Prenos podataka u Romingu - prigovor na MTS racun
mezzano, pokusaj da pronadjes neki od ranije....npr iz septembra ili bilo koji raniji. Ja imam celu kolekciju od 2004 i na svim do jednog je stavka GPRS Roaming izrazena u kilobajtima. E sad, ukoliko je doslo do bilo kakvih promena u tarifiranju, a o tome ne postoji nikakvo obavestenje, to je vec samo po sebi dovoljno.
Prostudiraj zakon o zastiti potrosaca ( trzisna inspekcija je organ zaduzen za zastitu potrosaca ), a narocito clanove koje sam naveo u prethodnom postu, a posebno obrati paznju na clanove 14, 20, 21,22,46,48,70,73 i 80.
@Tomas
Takodje preporuka da proucis zakon o zastiti potrosaca, a narocito clanove koje sam naveo.
Naveo si negde da treba razlikovati prenos podataka i prenos korisnih podataka.
Prenos ne korisnih podataka je usluga koja nije saobrazna ugovorenoj, pa se samim tim ne moze ni naplatiti.
Trzisna inspekcija ima zakonski rok da odgovri i taj rok je 60 dana.
Moram ti reci da u ovoj drzavi neke institucije ipak funkcionisu i rade svoj posao.
I da, ima i ljudi koji ipak rezonuju zdravorazumski, doduse ne puno, ali ih ima.
Cim dobijem resenje trzisne inspekcije, migriram broj.
Prostudiraj zakon o zastiti potrosaca ( trzisna inspekcija je organ zaduzen za zastitu potrosaca ), a narocito clanove koje sam naveo u prethodnom postu, a posebno obrati paznju na clanove 14, 20, 21,22,46,48,70,73 i 80.
@Tomas
Takodje preporuka da proucis zakon o zastiti potrosaca, a narocito clanove koje sam naveo.
Naveo si negde da treba razlikovati prenos podataka i prenos korisnih podataka.
Prenos ne korisnih podataka je usluga koja nije saobrazna ugovorenoj, pa se samim tim ne moze ni naplatiti.
Trzisna inspekcija ima zakonski rok da odgovri i taj rok je 60 dana.
Moram ti reci da u ovoj drzavi neke institucije ipak funkcionisu i rade svoj posao.
I da, ima i ljudi koji ipak rezonuju zdravorazumski, doduse ne puno, ali ih ima.
Cim dobijem resenje trzisne inspekcije, migriram broj.
@igibg80, a zasto mi da studiramo zakon o zastiti potrosača ili pronalazima od ranije kako su obracunavali kada se sve ovo tebe tiče??? Ja ne shvatam samo jednu stvar, a to je da ne znam sta ti uopste pokusavas ovde na forumu? Ako sve znas , zasto onda pitas, idi lepo tuzi i gotova stvar, a ne, pitas za misljenje, a posle toga ispravljas necije odgovore.
LP
LP
- mezzano
- Expert
- Postovi: 2389
- Pridružio se: Uto, 26. Dec 2006. 11:34
- :: Motorola Moto E5 DS
- :: Huawei Y5 II
- Lokacija: Pertate (Leskovac)
Tako je igibg80. Mene zivo interesuje kako ce ispasti, iako ni ja nisam ubedjen da ces uspeti, ali ti se divim zbog toga sto ne odustajes. Iskreno, ja nisam imao ni vremena ni novca da radim ovo sto ti radis, kad je u pitanju racun moje devojke, ali ti ocigledno imas, a pored toga i jaku volju, pa samo napred. Verujem da znas i koje su poseledice ako ne uspes, tako da svesno ulazis u to.
Pokusacu da pronadjem neki stariji, ali mislim da sam pre 15-ak dana sve to pobacao, iako sam cuvao dosta racuna.
Edit: ipak sam nasao.
Ovo je racun za avgust 2009
Pokusacu da pronadjem neki stariji, ali mislim da sam pre 15-ak dana sve to pobacao, iako sam cuvao dosta racuna.
