poducili dva poludivlja Serba da prime, pogledaju telefone i poniste garancije ili eventualno - ako se nikako ne moze izbeci - proslede nama u Lijpu nasu. I sve to pod pokrivetljstvo neke ocigledno zvanicne licence ali za AGRAM - Hrvatska. E sad, to je isto kao sto su raznorazne europske banke otvorile ovde banke ali, u stvari, ni jedna nije njhova vec su to doo-ovi sa stranim ucescem kapitala tipa Raifajzen banke- ali udarili su znakove i svi misle da posluju sa evropskim i svetskim bankama. Dakle, ja bi zaista voleo da odgovarajuca inspekcija procacka malo po svemu ovome a videcemo i ko je stvarno nadlezan. Pa njima ce valjda morati da pokazu tu famoznu licencu koja u pravilu sadrzi obrazlozenje kako je dobijena - ili se i Svet promenio.
Jos jedna ideja nije losa - po meni. Kako bi bilo da link ovog foruma prosledimo AGRAMU I BEGRAMU i pozovemo ih kao poslovne ljude da se vise ne sramote i na svojim sajtovima objave link sa skeniranom licencom HTC-a ili u nekom drugom elektronskom obliku. Naravno, PHOTOSHOP je cudo ali ja sam za. Voleo bi da cujem jos neka misljenja.
Pozdrav!
Meda
- Miškoni
- Administrator
- Postovi: 4096
- Pridružio se: Pet, 30. Jul 2004. 07:08
- :: Samsung S7
- :: Huawei Y6
- Lokacija: Beograd
owc, prosledite im linkove slobodno ali ne verujem da će se iko od njih udostojiti da obrazlaže bilo šta i bilo kome ovde. Oni su "ovlašćeni", otkud nama pravo da sumnjamo u njihovu stručnost i ispravnost njihovog rada...
● PRAVILA FORUMA ●
- skar
- Mobil manijak
- Postovi: 1366
- Pridružio se: Ned, 17. Jan 2010. 22:07
- :: nobody know
- Lokacija: Zrenjanin
- Kontakt:
evo citao sam post po post i mogu reci da sam zgrozen posebno sto posedujem HTC
prvo ne verujem da nijedan servis u Srbiji nije na level 2-3,nego da su nas ovlastili samo da menjaju buzere
nismo mi srbi bas tako glupi..
imao sam i ja problema ove godine sa n79 i grafickom kartom koja je skoro 5 meseci setala po srbiji,jer nisu imali adekvatnu zamenu,a naravno nisu hteli da mi daju jacu,ne znam zasto to u garanciji stoji...
pa sam im svaki dan sedeo na glavi,oni si mene zvali,crkavali na slusalicama jer "kao" ne znaju sta da rade samnom,e onda sam ja rekao da je Quit i da sutra zovem inspekciju
kad eto ti prekosutra nova grafika kod mene
jedino je zalosno sto ne moze kod nas bez cike i panike
prvo ne verujem da nijedan servis u Srbiji nije na level 2-3,nego da su nas ovlastili samo da menjaju buzere
nismo mi srbi bas tako glupi..
imao sam i ja problema ove godine sa n79 i grafickom kartom koja je skoro 5 meseci setala po srbiji,jer nisu imali adekvatnu zamenu,a naravno nisu hteli da mi daju jacu,ne znam zasto to u garanciji stoji...
pa sam im svaki dan sedeo na glavi,oni si mene zvali,crkavali na slusalicama jer "kao" ne znaju sta da rade samnom,e onda sam ja rekao da je Quit i da sutra zovem inspekciju
kad eto ti prekosutra nova grafika kod mene
jedino je zalosno sto ne moze kod nas bez cike i panike
- Miškoni
- Administrator
- Postovi: 4096
- Pridružio se: Pet, 30. Jul 2004. 07:08
- :: Samsung S7
- :: Huawei Y6
- Lokacija: Beograd
djoni, strateška prednost može da im bude od koristi samo ako (pre sledećeg koraka nekoga od oštećenih) srede telefon ili daju saglasnost za izdavanje novog. Dosta je bilo zavlačenja, treba da shvate da ne mogu da se ponašaju kako hoće već kako nalaže zakon i stavke iz ugovora.
● PRAVILA FORUMA ●
Stvar je dogovora.
Onog momenta kada im uputimo link i poziv da prikazu svoje licence takodje pozovemo sve ucesnike da prvo ucine potez a onda ga obelodane - a, uostalom, sto mora i da se ucini taj "obelodanjeni potez" ili sto mora da bude bas "taj potez".
Ne volim da igram sah ali sam spreman za kolektivno nadj**avanje istih iz XXegrama i slicnih. Njima je doduse najveca kazna i trajan problem nastao samim nastankom ovog foruma jer ce na globalnoj mrezi svako ko ukuca "problem sa HTC ............." verovatno natrcati na isti i onda pocinje jos jedna individualna prica.
Mnogo X malo = opet mnogo
Onog momenta kada im uputimo link i poziv da prikazu svoje licence takodje pozovemo sve ucesnike da prvo ucine potez a onda ga obelodane - a, uostalom, sto mora i da se ucini taj "obelodanjeni potez" ili sto mora da bude bas "taj potez".
Ne volim da igram sah ali sam spreman za kolektivno nadj**avanje istih iz XXegrama i slicnih. Njima je doduse najveca kazna i trajan problem nastao samim nastankom ovog foruma jer ce na globalnoj mrezi svako ko ukuca "problem sa HTC ............." verovatno natrcati na isti i onda pocinje jos jedna individualna prica.
Mnogo X malo = opet mnogo
Ne. U mom garantnom listu nije odredjen rok za dijagnostiku/servisiranje (sto znaci da vazi onih 8 dana). I sama garancija je (nezgrapan) prevod ovoga: http://member.america.htc.com/download/ ... ard_76.pdfqwertysrb napisao:Extreme,u garantnom listu koji se dobija prilikom kupovine uređaja u Telenoru stoji 45 dana. Možda ti Extreme, kada si kupio telefon je stojalo 8 dana, ali u mom garantnom listu,kao što sam već rekao stoji 45 dana!
Ako kod vas pise 45 dana, onda je to druga prica tj. ni nemate pravo da se bunite