Garancija na mobilni uređaj uzet preko provajdera

novosti i informacije vezane za mobilne komunikacije, domaće operatore i njihove usluge
Fox
Mobil manijak
Mobil manijak
Postovi: 1931
Pridružio se: Čet, 23. Avg 2007. 12:34
:: Bgd - Roma - Napoli

Re: Garancija na mobilni uredjaj uzet preko provajdera

Post od Fox »

m@c|-|oR,nista,cim ga das da ga neko drugi pogleda,odma' mu poniste garanciju.
Na kraju ce garancija biti ponistena i ako koristis karticu iste mreze ali si je kupio na trafici jel,gle cuda,nije registrovana na tvoje ime. :disgust:
Samsung S8,Sennheiser CX300 II

toda81
Prijatelj foruma
Prijatelj foruma
Postovi: 8679
Pridružio se: Ned, 11. Nov 2007. 17:35
:: Note 4 N9100 dual
Lokacija: Požarevac

Re: Одг: Garancija na mobilni uredjaj uzet preko provajdera

Post od toda81 »

Malopre su me zvali iz potrosackog savetnika jer su videli moj propusteni poziv od pre par dana kada nisu primali pozive i lepo smo se ispricali. Sve su mi rekli kao sto stoji i u mail-u koji su mi poslali. Covek kaze da su to uredji kupljni na "povlascen nacin" uz navodni "popust" i zato garancija vazi samo onome ko je potpisao ugovor sa operaterom prilikom kupovine. Mozda postoji mogucnost pisanja kupoprodajnog govora izmedju prodavca i kupca, ali su mi rekli da je pitanje d ali bi i to pomoglo i da za to treba traziti savet od pravnika
Note IV N9100 dual

Taca089
Redovni učesnik
Redovni učesnik
Postovi: 197
Pridružio se: Uto, 13. Avg 2013. 12:14
:: Telefon

Re: Garancija na mobilni uredjaj uzet preko provajdera

Post od Taca089 »

Meni su u Vipu rekli kad sam pocetkom meseca uzimala telefon - u servis moze da ga nosi bilo ko, kod nas mora vlasnik ugovora (zasto, pa traze i licnu kartu tako da ne vredi koje god ime da stavis).
Obzirom da se kod slanja telefona u servis, a i zamene, potpisuju neki papiri - mora biti tu vlasnik ugovora.
Takodje, juce kad sam preuzima telefon koji sam dobila kao zamenu, dosao je jedan lik da preuzme neciji telefon iz servisa sa ovlascenjem (?!)
Radnik iz Vipa je rekao, moze ako je ovlascenje potpisano i overeno... tako da moze i neko drugi ocigledno, ali treba ovlascenje vlasnika. Trebalo bi se o tome raspitati.

toda81
Prijatelj foruma
Prijatelj foruma
Postovi: 8679
Pridružio se: Ned, 11. Nov 2007. 17:35
:: Note 4 N9100 dual
Lokacija: Požarevac

Re: Одг: Garancija na mobilni uredjaj uzet preko provajdera

Post od toda81 »

Haha, ovlascenje kao kada hoces da te neko opunomoci da mozes sam da registrujes necije vozilo, da upravljas njime i da ga otudjis :)
Note IV N9100 dual

loki13
Expert
Expert
Postovi: 3053
Pridružio se: Pet, 01. Dec 2006. 12:22
:: Htc Desire 500 dual
:: Nokia E71
Lokacija: Novi Sad

Re: Garancija na mobilni uredjaj uzet preko provajdera

Post od loki13 »

toda81, mislim da ce biti dovoljno i ovlascenje da vlasnika ugovora zastupa taj i taj u svim poslovima sa vip-om....
Moglo bi da prodje, ali ovo ovlascenje je bitno ako se dodje u situaciju kao u ovoj temi, ako tel rikne posle 5 meseci nosis ga direkt u servis i cekas opravku
D500&E71

toda81
Prijatelj foruma
Prijatelj foruma
Postovi: 8679
Pridružio se: Ned, 11. Nov 2007. 17:35
:: Note 4 N9100 dual
Lokacija: Požarevac