Edit: ipak sam nasao.
Ovo je racun za avgust 2009
mezzano, meni su u trzisnoj inspekciji VEC rekli da jesam u pravu, a da cu to i napismeno dobiti u zakonskom roku od 60 dana, nakon sto slucaj prodje celu proceduru, inspektori precesljaju svu dokumentaciju itd.
Sto se tice novca, sve sto sam do sada uradio kostalo me je samo vremena, a prijava inspekciji se ne naplacuje.
Takodje, postoji i besplatna pravna pomoc na pravnom fakultetu, sredom od 17h za obligaciono pravo.
Ova razlika koju si sada i sam uocio samo dokazuje koliko je MTS neozbiljna firma, pa ti jednu te istu stvar juce racuna u kilobajtima, danas u broju konekcija, a sutra mozda u litrima ili kubnim metrima, a da ti nemas posjma da je do bilo kakve promene doslo.
Ta neozbiljnost ce ih ovog puta i kostati, jer su za nepostovanje zakona predvidjene kazne, a oni krse zakon bar na 5 mesta.
STavka opstih uslova u kojoj se oni odricu odgovornosti za usluge koje pruza strani operater, u suprotnosti je sa clanom 70 zakona o zastiti potrosaca koji kaze da trgovac moze izvrsenje usluge preneti na trece lice, ali je i dalje i te kako odgovoran za pruzanje i kvaltet usluge.
Sto se tice mog slucaj konkretno, meni je sasvim dovoljno da predstavim staisticki podatak o broju prigovra na sistem tarifiranja i nacin obracunavanja, pa da dokazem da ne samo da nisa jedini, vec da je jako veliki broj onih koji potpuno drugacije tumace ono sto je MTS napisao u uopstim uslovima i u cenovniku na sajtu.
Sto se tice novca, sve sto sam do sada uradio kostalo me je samo vremena, a prijava inspekciji se ne naplacuje.
Takodje, postoji i besplatna pravna pomoc na pravnom fakultetu, sredom od 17h za obligaciono pravo.
Ova razlika koju si sada i sam uocio samo dokazuje koliko je MTS neozbiljna firma, pa ti jednu te istu stvar juce racuna u kilobajtima, danas u broju konekcija, a sutra mozda u litrima ili kubnim metrima, a da ti nemas posjma da je do bilo kakve promene doslo.
Ta neozbiljnost ce ih ovog puta i kostati, jer su za nepostovanje zakona predvidjene kazne, a oni krse zakon bar na 5 mesta.
STavka opstih uslova u kojoj se oni odricu odgovornosti za usluge koje pruza strani operater, u suprotnosti je sa clanom 70 zakona o zastiti potrosaca koji kaze da trgovac moze izvrsenje usluge preneti na trece lice, ali je i dalje i te kako odgovoran za pruzanje i kvaltet usluge.
Sto se tice mog slucaj konkretno, meni je sasvim dovoljno da predstavim staisticki podatak o broju prigovra na sistem tarifiranja i nacin obracunavanja, pa da dokazem da ne samo da nisa jedini, vec da je jako veliki broj onih koji potpuno drugacije tumace ono sto je MTS napisao u uopstim uslovima i u cenovniku na sajtu.
- mezzano
- Expert
- Postovi: 2389
- Pridružio se: Uto, 26. Dec 2006. 11:34
- :: Motorola Moto E5 DS
- :: Huawei Y5 II
- Lokacija: Pertate (Leskovac)
Razumem sve to ja, nego je pitanje kako ce to u praksi da funkcionise. Ima na forumu tema o tome kako je covek "Tužio mts za krađu u obračunu minuta u postpaid - u i dobio". Ali tuzio ih kod Suda casti, koji je obrazovan pri Privrednoj komori. Sta je dobio? Nista. Jel mt:s nesto promenio? Nije. To sto su ti u inspekciji rekli da si u pravu, mislim da nista ne znaci, dok ti ne dobijes resenje i Telekom ne postupi po tom resenju.
