Prodaja duga (licnih podataka) mobilnih operatera agencijama

novosti i informacije vezane za mobilne komunikacije, domaće operatore i njihove usluge
rapidmotions
Slučajni prolaznik
Slučajni prolaznik
Postovi: 3
Pridružio se: Sub, 12. Okt 2019. 10:54
:: samsung S9+

Prodaja duga (licnih podataka) mobilnih operatera agencijama

Post od rapidmotions »

Prvo s obzirom da prvi put koristim ovaj portal nisam siguran da li temu stavljam na pravo mesto, pa ako slucajno ovo nije prava lokacija zamolio bi operatera da je prebaci tamo gde pripada. Zatim da se izvinim prica je malo duza ali skratio sam koliko je moglo da bude razumljivo i da sami procenite da li isto moze da vam se dogodi (vredi procitati).

Mislim da je vrlo bitno da podelim svoje poslednje iskustvo sa VIP centrom jer se isto moze dogoditi bilo kome od vas a prica je zaista neverovatna. Toliko neodgovornosti, neorganizovanosti i na kraju drskosti i bezobrazluka prema korisnicima (na ovaj nacin) izgleda mozemo naci samo kod nas.
Pre svega moram naglasiti da sam VIP korisnik od kada su poceli sa radom u Srbiji, prvi post paid paket sam imao tamo 2005-2006 i od tada (jer sam dosta vezan za inostranstvo sam se prebacivao sa post na pre paid i obrnuto, a zavisno od toga da li sam u zemlji ili nisam).
Zadnji put tamo 2015 ili 2016 potpisujem paket sigurica i koristim ga par godina (nikad jedan racun nije bio neplacen ili preskocen u zadnih 13 godina) medjutim ovog proleca 30 Aprila dolazim iz inostranstva da otkazem post paid (jer vise vremena provodim napolju nego u Srbiji) i predjem na prepaid.
Dolazim sa suprugom pravo sa internacionalnog leta i u VIP poslovnicu u Pozeskoj ulici. Doceka me VIP agent, ja objasnim da sam dosao da predjem sa post na pre paid jer nema logike da placam godinu dana a 11 meseci sam u inostranstvu, kaze sve je razumeo. Kaze bice vam poslan zadnji racun za April (jer je 30ti pa jos nisu kreirali za taj mesec bice sledece nedelje) na kucnu adresu. Ja kazem nemojte molim vas na kucnu adresu jer me tamo nece biti bicu u inostranstvu, i to nema ko da primi nego me obavestite na ovaj broj telefona porukom a ja cu poruku proslediti Majci da to ona plati. Kaze OK! zavedeno.
Jos pitam da platim unapred taj racun za siguricu jer je racun 500 dinara i nemoze se prekoraciti, znaci kad prodje 500 din gasi se post paid i ponasa se kao pre paid kartica, pa s obzirom da je tako da ja odmah to resim i da smo mirni. On kao nije siguran dal to moze, ja svakako odmah sutra stavim na racun par hiljada pa ako bude moglo neka skinu a ako ne bude moglo javice mi na mobilni kao sto smo se dogovorili.
Jos ga pitam da li ima bilo kakvih dugova ili racuna da ja to odmah resim od pre jer smo zato i dosli, kaze NEMA a ovaj zadnji racun javicemo vam na telefon kao sto ste trazili. Ok reko reseno.
Prodje od tada nekoliko meseci (ja u Beogradu na par nedelja) zvoni mi telefon jednom pozivni NIS jednom Kraljevo. Javim se na ovaj drugi kaze dobar dan mi smo agencija za naplatu dugovanja SVEA FINANCE vi nama dugujete 1300 dinara. ja ono ??!!?%#%@&!!??? Molim reko?
Kaze da mi smo ta i ta agencija za naplatu dugova vi nama dugujete pare! Koje reko pare koja agencija? Kaze svea finance i mi smo otkupili vas dug od VIPa tj VIP nam je prodao vas dug.
Ja kazem koji be crni dug sve sam izmirio (ne radi se o parama, Bogu hvala mogu da im izmirim 10x toliko nego se radi o principu). 13 godina sam njihov korisnik ostavio krdo para tamo nikad sekunde nisam zakasnio sve uredno placeno, kaze ona neznamo mi to vi vidite sa njima nama morate da platite i rok je taj i taj (da naglasim IZRAZITO NEUGODNA I NELJUBAZNA, drugi put bio neki "gospodin" klasicni uterivaci dugova HAOS.

