3.2 MP,pdf(word)?

ne možete da se odlučite koji tačno model da kupite iz Vašeg užeg izbora?
myroslav
Slučajni prolaznik
Slučajni prolaznik
Postovi: 7
Pridružio se: Pet, 02. Jul 2010. 18:00

3.2 MP,pdf(word)?

Post od myroslav »

Dakle,trazim modele koji imaju ove opcije,a pritom i neku pristupacnu cenu.Posto sam totalni laik za mobilne,nemam pojma koji modeli imaju opciju citanja PDF fajlova(jedini za koji znam da bi trebalo da je ima je N73).Hajde,ljudi pomozite,dajte neke telefone koji otvaraju PDF fajlove(nije lose i word,ako je moguce),a da pritom imaju i 3.2 MP kameru(dakle,3.2,ne 5 MP,taj bi najverovatnije bio preskup za mene).
Inace,pregledao sam karakteristike par desetina telefona ovde,i nigde nisam video koji od njih ima opciju koja me zanima...Recite mi,kako to uopste moze da se vidi,tj,na koji je nacin to "oznaceno" kod datog modela?
Hvala unapred svima koji budu pomogli!

loki13
Expert
Expert
Postovi: 3053
Pridružio se: Pet, 01. Dec 2006. 12:22
:: Htc Desire 500 dual
:: Nokia E71
Lokacija: Novi Sad

Post od loki13 »

myroslav, njavaznije pitanje je koliko si novca spreman da izdvojis?
I,as npr nokia 6220 classic,on ima 5mpx i zadovoljava sve tvoje zahteve,a kosta oko 130e
D500&E71

djoni
Entuzijasta
Entuzijasta
Postovi: 236
Pridružio se: Ned, 06. Jun 2010. 10:59

Post od djoni »

između "otvaranja" pdf fajlova i njihovog udobnog čitanja postoji velika razlika, nadam se da si toga svestan...

araphel
V.I.P. MobilniSvet.com
V.I.P. MobilniSvet.com
Postovi: 4478
Pridružio se: Sub, 11. Jun 2005. 22:52
Lokacija: Ovde

Post od araphel »

I ono sto je bitno, nece ti to nigde pisati u karakteristikama, ali bilo koji Symbian, WM, Android....dakle prakticno bilo koji telefon sa OS moze da cita office fajlove i PDF. Vecina od starta, za sve ostale postoje aplikacije koje se instaliraju, pa lepo citas, kreiras, editujes.....