Hahaha....sad sam malo proguglao o tom Jovanovu....ladno lik iz moje osnovne skole.
Potpuno si u pravu da usmena rec ne znaci nista dok ne dobijem resenje na papiru.Medjutim, meni je takav nastup inspektora povratio nadu i samopouzdanje i povecao resenost da isteram stvar do kraja.
Elem, Sud casti je sud privredne komore, a ja sam se zalio REPUBLICKOJ trzisnoj inspekciji.Razlika izmedju ove dve institucije, i njihovih nadleznosti je vise nego ocigledna.Medjutim, verujem da bi i ta presuda suda casti bila prilicno dobar argument na nekom nacionalnom sudu.
Inace, nije mi prvi put da se prepirem sa velikim firmama, i do sada nisam imao negativnih iskustava.A pokusali su da me prevare i VERAT i nekadasnji SEZAM.Svi su pretili tuzbom, ali su nekim cudom uvek u poslednjem trenutku odustajali jer su shvatili da bi spor izgubili posto nisu u pravu.
Potpuno si u pravu da usmena rec ne znaci nista dok ne dobijem resenje na papiru.Medjutim, meni je takav nastup inspektora povratio nadu i samopouzdanje i povecao resenost da isteram stvar do kraja.
Elem, Sud casti je sud privredne komore, a ja sam se zalio REPUBLICKOJ trzisnoj inspekciji.Razlika izmedju ove dve institucije, i njihovih nadleznosti je vise nego ocigledna.Medjutim, verujem da bi i ta presuda suda casti bila prilicno dobar argument na nekom nacionalnom sudu.
Inace, nije mi prvi put da se prepirem sa velikim firmama, i do sada nisam imao negativnih iskustava.A pokusali su da me prevare i VERAT i nekadasnji SEZAM.Svi su pretili tuzbom, ali su nekim cudom uvek u poslednjem trenutku odustajali jer su shvatili da bi spor izgubili posto nisu u pravu.
@igibg80, naravno da me zanima tema, inace je ne bih i citao. Mozda se i meni desi nekva slicna situacija, a voleo bih znati sta ce se tu desiti na kraju. medjutim, ja mislim da ti pravdu isterujes na pogresnom mestu i 5 strana rukopisija me navodi da ti jednostavno uzivas u tome. Napisi ovde obavezno sta je bilo na kraju, mada sumnjam da ce to u skorije vreme biti okoncano.
- tomas.hokenberi
- Moderator
- Postovi: 4747
- Pridružio se: Pon, 03. Sep 2007. 18:02
- :: Samsung GalaxyNote20
- Lokacija: Beograd
Ovo sto pises je rezultat tvog nerazumevanja nacina funkcionisanja (i posledicno nacina naplate ) usluga interenet provajdera. Ja bih tebi preporucio da se pored zakona o zastiti potrosaca, kada si se vec bacio na citanje, proucis i par stvari vezanih za prenos podataka, posto tu oblast ocigledno lose razumes.igibg80 napisao: Takodje preporuka da proucis zakon o zastiti potrosaca, a narocito clanove koje sam naveo.
Naveo si negde da treba razlikovati prenos podataka i prenos korisnih podataka.
Prenos ne korisnih podataka je usluga koja nije saobrazna ugovorenoj, pa se samim tim ne moze ni naplatiti.
Ja sam zapravo naveo da nema razlike izmedju "korisnih" i "nekorisnih" podataka. Sa tacke gledista naplate prenesenih podataka nije moguce niti je potrebno praviti razliku izmedju "korisnih" i "nekorisnih" podataka. Internet provajder je odgovoran samo za one usluge koje ti on pruza, a ne za sve usluge na Interneru. Evo jednog ilustrativnog primera. Neka tvoj drug u npr. Svedskoj korisnik usluga svedskog provajdera na svom racunaru ima file-sharing server. Ti hoces da se povezes na njegov server i da skines neke datoteke. Medjutim njegov racunar je spor i preopterecen (ima puno prijatelja koji mu salju poruke) i veza stalno puca i tvoj download klijent stalno zapocinje prenos iznova i ti odustanes posle nekog vremena. Ti nikakvu datoteku nisi skinuo, odnosno nikakav koristan prenos podataka nisi ostvario, medjutim usled vise zapocetih downloada je preneto stotine zapocetih paketa. Tebi je taj ostvareni protok beskorisan, medjutim protok je ostvaren i naplativ. Zasto ? Pa internet provajder ti ne garantuje da ce ti naplatiti samo uspesne transakcije, sto bi bila teska budalastina. On ti naplacuje protok, ne "rezultate protoka".