JA kazem cekaj bre ko ste vi sta ja dugujem i ko je vama prodao moje licne podatke moj JMBG moju kucnu adresu, brojeve telefona fiksne i mobilne sta je bre ovo... Nista zovem VIP centar...
Zena se javlja znate vi imate dug iz Marta i zavrsni racun za april. 800 za mart a 500 dinara za april.
Ja pitam pa gospodjo ako sam dosao u vas centar 30 Aprila kako je moguce da vas agent nije video dug za Mart? Jer obracun je uvek gotov, UVEK. u prvoj nedelji sledeceg meseca. Znaci 30 aprila je morao biti vidjen.
Uglavnom da preskocim ovo sve tu se mi ispricamo ja im kazem idem za jedno 10 dana nazad u inostranstvo da se ovo reci sve jer sam razjasnio njoj sve ona kaze neko ce vam se javiti sve sam zapisala). Prodje 5 dana niko ne zove a ja pravo u poslovnicu u Pozesku trazim menadzera. Gospodja Ivana se predstavi odem kod nje u kancelariju i objasnim gornji deo price sa narednim dodacima. Kazem cekajte dosao sam vama na noge da raskinem ugovor (sa suprugom u prisustvu kao svedokom) trazio sam raskid ugovora i prelazak na pre paid, receno mi je da nemam nikakvih dugovanja, sad govorite bilo je 800din iz Marta?? Prvo kako moze 800din dug ako je paket 500din koji kad se potrosi mobilni se ponasa tj kartica kao pre paid moras da dopunjavas. Kako Mart 800 a April zadnji 500?
Drugo zasto mi nije poslata poruka za zadnji racun na mobilni telefon kao sto sam naveo vasem agentu nego na adresu na kojoj sam izricito rekao da me NECE BITI jer sam u inostranstvu. VAs agent je to sve zaveo i potvrdio, zelim da razgovaram sa njim??!!
Ona: a nazalost gospodine agent vise ne radi u VIPu otpusten je... Aha reko i sta sad ?? Pa nista moracete da platite agenciji te racune i jos njihove kamate!
Ja kazem kamate za sta ?? Za vaseg agenta koji tu vise ne radi, za vas sistem koji je njemu pokazivao da nema duga za mart ili on nije znao kako da ga koristi (a ako je to tako ko ga je tu zaposlio) a ako je greska sistema sta ja radim ovde kod vas? Na kraju svega prodali ste moje podatke nekakvim uterivacima dugova za 1300 dinara ejj ????
Kaze nismo prodali vase podatke samo vas dug(i usput vase podatke :) ).
Nista ja kazem podici cu tuzbu, ona kaze prvo napisite zalbu. Ok tu ja sa njom ona zena vidi razume da je njihova greska ali jebiga sta ce drzi stranu VIPa (sto mi je nezamislivo) ali istinito, 30 min pise zalbu kaze jos cu se ja cuti i sve objasniti njima telefonom (jer nije mogla ili htela da mi da njohov telefon da ih diektno pozovem, likove koji odlucuju o zalbama).
Jos je pitam a gospodjo zar niste vi duzni da obavestite korisnike o promene u vasem poslovanju a pogotovo o naplatama, ja nisam duzan da to proveravam a vas sam korisnik 13 godina a pojma nemam da vi koristite uterivace dugova (oprostite agencije za naplatu dugovanja).
kaze ona a pa ima tu vec par godina da mi radimo sa njima. Ja kazem i ok jel bi vi to trebalo da obavestite korisnike ili je taj detalj nebitan. Ona kaze pa znate ima par godina od tada je u ugovorima, ja kazem ok ali nije bilo kad sam ja zadnji put potpisao ugovor sa vama. AL dobro to na stanu.
Najbolje sledi ..

