GoxyB napisao:Meni je u Vipu 8 marta istekao ugovar za broj koji sam preneo iz Telenor mreže. 24 aprila sam podneo zahtev za raskid ugovora za taj broj, iako je to jako čudno jer je ugovor već bio istekao.
Nije to nista cudno, tebi je istekla ugovorna obaveza, ne ugovor. Cak sta vise, logicno je da se broj (ugovor) ne gasi automatski kada istekne ugovorna obaveza, jer vecini je cilj da nastave sa koriscenjem telefona i posle isteka obaveze, a ne da im se odmah broj ugasi. Da nije tako, ljudi bi menjali svoje brojeve na svake dve godine, to bi bio opsti haos.
Dakle, gasenje broja moras ti sam da iniciras, ako ne podneses zahtev posle isteka ugovorne obaveze, operater podrazumeva da ti idalje koristis mobilni telefon, zasto bi ti onda gasio broj?
Devojčica iz Vipa mi je rekla da će broj biti deaktiviran i vraćen u Telenor mrežu. Deaktivacija broja je izvršena tek 09. juna i već 8 dana čekam da se broj pojavi u Telenor mreži. Maltene svaki dan idem do poslovnice i svaki dan isti odgovor: još nije vraćen. Koliko se ovo inače čeka, jer mi je u nedelju lik iz telenor poslovnice u knezu rekao da je Vip nakon deaktivacije broja bio dužan da u roko od 2-3 radna dana izvrši prenos tj. vrati btoj u Telenor.
Nije mi jasno kakve kombinacije ti ovde radis...
Ugasio si broj, a sada cekas da se vrati u telenor, pretpostavljam da bi ga opet uzeo?
Broj se gasi ako ti stvatno vise ne treba i vise ne planiras nista sa njim - ako ti treba, zasto jednostavno nisi podneo zahtev za prenos u telenor cim ti je ugovor istekao, bez da raskidas pre toga ugovor sa vipom?
Cak bi ti se broj prebacio na telenor u roku od samo 4-5 dana, odmah po podnosenju zahteva za prenos. Ovako, kad podneses zahtev za raskid, vip te ne pusta odmah (kao kada bi podneo zahtev za prenos) vec te ostavlja jos jedan dodatni obracunski period trte, mrte... skoro dva meseca cekanja i cimanja sa njima (osecas na svojoj kozi, nema sta da ti pricam).