Modifikacija prethodnog primera: svedski provajder brani upload sa servera u svojoj mrezi na opseg ip adresa tvog provajdera. U tom slucaju nista od zelejenog fajla nece biti skinuto, medjutim protok opet postoji - kada posaljes username i password ka file serveru, pa zeljeno ime fajla, itd. sve to podrazumeva prenos podataka. To sto ce te svedski server spreciti da zaista i zapocnes prenos podataka ne menja nista na cinjenici da je i upis lozinka prenos podataka.
Treci primer: pokusavas da citas postu, upises pogresnu lozinku i server te odbije. Opet je postojao protok - i slanje pogresne lozinke je prenos podataka.
Uspesnost ostvarenja tvoje zeljene operacije nije uslov za naplatu protoke. Jedini uslov je da je protoka bilo.
Pravila otvaranja tema i davanja odgovora
Samsung SM-N980F Galaxy Note 20 256GB
Samsung SM-T870 Galaxy Tab S7 + Transcend 512GB
Samsung SM-N980F Galaxy Note 20 256GB
Samsung SM-T870 Galaxy Tab S7 + Transcend 512GB
Tomase, mislim da je svaka dalja dikusija sa tobom na ovu temu izlisna.Poredjenja su neprimerena, a zakon mi pruza mogucnost da ne znam nista o prenosu podataka i da dalje kupujem usluge iz oblasti informatike a da ne budem prevaren.
Bilo kako bilo, ja cu sacekati pismeni odgovor inspekcije.Ne verujem da ces ti prihvatiti da nisi u pravu, cak i kada budem postavio skeniranu pravosnaznu presudu u moju korist.
Bilo kako bilo, ja cu sacekati pismeni odgovor inspekcije.Ne verujem da ces ti prihvatiti da nisi u pravu, cak i kada budem postavio skeniranu pravosnaznu presudu u moju korist.
- miodrage
- WP_guru
- Postovi: 11662
- Pridružio se: Pon, 13. Mar 2006. 23:35
- :: iPhone 14 Pro Max
- Lokacija: Subotica
- Kontakt:
igibg80, i tomas.hokenberi, i moja malenkost smo pokusali da ti ukazemo da mi JESMO u pravu sa stanovista ostvarenih konekcija i protoka, te naplativosti istih, a ti uporno trubis svoje.
Mozes ti da ne znas koliko hoces, mt:s to najiskrenije bas briga. Oni su na sajtu napisali da se predostroznosti radi DATA protok na telefonima novijih generacija pri putu u inostranstvo ugasi, te da se ne koristi ukoliko nema potrebe. Oni se ogradjuju od mogucnosti nastanka konekcija, ali ce iste naplatiti, i ne snose nikakvu odgovornost zbog nestrucnog rukovanja uredjajem.
Cinjenica1: tvoj uredjaj je ostvarivao konekcije (tj. pokusavao je da se konektuje), ergo, nisi potpuno ugasio DATA protok.
Cinjenica2: stigao ti je zbog toga ogroman racun.
Cinjenica3: pogresno tumacis neke stvari, na koje smo ti ovde ukazali.
Ja ti prvi zelim svu srecu da uspes da dobijes ovaj spor, ali sumnjam jer su ti sanse izmedju slabih i nikakvih, blize ovim potonjima.