Re: Одг: Garancija na mobilni uredjaj uzet preko provajdera

Post od toda81 »

loki13, u pravu si druze
Note IV N9100 dual

bgmachor
Slučajni prolaznik
Slučajni prolaznik
Postovi: 4
Pridružio se: Uto, 10. Sep 2013. 09:31
:: sony xperia sp
:: sony xperia ray

Re: Garancija na mobilni uredjaj uzet preko provajdera

Post od bgmachor »

U pitanju je Sony xperia SP, uredjaj je odnesen prvo u telenor pa su me tamo uputili da bi najbolje bilo da ga sam odnesem u CT zbog DOA procedure u prvih sedam dana i da bi mi dali zamenski uredjaj sto pre obzirom da je ovo peti dan. Kazu da je takav zakon. Odem u CT i ispricam sve, decko pocne da se smeje, kaze ili sire dezinformacije ili namerno salju u servis. Objasni mi da su u radnji duzni po zakonu da zamene telefon a da odlazu ovaj koji sam doneo sa naznakom servis i upucuju ga dalje na servis a servis soniju ako nesto nije kako treba i dalje je sve njihova interna procedura. Isto tako servis nije taj koji menja telefon niti izdaje bilo kakvu potvrdu za zamenu? Ovde ces cekati najmanje 15 dana ali ti mi ne menjamo telefon, slobodno se vrati i davi dok ti ne daju novi aparat, ako treba trazi i direktora prodaje jer je ocigledno da to namerno rade a u obavezi su da ti daju novi aparat.

Sad se spremam da odem do telenora opet da ih pitam za proceduru da mi daju to napismeno pa da vidim koga da davim...

Taco, ko je tebi zamenio telefon i da li si imala neku potvrdu ili su ti javili iz servisa itd? Kako je to islo cisto da znam u tvom slucaju? Da li si novi aparat testirala u radnji ili gde si ga dobila?

Hvala puno!

Taca089
Redovni učesnik
Redovni učesnik
Postovi: 197
Pridružio se: Uto, 13. Avg 2013. 12:14
:: Telefon

Re: Garancija na mobilni uređaj uzet preko provajdera

Post od Taca089 »

Imala sam i ja problem sa brzim trošenjem baterije i deformisanim zvukom u slušalici, s tim što imaš sreće što Telenor uvažava reklamacije u roku od 7 dana. Kod Vipa je kraći rok, ako ne prijaviš problem u roku od 3 dana, onda ti telefon upada u standardnu proceduru popravke. Ako pak prijaviš problem u roku od 3 dana, odmah ti poslovnici zamene za drugi, tako da su i tebi trebali odmah zameniti za drugi.
Kod mene je bio slučaj da ja nisam bila vlasnik ugovora pa nisam mogla odmah odneti u poslovnicu, te sam telefon prvo odnela u servis da se evidentira da s njim nešto nije u redu. Ljubazna devojka koja radi na prijemu mi je prihvatila uredjaj, ali pošto smo kasno došli i serviseri su već otšli kući, telefon je ostao do sutra dan. Dobila sam papir gde piše sledeće: (opis problema pa u nastavku) Korisnika upućujemo u poslvnicu da reši problem koji je prijavljen u roku od 72 sata od kupovine. Poslovnica Vip Knez Mihajlova. Korisnik ne želi servis saparata već novi. Aparat sa pratećom opremom vretiti u Ct Computers da bi se pokrenula DOA procedura.
Tako da su meni bez problema prihvatili telefon, izdali ovaj list, ali ti taj list u suštini ne bi trebali ni tražiti već odmah zameniti uredjaj.

bgmachor
Slučajni prolaznik
Slučajni prolaznik
Postovi: 4
Pridružio se: Uto, 10. Sep 2013. 09:31
:: sony xperia sp
:: sony xperia ray

Re: Garancija na mobilni uređaj uzet preko provajdera

Post od bgmachor »