KAze javice se sto pre verovatno dan dva jer vi idete u inostranstvo a ja cu vam javiti od kada smo uveli "saradnju sa agencijama" tacan datum za vasu proveru i referencu.
Prodje 3 dana i niko se ne javlja ja ne budem lenj i opet u Pozesku, nadjem Ivanu i u kancelariju, kazem evo imam mali update za vas (na putu do vas mi je stigao odgovor od vaseg servisa) a niko mi nije javio onaj podatak o saradnji sa agencijama. Ona kaze pa nisu ni meni javili tacan datum. I sta sad ja pitam? Pa neznam valjda ce mi javiti ... mislim tuga haos a najbolje sada sledi ...dajem vam kompletan odgovor VIP menadzera pa vi procenite

" Poštovani Marko,

Nakon raskida pretplatničkog ugovora XXXXXXXX poslato je obaveštenje na Vašu poslednje prijavljenu adresu za dostavu računa i obaveštenja, u kojem je naveden iznos preostalog zaduženja. S obzirom da zaduženje nije izmireno, naplata zaduženja je prosleđena ovlašćenoj agenciji Svea Finance.

Iskoristili bismo ovu priliku da Vas obavestimo da je radi provere trenutnog zaduženja i načina otplate neophodno da kontaktirate agenciju Svea Finance na kontakt telefon: 011/41-44-200, budući da je dogovor o načinu otplate zaduženja sada u njihovoj nadležnosti.

Takođe bismo napomenuli da smo sa kolegama sa odgovarajućeg prodajnog mesta izvršili dodatne provere nakon čega smo ustanovili da su Vam pružene sve dostupne informacije u trenutku kada ste podnosili zahtev za raskid pretplatničkog odnosa.

U skladu sa navedenim, nažalost nismo u mogućnosti da prihvatimo Vaš zahtev.

Pozdrav,

Dušan Prodanović

Vaš Vip

Korisnički servis"

Eto tuge i jada. Genericki email, niko ziv zalbu nije ni procitao, cimanje benzin zvanje, nervianje i beskajni pozivi uterivaca dugova. Ja otisao 30 aprila da raskinem ugovor i sve platim (NJIHOV SISTEM NE VIDI DUG I MENI SE NE KAZE taj podatak u VIPu 30 aprila).
Iza navedem NEMA ME NA ADRESI MOLIM VAS POSALJITE PORUKU NA TELEFON, poruka nikada ne dodje a ovaj navede da su mi poslali na adresu na kojoj sam naveo da me nece biti i da je to moj razlog zalbe (jedan od)...dalje samo roka ponavlja da je to kod svea finance ignorise sto sam naveo u zalbi da sam korisnik 13 godina i zasto nisam obavesten o ovome ili necemu slicnome... i za KRAJ NAJBOLJE

