[MTS] Ogroman račun u roamingu!
- tomas.hokenberi
- Moderator
- Postovi: 4747
- Pridružio se: Pon, 03. Sep 2007. 18:02
- :: Samsung GalaxyNote20
- Lokacija: Beograd
mezzano, to potpuno odgovara onoj njihovoj reklami za valjda "cool" prepaid profil (200 din + 200 SMS + 200 minuta za 200 din).
Koji si sada tarifni profil?
Koji si sada tarifni profil?
Pravila otvaranja tema i davanja odgovora
Samsung SM-N980F Galaxy Note 20 256GB
Samsung SM-T870 Galaxy Tab S7 + Transcend 512GB
Samsung SM-N980F Galaxy Note 20 256GB
Samsung SM-T870 Galaxy Tab S7 + Transcend 512GB
- LittlePrince
- Mobil manijak
- Postovi: 1356
- Pridružio se: Ned, 28. Okt 2007. 04:32
- :: Xiaomi Redmi Note 5
- Lokacija: Topola
- Kontakt:
- mezzano
- Expert
- Postovi: 2389
- Pridružio se: Uto, 26. Dec 2006. 11:34
- :: Motorola Moto E5 DS
- :: Huawei Y5 II
- Lokacija: Pertate (Leskovac)
LittlePrince, još uvek ništa. Zapravo, devojka je bila do poslovnice prošli utorak ili sredu i rekli su joj da žalba još uvek nije rešena. Trebalo bi sutra da ode da vidi da li je nešto urađeno. Uglavnom, čim bude, bićete obavešteni.
Jel neko pisao žalbu RATEL-u? Jel može da se pošalje mejlom ili mora lično?
Jel neko pisao žalbu RATEL-u? Jel može da se pošalje mejlom ili mora lično?
- mezzano
- Expert
- Postovi: 2389
- Pridružio se: Uto, 26. Dec 2006. 11:34
- :: Motorola Moto E5 DS
- :: Huawei Y5 II
- Lokacija: Pertate (Leskovac)
Reklamacija je odbijena. Kaže se da je upoređivanjem serijskog broja kartice i telefona ustanovljeno da je saobraćaj napravljen, te da nema osnova da se reklamacija uvaži.
Inače, zanimljivost sa zaposlenima u mt:s-u. Otišla devojka jutros do poslovnice da vidi da li joj je reklamacija rešena i radnik na šalteru joj kaže: "jeste, ali ne smem da vam kažem da li je rešena pozitivno ili negativno"!?! "Dobićete obaveštenje"...
Obaveštenje joj je, kasnije, stiglo na kućnu adresu, ali ne mogu da razumem radnika koji "ne sme" da saopšti da li je reklamacija uvažena ili nije...
Napisao sam prigovor RATEL-u. Ne verujem u pozitivan ishod, ali da probam, da me ne grize savest posle.
Inače, zanimljivost sa zaposlenima u mt:s-u. Otišla devojka jutros do poslovnice da vidi da li joj je reklamacija rešena i radnik na šalteru joj kaže: "jeste, ali ne smem da vam kažem da li je rešena pozitivno ili negativno"!?! "Dobićete obaveštenje"...
Obaveštenje joj je, kasnije, stiglo na kućnu adresu, ali ne mogu da razumem radnika koji "ne sme" da saopšti da li je reklamacija uvažena ili nije...
Napisao sam prigovor RATEL-u. Ne verujem u pozitivan ishod, ali da probam, da me ne grize savest posle.