![Srećan sam. :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Yettel novosti
Definitivno bi Telenor morao u skorije vreme da poveća količinu saobraćaja uključenog u pretplatu ili da ponudi neke popuste uz ugovor na 12/24 meseci. Ovako više ne ide... I vip i mt:s nude više. Da mi "omiljeni broj" nije toliko bitan, odavno bi mi Telenor video leđa. Najradije bih uzeo neki "Smart" paket kod vip-a ili eventualno neki "Mix" kod mt:s-a uz 50% popusta.
- Sauriann
- Redovni učesnik
- Postovi: 183
- Pridružio se: Čet, 07. Maj 2009. 14:06
- :: HTC One
- Lokacija: Novi Beograd
poenta je prekinuti "struju" na kartici koja je neaktivna. Kod nekih telefona može restart (provereno više puta na aktivaciji niza službenih brojeva u firmi) a kod nekih ne, već moraš apsolutno da skineš sim sa kontakata...Inače to su bili u obavezi da ti kažu kad si uzimao sim. E sad, možda nisu a možda ti je promaklo...
- tomas.hokenberi
- Moderator
- Postovi: 4747
- Pridružio se: Pon, 03. Sep 2007. 18:02
- :: Samsung GalaxyNote20
- Lokacija: Beograd
antec, a sto bi vadio SIM ako si vec izvadio bateriju?
![Grešiš silno. :uhuh:](./images/smilies/icon_uhuh.gif)
![Grešiš silno. :uhuh:](./images/smilies/icon_uhuh.gif)
![Grešiš silno. :uhuh:](./images/smilies/icon_uhuh.gif)
Pravila otvaranja tema i davanja odgovora
Samsung SM-N980F Galaxy Note 20 256GB
Samsung SM-T870 Galaxy Tab S7 + Transcend 512GB
Samsung SM-N980F Galaxy Note 20 256GB
Samsung SM-T870 Galaxy Tab S7 + Transcend 512GB
Mozda ti znas nesto sto ja ne znam, jel si pomislio na to? Nije svako magistar elektrotehniketomas.hokenberi napisao:antec, a sto bi vadio SIM ako si vec izvadio bateriju?![]()
![Srećan sam. :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Deksi, i ja sam pomislio na to ali ocigledno je drugacije na postpaidu.
Bitno je da radi sad.
Sutra bi trebalo da se izvrši prenos mog broja u Telenor mrežu. Taj proces se odužio na celih osam dana, što još jednom dokazuje da se u ovoj zemlji teorija i praksa nikako ne poklapaju. Pravila se pišu samo reda radi... Ipak, ono što me je najviše iznenadilo je izostanak poziva od strane mt:s-a i njihove ponude kako bih se eventualno predomislio. Možda će sutra "u pet do 12" da se sete da me pozovu... Ako tako bude, neću namerno da se javim. ![Ipak sam u pravu! :P](./images/smilies/icon_tongue2.gif)
![Ipak sam u pravu! :P](./images/smilies/icon_tongue2.gif)
A mozda zbog odredjenih kapacitivnih napona koji su ostalitomas.hokenberi napisao:antec, a sto bi vadio SIM ako si vec izvadio bateriju?![]()
![Ma, neću da ti kažem. :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Ja smatram da u takvim slucajevima obavezno i izvaditi karticu kad vec skidate bateriju . Prakticno sam nekoliko puta na svom starom broju imao problema oko dobijanja mreze (ali baš odavno) i samo upravo ta varijanta me je spasavala problema
![Bezveze... :dry:](./images/smilies/icon_dry.gif)
mezzano, imao sam ugovornu obavezu na period od godinu dana koja je istekla početkom decembra meseca prošle godine. Tada je bilo dovoljno da donesem zadnji plaćen račun u Telenor poslovnicu i potpišem zahtev za prenos broja. Međutim, ja sam prvo raskinuo ugovor i prebacio broj u prepaid, što se tumači kao da sam postao novi korisnik i zbog toga sam morao da čekam tri meseca da bi mi odobrili prenos. To je neko krajnje debilno pravilo koje inače nigde ne piše. Koja je to logika da se promena tarifiranja tumači kao da sam ja postao "novi korisnik" mreže na kojoj mi je broj aktivan već 10 godina? Odmah sam obavestio sve ljude ovde na forumu o tome kako bih sprečio da neko ponovi moju grešku i upadne u neprilike.