Svaka dalja diskusija i rasprava je izlisna, ali vrlo rado citam tvoje postove, i cekam da javis razvoj situacije. Pozdrav, i jos jednom puno, puno srece ti zelim.
Mozes ti da ne znas koliko hoces, mt:s to najiskrenije bas briga. Oni su na sajtu napisali da se predostroznosti radi DATA protok na telefonima novijih generacija pri putu u inostranstvo ugasi, te da se ne koristi ukoliko nema potrebe. Oni se ogradjuju od mogucnosti nastanka konekcija, ali ce iste naplatiti, i ne snose nikakvu odgovornost zbog nestrucnog rukovanja uredjajem.
Cinjenica1: tvoj uredjaj je ostvarivao konekcije (tj. pokusavao je da se konektuje), ergo, nisi potpuno ugasio DATA protok.
Cinjenica2: stigao ti je zbog toga ogroman racun.
Cinjenica3: pogresno tumacis neke stvari, na koje smo ti ovde ukazali.
Ja ti prvi zelim svu srecu da uspes da dobijes ovaj spor, ali sumnjam jer su ti sanse izmedju slabih i nikakvih, blize ovim potonjima.
Svaka dalja diskusija i rasprava je izlisna, ali vrlo rado citam tvoje postove, i cekam da javis razvoj situacije. Pozdrav, i jos jednom puno, puno srece ti zelim.
Ceterum censeo, Androidam delendam esse!
Evo ja kazem i stojim iza toga, takve kao ti i treba da deru, kao da ne zelis da vidis stvari vec stalno udaras u plocu.
Vidim baratas terminima, obrazovan si ali kao da od drveta ne vidis sumu.
Vodis neku svoju unutrasnju borbu, to je ok, ali ima jos ljudi koji su pokusali da isteruju mak na konac pa nisu uspeli tj uvideli da ne treba da ispravljaju krivu drinu nego na drugi nacin da prave precice.
Vidim baratas terminima, obrazovan si ali kao da od drveta ne vidis sumu.
Vodis neku svoju unutrasnju borbu, to je ok, ali ima jos ljudi koji su pokusali da isteruju mak na konac pa nisu uspeli tj uvideli da ne treba da ispravljaju krivu drinu nego na drugi nacin da prave precice.
e svasta se moze procitati na ovom forumu , 140 strana teme MTS novosti i 90% pljuvanja iste firme zbog losih usluga, visokih cena itd. i napokon pojavi se prvi covek koji je ozbiljno naostren da nesto uradi po tom pitanju i sta se desava? Pljuju ga clanovi, i govore mu da treba da ga deru i slicne gluposti!!! A sve zbog toga sto zastupa ispravan stav "necu da me niko pljacka".
Vecina se ovde slozila da je gprs u roamingu lopovska rabota, takodje postoji nekoliko tema po tom pitanju na forumu, i ko zna koliko ljudi u Srbiji(i sire) smatra da je osteceno na ovaj nacin i opet pljuvaci drze stranu mtsu i vredjaju autora teme.
MTS defenderi vasa logika jeste(donekle) u redu "sine pise ti da si ostvario protok, sta se sad busas u grudi", ali gde je tu zdravorazumska logika "dranja (namerno?) neinformisanog prosecnog korisnika"??? Ejjjj ljudi 10.000 i kusur dinara za 350kb plus 5000 dinara zbog navodnih mms-ova????
Pa u EU je bilo price jos pre par meseci da internet u romingu bude besplatan, ni njima se ne placa taj resurs a izlisno je porediti nase i njihove plate i usluge.
Sa stanovista informisanosti korisnika usluga/proizvoda autora teme, koje je sasvim ispravno, jedna prica iz knjiga o menadzmentu: Zena u americi tuzila i dobila na sudu prozivodjaca mikrotalasne pecnice, zato sto se stavila nek opranu macku u mikrotalasnu da je osusi. Osnov tuzbe je bio da nigde na mikrotalasnoj ni u uputstvu ne pise da se ne sme macka stavljati u ukljucenu mikrotalasnu!! Zamislite tu zenu da bude korisnik MTS-ovog gprs rominga? Dal bi joj bilo nesto jasno?