Covek kaze da je proverio na prodajnom mestu i da je siguran da su svi podaci meni uredno prosledjeni prosledjeni >??? JA I ZENA U SOKU..pa ja ga pitam u email odgovoru (na koji do dana danasnjeg nisam dobio odgovor) a gospodine dusane kako ste vi to proverili i sa kime kad sam ja isao da razgovaram sa tim agentom i sa menadzerom poslovnice a ona mi rekla da nista nemoze da proveri i kako je doslo do ovih propusta jer ta osoba vise ne radi u VIPu???!!!! A Dusan ladno javlja on je proverio i svi podaci su dati... ignore na sve znaci sto je pisano sav trud dolazak iz inostranstva da bi raskidao ugovor....Sokiran odlazim ponovo iz VIPa ona manadzerka kao poslace opet zalbu.
Ljudi moji ovo da se desilo bilo gde u inostranstvu (igrao sam dugo profesionalni sport a nakon toga provoedim dosta vremena napolju) mogao bi da se oparim tuzbom, ali do nje ne bi ni doslo jer bi drugi (ili vecina drugih servisa a pogotovo oni u USA) polomili ruke i noge da isprave gresku...dali besplatne minute ma free telefon biraj sta hoces...ja sam ovima rekao platicu vam sta sam duzan iako mi to 30 Aprila niste rekli, poruku na tel nikad poslali nista ali kamatarima nedam NI DINAR...znate mi neznam to nema vise vze sa nama...
Zakljucak ja i moja uza i sira rodbina begamo sa VIPa a vi dobro proverite i SVE STO RADITE TRAZITE POTVRDU MA KAKO BILO GLUPAVO...potvrda za SVE i onda sud ....
Eto ako ko ima slicnih iskustava neka podeli ili neko misljenje u vezi ove situacije, jer ja ozbiljno razmisljam o tuzbi
Pozdrav Marko

Lobachewsky
Gatekeeper
Gatekeeper
Postovi: 3758
Pridružio se: Uto, 30. Avg 2005. 07:56
:: Huawei P20 lite DS
Lokacija: Dunavska obala

Re: Prodaja duga (licnih podataka) mobilnih operatera agenci

Post od Lobachewsky »

Ja sam pre neku godinu dobio pogresnu informaciju od Telenorovog agenta iz korisnickog servisa, sto mi je povecalo racun za par hiljada, ali su mi reklamaciju uvazili i "dug su preuzeli na sebe". Tada sam bio u fazonu "vaš dug ste preuzeli na sebe", baš ste džekovi.

Takodje imam uvazenu reklamaciju od strane Vipa, gde su isto "dug preuzeli na sebe". Iskreno, u ovom slucaju uopste nisu morali, jer je bilo do mog tripa da promocija krece odmah, a ne od sledeceg obracunskog perioda, kakvo je pravilo. Ali u ovom slucaju su se vodili onim da je "korisnik uvek u pravu", iako, sada kazem, nisam bio (tada sam verovao da jesam).

Mislim da je kod tebe najveci problem nastao jer su ti prodali dug uterivacima. Da si idalje bio duzan Vipu, verovatno bi ti uvazili zalbu.

Bilo kako bilo, bar ovde u srbiji, slaba uteha od toga sto je neko drugi kriv. Uvek gledas kako sam da sprecis neke stvari. Prvo i osnovno elektronski racun umesto papirnog. Drugo, uvek proveris dugovanje kada sve prodje jos jednom. Agentima nikada nista ne verujes, sta god da su ti rekli (samo se pismeno racuna). Operater ti preko call centra promeni paket? Odes na sajt i proveris svojim ocima, uvek tako.

I da, pre neki mesec, najnovje, na kartici za "kucni net" mi se aktivirao tarifni dodatak za internet roming od 800 dinara, pojma nemam kako je to uopste mogce - ili mozda i znam - greskom napipana u dzepu, dok sam vracao telefon posle provere stanja u vip aplikaciji (mala sansa, ali eto, desilo se). Uvazili mi reklamaciju jer "ni oni ne znaju kako je moguce" da se na kucnom internetu aktivira roming dodatak. Bili su u fazonu, s obzirom da ga nisam koristio, mogu da mi uvaze.

Dok se ti svojim ocima ne uveris da nema duga, ne veruj nikome na rec. Nisi ti kriv, ali mogao si sve ovo da izbegnes. Ovo ti ne kazem kao general posle bitke, ja licno koristim elektronske racune preko 10 godina bas iz tog razloga.
.
Vip Neo 3 + Vip Net 100 GB, dual sim

rapidmotions
Slučajni prolaznik
Slučajni prolaznik
Postovi: 3
Pridružio se: Sub, 12. Okt 2019. 10:54
:: samsung S9+

Re: Prodaja duga (licnih podataka) mobilnih operatera agenci

Post od rapidmotions »

Evo nastavka
na moj sirok odgovor juce i objasnjenje ja dobijem ovaj odgovor
"
Poštovani,
Potpisivanjem Ugovora o zasnivanju pretplatničkog odnosa saglasili ste se sa primenom odredbi Opštih uslova ugovora o pretplatničkom i korisničkom odnosu mobilne telekomunikacione mreže Vip mobile d.o.o.