Što se tiče vremena za koje je potrebno da se broj prenese, na sajtu Telenora piše da je potrebno tri dana da se proveri da li su ispunjeni uslovi i onda će korisnik biti obavešten o datumu kada će to moći da se obavi. Vešto su izostavili taj deo koliko dana je ukupno potrebno za celu proceduru. Inače, na sajtu RATEL-a stoji da provera o ispunjenosti uslova traje dva dana i isto toliko traje sam prenos broja. Dakle, ukupno četiri dana. Ja sam čekao duplo toliko...
Što se tiče vremena za koje je potrebno da se broj prenese, na sajtu Telenora piše da je potrebno tri dana da se proveri da li su ispunjeni uslovi i onda će korisnik biti obavešten o datumu kada će to moći da se obavi. Vešto su izostavili taj deo koliko dana je ukupno potrebno za celu proceduru. Inače, na sajtu RATEL-a stoji da provera o ispunjenosti uslova traje dva dana i isto toliko traje sam prenos broja. Dakle, ukupno četiri dana. Ja sam čekao duplo toliko...
Moji računi nikada nisu bili ispod 1000 dinara mesečno dok sam bio na postpaid-u i uredno sam ih plaćao, tokom godinu dana trajanja ugovorne obaveze. A na prepaid-u sam uplaćivao od 500 - 1500 dinara mesečno za kredit, oko devet godina. Ako im je svejedno što im takav korisnik odlazi, nakon ukupno 10 godina korišćenja, onda dobro... Znam da ne spadam u elitne korisnike koji prave račune od 3000 - 4000 dinara mesečno ili više, ali mislim da sam im do sada ostavio lepe pare i da bi trebalo malo da obrate pažnju.
Inače, pre nego što sam doneo definitivnu odluku da prenesem broj u Telenor, nazvao sam korisnički servis mt:s-a i ukazao im na nelogičnosti kod tarifiranja poziva ka "najdražem broju" na postpaid-u, što meni najviše smeta. Na moju primedbu su mi hladno rekli da su pravila takva kakva jesu i da se ona neće menjati. Moja reč nije imala nikakvu težinu za njih...
Inače, pre nego što sam doneo definitivnu odluku da prenesem broj u Telenor, nazvao sam korisnički servis mt:s-a i ukazao im na nelogičnosti kod tarifiranja poziva ka "najdražem broju" na postpaid-u, što meni najviše smeta. Na moju primedbu su mi hladno rekli da su pravila takva kakva jesu i da se ona neće menjati. Moja reč nije imala nikakvu težinu za njih...
@Aleksaboy, evo da ti kazem svoje vidjenje, a da mi niko ne zameri.. Pre ce vip i telenor da izadju u susret korisniku nego telekom, a to je sve zbog toga sto su tu radnici dosta opusteniji jer rade u drzavnoj firmi
Ja sam nazalost imao nesrecu da "potrefim" da raskidam ugovor sa njima u zao čas, kad je samo jedna radnica (prilicno dobra devojka
) ostala da radi, a 4 pulta prazna. 25 ljudi ceka u redu, sve nervozno i ludo. I kulminacija nastaje kada dolazim ja na red i kada ona sa mnom tumači razloge zasto zelim napustiti. Dok je ona nesto tamo piskarala u medjuvremenu dvojica nekih izbezumljenih likova vec su zaveli red medju čekaocima, a zatim su presli da maltretiraju radnicu.
Oni:"Sta je bre ovo, nikog nema da radi!", "Čekamo vec dva sata, ejjj bre, polomicemo sve ovo...."
Radnik iz obezbedjenja, nema ga ni na mapi, a do malo pre je bio tu , ja ga video. Verovatno pohadjao neki kurs karatea dok je bio mali, a sada se zaposlio preko veze, ejjj. Od srca nigde.
Aj nema veze. Radnica drhti, ja primecujem, jedva ceka da me pita koji su moji razlozi.