Odem juce opet u telenor i dodjem do sefa koji mi kaze da su iz servisa duzni da mi daju poseban papir na kojem pise da pokrenu DOA proceduru i da je telefon pregledan i za zamenu da bez toga ne mogu da mi daju novi aparat. Ja sam dobio papir na koje pise: "Cudan zvuk u slusalici, posle drugog punjenja baterija ne moze da drzi ni duze od pola dana. Korisnik ne zeli servis jer je uzet pre 4 dana, nego zamenski uredjaj..." Meni u telenoru kazu da to znaci da mi daju ZAMENSKI uredjaj na koriscenje...Ja poludim. Kao, poslace ona zvanican mail CT-u da urgira jer ne zeli "price rekla kazala" preko telefona i da ce mi danas javiti. Meni je decko u servisu rekao da moraju da mi zamene odmah telefon i da nikakva potvrda nije potrebna jer je telenor taj koji u roku za DOA proceduru mora da mi da drugi uredjaj a posle oni da gledaju sa CTom i sonijem sta ne valja. Opet u telenoru kazu da nemaju na osnovu cega da mi daju drugi aparat dok mi je u servisu receno da ih davim do direktora ako treba jer namerno zele da me izmrcvare i da mi na kraju uvale tel koji kao radi kako treba a u stvari je servisiran. Nisam pametangde da idem dalje i sta da trazim iako sam im nagalsio da u Petak putujem i da mi onemogucavaju da koristim usluge kao i da sam PLATIO za nesto sto ne radi...huh...

Taca089
Redovni učesnik
Redovni učesnik
Postovi: 197
Pridružio se: Uto, 13. Avg 2013. 12:14
:: Telefon

Re: Garancija na mobilni uređaj uzet preko provajdera

Post od Taca089 »

Nek ti napišu u izveštaju CT-a ovaj tekst koji su i meni, da je telefon DOA, da ne želiš popravak uredjaja već novi uredjaj.
Znači ne ZAMENSKI već NOVI, samo nek preformulišu. Kakve gluposti pričaju ovi iz Telenora, užas. Hvataju se za loše formulisanu rečenicu. Oni bi trebali i bez tog papira da ti zamene za novi, očigledno su jako bezobrazni.
Ako treba ostavi im telefon da utvrde i sami to što si prijavio kao nedostatke pa nosi list na kome piše da je utvrdjeno da treba novi uredjaj.

bgmachor
Slučajni prolaznik
Slučajni prolaznik
Postovi: 4
Pridružio se: Uto, 10. Sep 2013. 09:31
:: sony xperia sp
:: sony xperia ray

Re: Garancija na mobilni uređaj uzet preko provajdera

Post od bgmachor »

Sad su me zvali iz servisa i kazu da su testirali telefon i da je SVE u redu?????? Nisu primetili nikakav prizvuk u slusalici i da su bateriju napunili do kraja i celu noc bio ukljucen WiFi i da je tek nekoliko procenata skinuto?! Nisu mogli da mi izdaju tako napisan papir, kazu da oni to ne izdaju jer nisu prodaja koja moze da "zameni" uredjaj vec to radi telenor ukoliko dobiju potvrdu od servisa da je telefon za DOA proceduru...Nista mi nije jasno :( Sad idem u servis da sa tim serviserom zajedno probam sve. Najgore sto me maltretiraju vec dosta i svaki put kada hocu da stavim karticu u xperiu SP moram da zamenim za micro sim i naravno samo prva promena kartice je free a i mom starom telefonu je normalna kartica. Ne znam kako da im dokazem da nije u redu, jedino da kupim jos jedan xperia sp i da im pred nosem uikljucim oba pa da VIDE razliku... :cry:

Taca089
Redovni učesnik
Redovni učesnik
Postovi: 197
Pridružio se: Uto, 13. Avg 2013. 12:14
:: Telefon

Re: Garancija na mobilni uređaj uzet preko provajdera

Post od Taca089 »

Ne razumem šta nisu mogli da ti izdaju, ništa mi nije jasno u tvom postu.
Posebno mi nije jasno to sa micro sim karticom, pa idi na buvljak čovece i daj da ti je iseku , ostaće ti višak plastike kao adapter, ne razumem kako si tako nesnalažljiv.