Potvđujemo Vam sve informacije koje ste dobili u pisanom odgovoru i preko facebook upita. Nakon raskida pretplatničkog ugovora xxxxxxx poslato obaveštenje na Vašu poslednje prijavljenu adresu za dostavu računa i obaveštenja u kojem je navedeno preostalo zaduženje. S obzirom da zaduženje nije izmireno, naplata zaduženja je prosleđena ovlašćenoj agenciji Svea Finance.
Iskoristili bismo ovu priliku da Vas obavestimo da je radi provere trenutnog zaduženja i načina otplate neophodno da kontaktirate agenciju Svea Finance na kontakt telefon: 011/41-44-200, budući da je dogovor o načinu otplate zaduženja sada u njihovoj nadležnosti.
Takođe bismo napomenuli da smo sa kolegama sa odgovarajućeg prodajnog mesta izvršili dodatne provere nakon čega smo ustanovili da su Vam pružene sve dostupne informacije u trenutku kada ste podnosili zahtev za raskid pretplatničkog odnosa. Pored računa koji Vam je stizao u papirnoj formi, bili ste obavešteni i putem sms poruke svakog meseca o računima i dugovanju koje imate na broju.
Na osnovu navedenog, nismo u mogućnosti da uvažimo Vašu reklamaciju.

Srdačan pozdrav,
Mia Remović
Vaš Vip
"
samo ga uporedite identican je onom Dusanovom ... toliko o njihovom citanju i stvarnom radu na problemu sa korisnicima :) VIP

Evindzer
Prijatelj foruma
Prijatelj foruma
Postovi: 9942
Pridružio se: Ned, 24. Avg 2014. 20:07
:: Samsung Beleška 10
:: Široka Noklica

Re: Prodaja duga (licnih podataka) mobilnih operatera agenci

Post od Evindzer »

^ Brate, ja bih platio tih 1300 i nastavio sa svojim životom, da me ne boli glava zbog sitnog novca. Kad odeš u inostranstvo, oni mogu zvati tvoju porodicu i prijatelje i na taj naćin vršiti pritisak. Ne vidim način na koji možeš da dokažeš grešku otpuštenpg radnika - jedino da ga tražiš po gradu i od njega naplatiš te pare.

rapidmotions
Slučajni prolaznik
Slučajni prolaznik
Postovi: 3
Pridružio se: Sub, 12. Okt 2019. 10:54
:: samsung S9+

Re: Prodaja duga (licnih podataka) mobilnih operatera agenci

Post od rapidmotions »

Ja uredno PLATIO racun ... jer zelim da tuzim VIP ... sa ovim uterivacima nemam nista ... pazi sad ... platim u petak racun ... niko se ne javlja ... osaljem email sa uplatnicom jer kod njih se uplacuje na "poseban nacin" kako oni kazu ... ok sv zavrsim posaljem im email i kazem posaljite mi potvrdu da nista ne dugujem ...
Ponedeljak popodne niko se ne javlja ... ja ih zovem ... kazem uplacneo vam je ... kaze gde ste uplatili ... ja kazem u posti ... kaze a pa nece se videti do sutra ... nista zovite nas 16tog za potvrdu ... ja kazem a sto nemoze odmah imate skeniranu uplatnicu i sigurno je morala proci od petka pa do sutra ako nista ...
gospodine mi imamo proceduru pre 16 tog vam nista necemo dati .. .dovidjenja :D
Placam im za nesto sto nisam kriv ... potrosio vec benzina, zivaca telefona koliko sam zvao ove uterivace imaju 100 brojeva u svim gradovima ... i na kraju zovite opet cucemo se 16 tog :)