Ja:"zelim Sony ericsson vivaz po nesto povoljnijim uslovima u odnosu na vase ostale korisnike, kao dugogodišnji član"
Ona:"ne moze on nikako, evo ti" i nudi mi neki Sony ericsson t i nesto model nema sanse da se setim, al znam da je bio tada oko 150 evra nov, za dinar. Ipak ja ostajem pri svom, ne, trazim Vivaz malo povoljnije, ali da ne doplacujem toliko novca. U tom opet ova dvojica dobacuju i psuju, i sada ja razmisljam da li da reaugujem, ili da iskuliram. ( savest mi kaze ipak, kad god sam se mesao u zivotu gde mene licno niko ne dira, imao sam problema bez potrebe) odustajem, uzimam odjavni papir, izlazim. Za mnom, ostaje razgoropaćena rulja, koja ne znam do kad je ostala. Bilo je tacno 19:00. ..Odlazim u nepoznatom pravcu![Srećan sam. :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Bezveze... :dry:](./images/smilies/icon_dry.gif)
![Veoma sam srećan! :D](./images/smilies/icon_bigyellowgrin.gif)
Oni:"Sta je bre ovo, nikog nema da radi!", "Čekamo vec dva sata, ejjj bre, polomicemo sve ovo...."
Radnik iz obezbedjenja, nema ga ni na mapi, a do malo pre je bio tu , ja ga video. Verovatno pohadjao neki kurs karatea dok je bio mali, a sada se zaposlio preko veze, ejjj. Od srca nigde.
Aj nema veze. Radnica drhti, ja primecujem, jedva ceka da me pita koji su moji razlozi.
Ja:"zelim Sony ericsson vivaz po nesto povoljnijim uslovima u odnosu na vase ostale korisnike, kao dugogodišnji član"
Ona:"ne moze on nikako, evo ti" i nudi mi neki Sony ericsson t i nesto model nema sanse da se setim, al znam da je bio tada oko 150 evra nov, za dinar. Ipak ja ostajem pri svom, ne, trazim Vivaz malo povoljnije, ali da ne doplacujem toliko novca. U tom opet ova dvojica dobacuju i psuju, i sada ja razmisljam da li da reaugujem, ili da iskuliram. ( savest mi kaze ipak, kad god sam se mesao u zivotu gde mene licno niko ne dira, imao sam problema bez potrebe) odustajem, uzimam odjavni papir, izlazim. Za mnom, ostaje razgoropaćena rulja, koja ne znam do kad je ostala. Bilo je tacno 19:00. ..Odlazim u nepoznatom pravcu
![Srećan sam. :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Moj broj je prebačen u Telenor mrežu u toku noći i jutros sam, kada sam se probudio, ubacio novu karticu i sve radi kako treba. Iz mt:s-a me niko nije kontaktirao povodom prenosa, niti mi bilo šta ponudio. Ali nema veze...
Sada ću u buduće da koristim samo ovaj broj jer sam ostale ugasio. Konačno, posle više godina, nosiću samo jedan telefon u džepu i svi će moći da me dobiju na jednom broju. Kakvo olakšanje...
Banega, ja se ne bih složio s tvojim stavom da su radnici u Telekomu neposlovni zato što rade u državnoj firmi. Iz mog ličnog iskustva, ja nikada nisam imao problema i neprijatnosti u razgovoru sa njima, bilo da sam se našao u poslovnici ili zvao korisnički servis. A čak ni za samu kompaniju ne bih rekao da je loša ili ima lošu poslovnu politiku, bez obzira na to što mi njihove usluge ne odgovaraju. Svaki od tri operatera ima svoje prednosti i mane, različite ponude, i svako od nas će se već negde pronaći.![Joj, što sam se postideo... :oops:](./images/smilies/icon_blush.gif)
Sada ću u buduće da koristim samo ovaj broj jer sam ostale ugasio. Konačno, posle više godina, nosiću samo jedan telefon u džepu i svi će moći da me dobiju na jednom broju. Kakvo olakšanje...
Banega, ja se ne bih složio s tvojim stavom da su radnici u Telekomu neposlovni zato što rade u državnoj firmi. Iz mog ličnog iskustva, ja nikada nisam imao problema i neprijatnosti u razgovoru sa njima, bilo da sam se našao u poslovnici ili zvao korisnički servis. A čak ni za samu kompaniju ne bih rekao da je loša ili ima lošu poslovnu politiku, bez obzira na to što mi njihove usluge ne odgovaraju. Svaki od tri operatera ima svoje prednosti i mane, različite ponude, i svako od nas će se već negde pronaći.
![Joj, što sam se postideo... :oops:](./images/smilies/icon_blush.gif)