Vezano za telefon, u suštini oni ni ne moraju da proveravaju telefon ako je reklamiran u predvidjenom zakonskom roku koji obuhvata DOA procedura. Jedini problem koji ja tu vidim je što su meni pričali da je to 72h, odnosno 3 dana kad ti odneseš telefon u poslovnicu i oni ti odmah zamene za novi. Kod tebe je to više, odnosno 4 dana pa ti možda zato traže dokaz neispravnosti.
Npr, meni nisu utvrdjivali da li telefon ima anomalije koje sam prijavila, već su izdali list sa tekstom koji ću opet ovde prekopirati po treći put:

Problem sa baterijom, brzo se prazni i ako se tel. ne koristi (stand-by)
Zvučnik (slušalica) je prigušen, čuje se zujanje u njoj. Zvuk deformisan.
Tel. je DOA (stoji datum reklamcije i po meni je ovo najvažnije)
Baterija pada po 3-4% na sat bez ikakvog korišćenja.
Korisnika upućujemo u poslovnicu da reši problem prijavljen u roku od 72 sata od kupovine.
Poslovnica Vip Knez Mihajlova.
Korisnik NE želi servis aparata već želi novi.
Aparat sa pratećom opremom vratiti u Ct Computers da bi se pokrenula DOA procedura.

Dakle, u prevodu, na tom listu piše kakve su anomalije (ne piše da su utvrdili da je to tako, već da sam ja prijavila te nedostatke) i pošto je telefon DOA, da nema nikakvih prepreka za zamenu što se CT-a tiče, samo da ja to rešim sa operaterom i to je to.

Takodje je i mene serviser pitao kako se to čuje prizvuk, njemu je bio normalan ton u slušalici :) Bateriju nije proveravao, za nju treba vremena da se testira. Taj serviser je izgleda nagluv.
Kod mene je isto ton bio kao prigušen plus što je bilo nekog zujanja pri odredjenim tonovima.. otprilike kao kad zvučnik probije. Ja ne znam da li ti imaš taj prizvuk i kako se kod tebe čuje ton.
Sa baterijom mi je bio glavni problem jer je 20-30% baterije odlazilo preko noći, a kad ga konektujem na internet mislim da je odlazilo po jedan posto u minuti.

Vidim da tebi Telenor traži da se utvrdi da je telefon neispravan, tako da ćeš morati da dobiješ izveštaj u kojem piše da je to utvrdjeno. Ponesi neki telefon koji ima normalan ton u slušalici pa daj serviseru da uporedi, a za bateriju opiši mu u kojim uslovima ti se brzo trošila, pri kakvom korišćenju, nek uradi isto kao kad si ga ti koristio.
Obrati pažnju na STAMINA režim, da li su ga uključili, da li si ga ti koristio bez tog režima. On značajno produžava trajanje baterije, posebno kad je wifi u pitanju. U suštini telefon može da bude tad uključen i celu noć na WIFI, ali čim se ekran ugasi konekcija sa wifijem se gasi i ponovo se pali kad se ekran uključi. Na taj način štedi bateriju a njima ne pomaže mnogo u testiranju.
Stamina režim se nalazi u podešavanjima u Upravljanje napajanjem.
Ako treba budi uz servisera i celo radno vreme sutra i koristi telefon kako si inače koristio pa da vide da li je taj pad baterije normalan ili nije.
Budi uporan. To je jedini način da postigneš nešto. Ako ti je zvuk u slušalici prigušen, to se odmah jasno čuje , a i za tu bateriju ne daj im da te zavlače da je ispravna, bori se dok ne dobiješ list sa potvrdom za DOA proceduru.

potraga
Neredovni učesnik
Neredovni učesnik
Postovi: 72
Pridružio se: Uto, 16. Nov 2010. 17:41

Re: Garancija na mobilni uređaj uzet preko provajdera

Post od potraga »

Posto je tema malo razvucena, mene interesuje samo:
Da li je neko nosio na servis, telefone iz telenora koji su bili pod garancijom? Iako jeste, ko je u mogao da podnese reklamaciju (bilo ko ili samo osoba koja je kupila taj telefon)?

Odgovori