godja, izvini, ali ne slažem se sa tvojim rezonovanjem. Uopšte nije glupo poređenje sa praktično bilo kojom drugom uslugom. Ja sam imao više različitih ugovovora, sklopljenih u različito vreme, čak su i adrese za dostavu računa bile različite, kao i obračunski preseci. Jednostavno, potpuno je neprihvatljivo da ugase uslugu koja je regularno plaćena. Za to uredno može da se popije tužba i kazna. Neko može da bude na odmoru, van zemlje, u bolnici, i ako ne stigne da plati račun na vreme - oni isključe sve ostale.
Što se tiče raskida ugovora, jeste problem - zašto plaćati još jedan mesec? Oni imaju običaj da kažu "pa, vi možete da koristite uslugu još tih mesec dana", ali neko ko raskida ugovor sigurno ne želi više da koristi uslugu, inače ne bi ni pokretao raskid ugovora, zar ne? Uopšte ne mora da bude problem u parama (mada može, u zavisnosti od visine računa), stvar je principa. Šta je to - kazna? I ona fora da ne može da se podnese zahtev ranije jer će se tretirati kao prevremeni raskid ugovora? Odnosno, nekad može, nekad ne može, zavisi od raspoloženja tamo nekoga? Thanks, but no thanks...
Edit:
I da, ima još fora. Ako insistiraju da se zahtev za raskid podnese na dan isteka ugovora, a pošto je rok za "odobravanje" zahteva dve nedelje, onda vrlo lako može da se desi da se pređe u sledeći obračunski period, pa se umesto još jednog računa plate dva. Mufljuzi na kvadrat...