Igi samo napred!
Vecina se ovde slozila da je gprs u roamingu lopovska rabota, takodje postoji nekoliko tema po tom pitanju na forumu, i ko zna koliko ljudi u Srbiji(i sire) smatra da je osteceno na ovaj nacin i opet pljuvaci drze stranu mtsu i vredjaju autora teme.
MTS defenderi vasa logika jeste(donekle) u redu "sine pise ti da si ostvario protok, sta se sad busas u grudi", ali gde je tu zdravorazumska logika "dranja (namerno?) neinformisanog prosecnog korisnika"??? Ejjjj ljudi 10.000 i kusur dinara za 350kb plus 5000 dinara zbog navodnih mms-ova????
Pa u EU je bilo price jos pre par meseci da internet u romingu bude besplatan, ni njima se ne placa taj resurs a izlisno je porediti nase i njihove plate i usluge.
Sa stanovista informisanosti korisnika usluga/proizvoda autora teme, koje je sasvim ispravno, jedna prica iz knjiga o menadzmentu: Zena u americi tuzila i dobila na sudu prozivodjaca mikrotalasne pecnice, zato sto se stavila nek opranu macku u mikrotalasnu da je osusi. Osnov tuzbe je bio da nigde na mikrotalasnoj ni u uputstvu ne pise da se ne sme macka stavljati u ukljucenu mikrotalasnu!! Zamislite tu zenu da bude korisnik MTS-ovog gprs rominga? Dal bi joj bilo nesto jasno?
Igi samo napred!
- mezzano
- Expert
- Postovi: 2389
- Pridružio se: Uto, 26. Dec 2006. 11:34
- :: Motorola Moto E5 DS
- :: Huawei Y5 II
- Lokacija: Pertate (Leskovac)
Nesto ne verujem u tu pricu da je ta zena dobila. Imas li neki link ili nesto slicno? To je tek vrhunac gluposti. Sta treba, da stavim psa u "smederevca", i da posle tuzim proizvođača što na smedervcu nema precrtana slika psa u rerni?!
Slažem se da treba pružiti podršku čoveku koji je odlučio da krene, ali iz iskustva svih koji su do sad kretali na Telekom, Telenor i Vip, niko ovde nema poverenja da nešto više može da se uradi.
Evo ih teme
Ogromna potrošnja mb i reklamacija u Vipu
Reklamacija na mts-ov račun
VIP - raskid ugovora
Telenor: lov u mutnom
[MTS] Ogroman račun u roamingu!
i na drugim forumima ima gomila slicnih, i ne verujem da je veliki broj onih koji su dobili bitku sa operaterom.
Slažem se da treba pružiti podršku čoveku koji je odlučio da krene, ali iz iskustva svih koji su do sad kretali na Telekom, Telenor i Vip, niko ovde nema poverenja da nešto više može da se uradi.
Evo ih teme
Ogromna potrošnja mb i reklamacija u Vipu
Reklamacija na mts-ov račun
VIP - raskid ugovora
Telenor: lov u mutnom
[MTS] Ogroman račun u roamingu!
i na drugim forumima ima gomila slicnih, i ne verujem da je veliki broj onih koji su dobili bitku sa operaterom.
- tomas.hokenberi
- Moderator
- Postovi: 4747
- Pridružio se: Pon, 03. Sep 2007. 18:02
- :: Samsung GalaxyNote20
- Lokacija: Beograd
hibiskus, miodrage, moram da vas razocaram i jedna i druga prica (i o mikrotalsnoj i ves masini) kruze internetom, i obe su ono sto se zove "internet hoax", ili ti izmisljotine.
hibiskus, da se on zali na to koliko kosta gprs u roamingu i na to tu ruznu rabotu operatera da u roamingu zaokruzuju na 100kB (sto je u kombinaciji sa visokom cenom gprs-a u roamingu glavni uzrok visokih gprs racuna), i da se zalaze da se izvrsi pritisak na operatere da tu praksu promene, svi bi ga ovde podrzali, a ja prvi.