VIP XD ... al sutra ja i jos 6 nas svi sa VIPa bilo gde ... tuga

Lobachewsky
Gatekeeper
Gatekeeper
Postovi: 3758
Pridružio se: Uto, 30. Avg 2005. 07:56
:: Huawei P20 lite DS
Lokacija: Dunavska obala

Re: Prodaja duga (licnih podataka) mobilnih operatera agenci

Post od Lobachewsky »

rapidmotions napisao:VIP XD ... al sutra ja i jos 6 nas svi sa VIPa bilo gde ... tuga
Usrecicete se :D

Jedino za sta mozes da ih tuzis je ako imas potvrdu da si sve racune redovno platio, i da ti ni jedan nije promakao, a oni ti prodali nepostojeci dug. Pretpostavljam, posto si u inostranstvu, placao si neke racune unapred, mozda si nekada uplatio random 3200 din recimo, nije nemoguce da se tako nesto desi u nekoj zurbi, imas sajt, vidis lepo istoriju uplate i saznas odakle ti tih 800 din duga. Ako si zaista preskocio da platis taj racun, dzabe ih tuzis, samo ces da puknes dodatne pare, zivce, benzin, sta god - i izgubices, jer te nemogucnost da pristupis papirnoj koverti ne oslobadja placanja racuna.
Vip Neo 3 + Vip Net 100 GB, dual sim

Laza ZR
Neredovni učesnik
Neredovni učesnik
Postovi: 76
Pridružio se: Pon, 07. Okt 2013. 01:43
:: www.festivali.info
Lokacija: Zrenjanin
Kontakt:

Re: Prodaja duga (licnih podataka) mobilnih operatera agenci

Post od Laza ZR »

Nesto slicno se i meni desilo,imas ceo istorijat ovde,ako te ne mrzi da citas (tema je od pre 6 godina,ima tu da se cita):
http://www.mobilnisvet.com/forum/viewto ... 19&t=27312

Kroz sve sto si ti prosao sam i ja prosao,manje-vise.Znaci - dugogodisnji VIP-ov korisnik,svaki racun placen na vreme/nikad nije bilo kasnjenja,onda prvo sokiranost kakav bre dug odjednom,pa onda zivkanje te agencije za uterivanje dugova (SVEA Finance),pa cimanje i nervoza oko svega (a znas da nisi kriv,vec taj njihov zaposleni sto te je zeznuo)...samo sto ja lopovima nisam platio pare na kraju.Niti nameravam.
rapidmotions napisao:...
JA kazem cekaj bre ko ste vi sta ja dugujem i ko je vama prodao moje licne podatke moj JMBG moju kucnu adresu, brojeve telefona fiksne i mobilne sta je bre ovo...
Pre svega da ti kazem - IMAJU prava da prodaju tvoj dug i tvoje podatke.

Pretpostavljam da smo potpisali isti ugovor kod VIP-a ("isti" u smislu sta su oni tamo sve nazvrljali od clanova ugovora).I kad pazljivo procitas svaki clan,tamo negde u drugoj polovini ukupnog broja clanova postpaid ugovora,pise nesto tipa (parafraziram) "U slucaju neizmerenja duga,VIP ce ustupiti vase podatke trecem licu".Pogledaj jos jednom i probaj da nadjes taj clan.Cisto da znas da to znaci da oni mogu,po svojoj volji,da prodaju tvoje podatke drugima (brojeve telefona,tvoju adresu,JMBG...sve podatke koje si im ostavio).

Tako da tuzba za to protiv njih,kada si potpisao taj ugovor i bio saglasan sa uslovima,bas i ne bi imala smisla...nazalost.
rapidmotions napisao:Kaze nismo prodali vase podatke samo vas dug(i usput vase podatke :) ).
Nista ja kazem podici cu tuzbu, ona kaze prvo napisite zalbu.
(itd.)
To da ti "poture" da pises zalbu,umesto tuzbe ili cega vec,je njihova standardna podvala.

