Horejšio napisao:Ko vam je kriv sto ste prelazili, a niste na vreme razmisljali o tome.
Kako si ti pametan...
Zligor napisao:aleksaa, jedino sto mozes je da kazes ljudima da iskljuce to obavestenje, to mora svako posebno da uradi kod svog operatera, ko zeli naravno.
Ma problem su ovi novi sto me zovu,tj. po prvi put (takav posao),stari su se vec navikli!
Nego zar ta poruka ne moze nekako drugacije da "zvuci",da ne prepada ljude toliko da odmah prekidaju vezu.
aleksaa, kako zvuči, konkretno, ta poruka? Ok je to što svako mora deaktivirati to obaveštenje za sebe, ali je malo glupo što, kako sam razumeo, mora da se ide u poslovnicu. Jednostavnije bi bilo kad bi moglo sa telefona. Da se izabere "želim da dobijam obavestenja da je broj prenet" ili "ne želim...".
krlle, nije, evo moja supruga i dan danas to slusa, nakon godinu dana. A mrzi je da ide do poslovnice ili zove da joj to gase... boli je briga, navikla se skroz.
Ja sam nakon prenosa broja poslao SMS svim kontaktima (oko 350) sa obaveštenjem šta može da im se desi i da pozovu svog operatera da isključe poruku ako im smeta.
Tada nisam znao da će samo kontakti sa mreže iz koje sam prenosio broj primati poruku, pa sam poslao svima. Uštedeo bih 345 poruka.
"Kad čovek nešto neće, on nađe razlog, kad hoće - nađe način"
Kineska Poslovica
Evo ja imam problem u vezi ovog.Prebacili smo zena i ja brojeve u VIP.Ja iz Telenora ona iz MTS-a.Od juce su nam aktivni brojevi kad me zovu na moj 063 broj nema poruke i sve ok.Na zenin 064 broj kad se zove iz MTS-a i dalje ima ta smaracka govorna poruka.Evo upravo sam zvao i jedne i druge i samo me vozaju napred nazad.Vip kaze to nije do nas a MTS kaze to vise nije nasa kartica i boli nas u fazonu.Kome sad da se obratim....zasto me ZEZAJU da ne upotrebim neku drugu rec narocito ako je to ugaseno za SVE operatere???
Jel to proveren info da je ugaseno kod svih?
Prilicno sam iznerviran i trebala bi mi svaka pomoc sta dalje da radim.
Hvala.
Dex022, idi u najblizu poslovnicu Vip-a i trazi da ti rese problem,jer si sada njihov korisnik i njima placas pretplatu/kredit i automatski svaki tvoj problem iz domena njihovog poslovanja je i NJIHOV problem.
Poslovnost u zemlji Srbiji....
Dex022, Svaki korisnik broja, bilo kog operatera. odlučuje posebno da li će da mu ta poruka bude uključena ili isključena.
Ako neko sa MTS brojem, zove tvoju ženu koja je bila u MTS-u (a sada je u Vip-u), u zavisnosti od podešavanja te opcije na svom broju će da čuje poruku ili ne.
Nema to veze sa podešavanjima na broju tvoje žene, pa samim tim ni sa Vip-om.
bmarke, neko nije dobro razumeo obavestenje i odluku ratel-a. Ili ti ili ja. Koliko sam shvatio, automatski nema tog obavestenja a korisnik koji je prebacio tj preneo broj odlucuje da li ce ili nece da oni koji ga zovu cuju tu famoznu poruku. Po meni je cela ta prica oko te gospodje koja svaki put isto drobi totalno debilno i nakaratno osmisljena, moglo se mnogo diskretnije odraditi ali ok.
Dex022, neka supruga, ili onaj na kome je broj, ode do bilo koje poslovnice vip-a pa ce oni to ukloniti. Po default-u ne bi trebalo da obavestava, barem ne nama koji smo od pre 1. oktobra u vip-u.
Azimuth, promena od 01.10 je da se svima ta poruka iskljčuje, a ko želi može ponovo da je aktivira za svoj broj tj. da je on ne čuje kad zove brojeve koji su prešli iz njegove trenutne mreže. Pre toga je svima bila uključena, a na zahtev se isključivala za broj koji traži.
Nikada nije bilo moguće da jedan korisnik isključi tu poruku za lica koja njega zovu, već je to mogućnost osobe koja zove.
* maloprodajna cena sa uključenim PDV-om. Dinarske cene modela se dele sa prodajnim efektivnim kursom NBS koji se ažurira na svakih nekoliko dana. Plaćanje ISKLJUČIVO u dinarskoj protivvrednosti.