Radi se o necem drugom - on je pustio da mu telefon uspostavlja gprs veze u roamingu i napravi visok racun. Kada su mu ispostavili racun, on je prvo tvrdio su mu pripisali izmisljenu upotrebu gprs-a, kada mu je ukazano na to kako (i zasto) mu je tako obracunato onda je prvo pokusavao da dokaze da je crno belo, odnosno da se ne obracunava tako, i konacno kada mu je vise puta ponovljeno kako se obracunava, onda je poceo da zastupa tezu da ako on nije razumeo/znao kako se obracunava da onda nije u obavezi da plati racun. Po njemu ako operater ne stavi takvo objasnjenje koje ce razumeti i potpuno nepismena osoba koeficijenta inteligencije manjeg od broja cipela onda je to prevara i niko nije duzan da plati racun.
hibiskus, da se on zali na to koliko kosta gprs u roamingu i na to tu ruznu rabotu operatera da u roamingu zaokruzuju na 100kB (sto je u kombinaciji sa visokom cenom gprs-a u roamingu glavni uzrok visokih gprs racuna), i da se zalaze da se izvrsi pritisak na operatere da tu praksu promene, svi bi ga ovde podrzali, a ja prvi.
Radi se o necem drugom - on je pustio da mu telefon uspostavlja gprs veze u roamingu i napravi visok racun. Kada su mu ispostavili racun, on je prvo tvrdio su mu pripisali izmisljenu upotrebu gprs-a, kada mu je ukazano na to kako (i zasto) mu je tako obracunato onda je prvo pokusavao da dokaze da je crno belo, odnosno da se ne obracunava tako, i konacno kada mu je vise puta ponovljeno kako se obracunava, onda je poceo da zastupa tezu da ako on nije razumeo/znao kako se obracunava da onda nije u obavezi da plati racun. Po njemu ako operater ne stavi takvo objasnjenje koje ce razumeti i potpuno nepismena osoba koeficijenta inteligencije manjeg od broja cipela onda je to prevara i niko nije duzan da plati racun.
Pravila otvaranja tema i davanja odgovora
Samsung SM-N980F Galaxy Note 20 256GB
Samsung SM-T870 Galaxy Tab S7 + Transcend 512GB
Samsung SM-N980F Galaxy Note 20 256GB
Samsung SM-T870 Galaxy Tab S7 + Transcend 512GB
- bachika
- Mobil stručnjak
- Postovi: 946
- Pridružio se: Pon, 20. Feb 2006. 18:45
- :: Iphone 7
- :: Lenovo P780
- Lokacija: On the road to the hell
hibiskus, ali kompletan roaming je "lopovska rabota" a ne samo gprs iako je on najskuplji!!!!!!!!
igibg80, ima nas još koji se slažu sa miodrage, i tomas.hokenberi, i stvarno si donekle zaslepljen nekim besom i gnevom prema mts-u! Neke stvari ipak još treba da shvatiš o korišćenju internet usluga... I nije mi jasno šta te buni oko tog parčeta teksta (KB) na računu? U ugovorima je čini mi se uvek navedena jedna klauzula koja štiti pružaoca usluga o određenim izmenama, tj da određene izmene može da donese bez obaveštavanja korisnika! Naravno i bilo bi previše glupo da štampaju milon obaveštenja na kojima će pisati da oni više ne žele da pišu neki deo teksta na računu jer im brisanje dva slova možda donosi uštedu prilikom štampanja
I nemoj misliti kako su ovde ljudi protiv tebe, mi ti svi želimo sreću... Ali ipak želimo i neke stvari da ti pojasnimo!!!