Kazem "podvala",jer iz mog iskustva (a vidim i iz tvog),se to sve zavrsava jednim generickim odgovorom,tipa "Sve smo proverili,nismo utvordili nikakve nepravilnosti".I ti im opet LEPO NAVEDES sta je i kako je bilo i da te je njihov zaposleni zaj...Ali dzaba to radis,opet ces dobiti isti odgovor - "nema uocenih nepravilnosti".To je bukvalno kao da zidovima pricas,oni ce ti uvek isto odgovoriti.

Da kazem da je i u mom slucaju isto bilo,to se tice tog zaposlenog:kada je stvar vec kulminirala,bilo je "Taj zaposleni vise ne radi kod nas".Pa super ste.

***

Ne znam kakav savet da ti dam.

Ja bih na tvom mestu platio te zaostale racune (NE i kamate,vec samo "normalne" racune za mart i april),ali bih prvo trazio da mi razjasne kako je to racun z amart 800 dinara,a paket je Sigurica,gde je visina racuna limitirana na 500 dinara.Ali te kamate,kazem,ne bih placao.

Spremi se doduse da te onda "cimaju" ovi iz te agencije za uterivanje.Napisao sam na mojoj temi (pri kraju) koje metode sve koriste,pa baci pogled,mozda ti koristi.Ako ides u inostranstvo,mozda je to srecna okolnost,posto ne verujem da ce te zvati na inostrani broj.

***

Uglanvom,problem izgleda nastaje kad se naleti na nekog maloumnog zaposlednog,koji je tu privremeno.A data mu je "moc" da radi sa korisnicima.
LJudi racunaju - OK,dogovorio sam se sa njim o svemu/svim detaljima i nema problema.A onda ispadne...haos.I onda naravno sok i neverica.

Jos veca neverica ispadne kada razmisljas - OK,nastao je problem,ne mojom krivicom,sad cu ja to lepo da objasnim ljudima u VIP-u i razumece situaciju,da je njihov zaposleni tu kriv.I onda im pises,da bi ti oni odgovorili da nisu uoceni problemi (drugim recima,da NIJE njihov zaposleni kriv) i da moras da platis to sto ti traze.

***

Ja ne znam da li je taj sektor zaposljavanja u VIP-u "slep kod ociju",koga oni sve to zaposljavaju...ili ti privremeno zaposleni,kada tako zaj... neku musteriju,dobiju jos neki bonus od kompanije (kao,"dobar momak,napravio si nam jos neki dinar vise od naivnih ljudi")...ili su u VIP-u jednostavno pokvareni,da nece da priznaju greske svojih zaposlenih (a malo-malo,pa im se "omakne" neka greska,koje korisnike zna da kosta podosta)...ne znam.

Ali da znaju nekad da budu olos i da ti kidaju zivce bez potrebe - to znam,vrlo dobro.

Evindzer
Prijatelj foruma
Prijatelj foruma
Postovi: 9942
Pridružio se: Ned, 24. Avg 2014. 20:07
:: Samsung Beleška 10
:: Široka Noklica

Re: Prodaja duga (licnih podataka) mobilnih operatera agenci

Post od Evindzer »

Braćo, što se čudite, pa Vip je privatna firma, naravno da će zaštiti sebe pred nama generičkim odgovorima i odbijanjem priznanja krivice - to im je u direktnom interesu. Lošem radniku će verovatno dati otkaz i još ga zakinuti za poslednju platu za kaznu, a gorilama dati korisnikove podatke, kao što to rade godinama i godinama unazad.
Što se mene tiče, dobri su, signal zadovoljavajući, interneta dovoljno (ne i previše), cene postpejda prihvatljive.
Ali, da nisu ološ kad im se prohte, naravno da jesu, kao i svaka privatna firma (čitaj: ne u vlasništvu države).
Hteli smo kapitalizam - eto nam kapitalizma, uživamo. [emoji1]

Odgovori