Stranica 2 od 2
Poslato: Uto, 13. Sep 2011. 09:59
od mezzano
Od jutros, broj je na pripejdu. Radi provera stanja na *100#, ima 200din kredita...
Poslato: Sre, 14. Sep 2011. 08:07
od Ensiferum
Poslato: Sre, 14. Sep 2011. 10:28
od mezzano
Nemam pojma.
Pretpostavljam da te tretiraju kao novog korisnika. Kao da si kupio karticu na trafici. Ima cak i 200 besplatnih minuta, u okviru mreze, i 200 besplatnih sms-ova, koji vaze 30 dana.
Poslato: Sre, 14. Sep 2011. 10:59
od tomas.hokenberi
mezzano, to potpuno odgovara onoj njihovoj reklami za valjda "cool" prepaid profil (200 din + 200 SMS + 200 minuta za 200 din).
Koji si sada tarifni profil?
Poslato: Sre, 28. Sep 2011. 16:49
od LittlePrince
Мене интересује како се ово решило, пребацисте се на писање о преласку на при-пејд и о жалби ништа, јел уважена или није?
Poslato: Sre, 28. Sep 2011. 18:48
od mezzano
LittlePrince, još uvek ništa. Zapravo, devojka je bila do poslovnice prošli utorak ili sredu i rekli su joj da žalba još uvek nije rešena. Trebalo bi sutra da ode da vidi da li je nešto urađeno. Uglavnom, čim bude, bićete obavešteni.
Jel neko pisao žalbu RATEL-u? Jel može da se pošalje mejlom ili mora lično?
Poslato: Čet, 29. Sep 2011. 14:53
od mezzano
Reklamacija je odbijena. Kaže se da je upoređivanjem serijskog broja kartice i telefona ustanovljeno da je saobraćaj napravljen, te da nema osnova da se reklamacija uvaži.
Inače, zanimljivost sa zaposlenima u mt:s-u. Otišla devojka jutros do poslovnice da vidi da li joj je reklamacija rešena i radnik na šalteru joj kaže: "jeste, ali ne smem da vam kažem da li je rešena pozitivno ili negativno"!?!
"Dobićete obaveštenje"...
Obaveštenje joj je, kasnije, stiglo na kućnu adresu, ali ne mogu da razumem radnika koji "ne sme" da saopšti da li je reklamacija uvažena ili nije...
Napisao sam prigovor RATEL-u. Ne verujem u pozitivan ishod, ali da probam, da me ne grize savest posle.