igibg80, ima nas još koji se slažu sa miodrage, i tomas.hokenberi, i stvarno si donekle zaslepljen nekim besom i gnevom prema mts-u! Neke stvari ipak još treba da shvatiš o korišćenju internet usluga... I nije mi jasno šta te buni oko tog parčeta teksta (KB) na računu? U ugovorima je čini mi se uvek navedena jedna klauzula koja štiti pružaoca usluga o određenim izmenama, tj da određene izmene može da donese bez obaveštavanja korisnika! Naravno i bilo bi previše glupo da štampaju milon obaveštenja na kojima će pisati da oni više ne žele da pišu neki deo teksta na računu jer im brisanje dva slova možda donosi uštedu prilikom štampanja
I nemoj misliti kako su ovde ljudi protiv tebe, mi ti svi želimo sreću... Ali ipak želimo i neke stvari da ti pojasnimo!!!
Live to Ride, Ride to Live. I prefer to reboot my phone through SetCPU
cinjenica 1 :
tarifni interval u romingu je 100/100 kb . Ja sam sa 363 kb napravio 4 intervala.To, prema cenovniku kosta ~ 480 din.
MTS medjutim tarifiranje vrsi po konekciji.To ne pise nigde.Svako objasnjenje tipa podrazumeva se, vise je nego smesno i za studente prava, a kamoli za ozbiljne institucije koje se bave pravom.Ne znam koliko neko moze bezobrazan da bude i da se namerno u svim postovima ne osvrne na clanove zakona koji nedvosmisleno odredjuju kako cena mora biti istaknuta za odredjenu uslugu.
cinjenica 2 : U proteklim postovima smo vec utvrdili da ce APN MMS da odbije svaku konekciju koja nije MMS.Pri tome ce telefon i APN da cavrljaju razmenjujuci bajtove, ali nijedan jedini bajt nece proci od APN ka internetu.To cavrljanje kod mene iznosi 0,36 kb.
Ja TVRDIM da niko ne moze da vam naplati uslugu koju je odbio da vam pruzi ( APN ne dozvoljava konekciju za surf )
Tom prilikom, sve i da su APN i telefon razmenili gigabajte podataka, ta usluga nije saobrazna ugovorenoj i shodno tome ne moze da bude naplacena.
Obzirom da je kolicina podataka identicna preko sve 3 pristupne tacke, a utvrdili smo da preko APN MMS nista nije proslo ka niti dosdlo sa interneta, ja TVRDIM da su SVI APN odbili zahtev mom telefonu da izadje na internet.
Dakle, zahtev je odbio MTSov APN, a ne neki udaljeni server u Svedskoj.
tarifni interval u romingu je 100/100 kb . Ja sam sa 363 kb napravio 4 intervala.To, prema cenovniku kosta ~ 480 din.
MTS medjutim tarifiranje vrsi po konekciji.To ne pise nigde.Svako objasnjenje tipa podrazumeva se, vise je nego smesno i za studente prava, a kamoli za ozbiljne institucije koje se bave pravom.Ne znam koliko neko moze bezobrazan da bude i da se namerno u svim postovima ne osvrne na clanove zakona koji nedvosmisleno odredjuju kako cena mora biti istaknuta za odredjenu uslugu.
cinjenica 2 : U proteklim postovima smo vec utvrdili da ce APN MMS da odbije svaku konekciju koja nije MMS.Pri tome ce telefon i APN da cavrljaju razmenjujuci bajtove, ali nijedan jedini bajt nece proci od APN ka internetu.To cavrljanje kod mene iznosi 0,36 kb.
Ja TVRDIM da niko ne moze da vam naplati uslugu koju je odbio da vam pruzi ( APN ne dozvoljava konekciju za surf )
Tom prilikom, sve i da su APN i telefon razmenili gigabajte podataka, ta usluga nije saobrazna ugovorenoj i shodno tome ne moze da bude naplacena.
Obzirom da je kolicina podataka identicna preko sve 3 pristupne tacke, a utvrdili smo da preko APN MMS nista nije proslo ka niti dosdlo sa interneta, ja TVRDIM da su SVI APN odbili zahtev mom telefonu da izadje na internet.
Dakle, zahtev je odbio MTSov APN, a ne neki udaljeni server u Svedskoj.