Info za SVE!!!

flešovanje softvera, popravka, kvarovi
hallo
Mobil poznavalac
Mobil poznavalac
Postovi: 564
Pridružio se: Sre, 20. Sep 2006. 19:51
Lokacija: TelefonServisHalo,Loznica, Srbija
Kontakt:

Info za SVE!!!

Post od hallo »

Morao sam ovo da objasnim da bi svi stekli pravu sliku o prodaji mobilnih telefona i servisiranju. Ovo su samo činjenice iz zakonskih propisa ove zemlje Srbije!

Prodaja mobilnih telefona (i sve druge tehničke robe) putem komisiona je ZAKONOM ZABRANJENA i kažnjiva!
- ne očekujte fiskalni račun za takav telefon!
- ne očekujte garanciju napisanu čak ni na kelnerski blok, overenu i potpisanu!
- ne pravite se naivni da niste znali šta kupujete!
- ako želite originalni telefon sa pripadajućom dokumentacijom i validnom garancijom spremite 50-70% više novca nego što je to napisano na oglasima... ne pravite se naivni!

Za obavljenu uslugu SERVISIRANJA uz izdati FISKALNI račun svaki kupac/korisnik automatski stiče pravo na servisnu garanciju od 6 meseci na otklonjenu PRIJAVLJENU smetnju!
Ne pokušavajte da zloupotrebite ovo, baš kao što piše "na PRIJAVLJENU smetnju", ništa više i ništa manje.


GARANCIJA na Vaš telefon - vrlo često velika zabluda vezana za ovo. Najlakše je ako pročitate garantni list prilikom kupovine telefona a za one koji ne čitaju nekoliko činjenica:
- Garanciji ne podležu oštećenja nastala fizičkim putem (polomljen displej-ekran, otkinut konektor punjenja, oštećen flet kabl, pokidan kabl punjača i slično)
- Garancija prestaje da važi onog trenutka kad fizički oštetite Vaš telefon bez obzira da li Vam kvar otklone u ovlašćenom servisu
- Garancija ne važi u slučaju kvašenja telefona (ma koliko ga sušili, unutra će se sigurno videti tragovi vode)
- Garanciju ne daje i ne ispunjava prodavac već ovlašćeni uvoznik - nema potrebe za nervozom u komunikaciji sa prodavcem, njegova je dobra volja ako želi telefon da pošalje u ovlašćeni servis

Ako smo svi svesni ovih stvari neće biti problema između korisnika i prodavaca/servisera!