Stranica 1 od 1

Problemi sa MTS-om i servisom P10 Lite

Poslato: Pon, 28. Avg 2017. 18:18
od mugy
Uzeo sam u MTS-u Huawei P10 Lite (plav) 31.07.2017 -te.Posle nekoliko dana pocela je da zeza lampica za notifikaciju.Nije htela da pokaze sve boje i konstantno svetli zelena kada je fon na punjacu.
Odnesem ja fon 21.08.2017-te u MTS,da se salje u servis.Na moje insistiranje da zelim zamenu,jer ta opcija postoji na potvrdi o prijemu reklamacije,devojka na salteru zaokruzuje popravka i pise sitne ogrebotine na telefonu.Ne cuje ona mene,iako stojim pola metra od nje.
Telefon nije imao niti jedne tackice na sebi.
U medjuvremenu sam proverio na sajtu servisa stanje telefona.
Pisalo je da je reklamacija uvazena i da je zamenjena osnovna ploca na telefonu.
25.08-og meni stize poruka u 20h i 14m da je telefon popravljen i da mogu da ga preuzmem.
26.08-og odlazim po telefon.Kada sam otvorio kutiju,prvo sto sam video je bila totalno izgrebana zastitna folija,zalepljeni neki stikeri na zadnjem staklu,a onda sam uocio i ostecenje folije ispod zadnjeg stakla.
Upalio sam telefon i primetio da je bela sada nekako sivkasta.Nisam vise hteo da cackam nista.
Pitala me salterusa,uzimate telefon ili ne.Rekao sam,da mi ne pada napamet,na sta je ona reagovala,tako sto mi je bukvalno otela fon iz ruke i bacila u kutiju.Rekao sam da hocu nov telefon,na sta ona kaze,da ona to ne zna i da nije ovlascena,vec da dodjem 28.08-og da pricam sa seficom.
Danas sam otisao.Cim sam rekao da zelim nov telefon,krenule su nebuloze od strane sefice.
Pa normalno je da se kvari,vi ste jedini koji se zali na taj telefon i servis.I vrhunac svega.
Mi tu nemozemo nista,to je izmedju vas i servisa.Bio sam sokiran.Pitam ja nju.Izvinite,jer sam ja sa servisom sklopio ugovor ili sa MTS-om.Naravno,ona ne menja pricu,vec melje kao navijena,jedno te isto po stoti put.Nisam mogao vise ni ja da se suzdrzim,jer da me neko pravi budalom,i to jos gluplji od mene,epa nece moci.Reakao sam,ili nov telefon ili raskid ugovora.Kada je cula za raskid ugovora,krece prica kako ugovor ne moze da se raskine nikako bez obzira na sve,jer sam ja izgleda usao u sektu,a ne kod mobilnog operatera.Kada je videla da ja ne posustajem,menja pricu,kako ja treba da napisem zalbu,pa da ona slika telefon i posalje mail direktoru,da se strpim jos malo.Ok,napisem ja zalbu i sada cekam,ali ne znam ni ja sam vise sta.
Ovamo su sponzori svakojakim sportistima i slicno,ali za sitne pare,unistice obicnog coveka.
Znam samo da je ovo poslednji kontakt sa njima.Kada isteknu ugovori i sve platim,necu da ih vidim ni na slici.

Re: Problemi sa MTS-om i servisom P10 Lite

Poslato: Pon, 28. Avg 2017. 19:25
od гари
Baš su se jadno pokazali... Trebalo bi valjda da imaš pravo i na raskid ugovora pošto oni ne ispunjavaju svoje zakonske obaveze. Nadam se da će ti dati nov telefon.

Sent from mTalk on Windows phone

Re: Problemi sa MTS-om i servisom P10 Lite

Poslato: Pon, 28. Avg 2017. 20:17
od mugy
Brate,vise ne znam ni sam sta da radim?Narod se ne buni za nista i naravno da ce ludaci da preuzmu sve.Kada pametni zacute,budale vladaju svetom.

Re: Problemi sa MTS-om i servisom P10 Lite

Poslato: Pon, 28. Avg 2017. 20:24
od Azimuth
Razumem tvoj bes, ali nema potrebe da otvara dve identične teme sa identičnom sadržinom u dva različita dela foruma.
Lock.