Mislim da bi trebalo da postoji na forumu (ili na samom sajtu mobilnisvet.com, kao što postoji za modele telefona) prostor predviđen za komentarisanje prodavnica mobilnih telefona.
Ja sam imala jedno izrazito negativno iskustvo sa izvesnom prodavnicom mobilnih telefona, za koju sam saznala preko ovog sajta, i htela sam da napišem review o tome, kako bih upozorila ostale potencijalne kupce mobilnih telefona na to što se meni dogodilo.
Naravno, review može biti i pozitivan, i na taj način takođe koristiti potencijalnim kupcima telefona.
U ovom postu nisam htela da napišem ništa konkretno vezano za to iskustvo (jer prvo hoću da predložim prostor za to), ali rado bih kada bih imala mogućnost.
Iskustva sa prodavnicama mobilnih telefona
- Miškoni
- Administrator
- Postovi: 4096
- Pridružio se: Pet, 30. Jul 2004. 07:08
- :: Samsung S7
- :: Huawei Y6
- Lokacija: Beograd
xyzxyz, slažem se sa tobom (kao i većina članova foruma) da bi bilo dobro imati jedan odeljek za ocenu prodavnica. Bilo bi od pomoći kupcima i pomoglo bi bar delimično da se ublaži javašluk i bahatost pojedinih prodavaca i njihovih "uslova" prodaje i garancije. Međutim, osnovni problem bi bio verodostojnost iznetih komentara jer bi sigurno krenuli da pišu i navodni kupci, zadovoljni i razočarani, a među njima bi bilo i samih prodavaca koji bi sebi dizali rejting a konkurenciju blatili. Kako utvrditi da li je komentar iskren i tačan? Kako utvrditi da nezadovoljna mušterija možda nije neki "pacijent" a da je prodavac izvukao deblji kraj i da je oštećen?
Možda bi za početak bilo dovoljno uvesti jednostavno plus/minus ocenjivanje bez ikakvih komentara i sačekati da zaživi novi zakon o zaštiti potrošača koji će valjda uvesti malo reda u ovo naše sivo tržište.
Možda bi za početak bilo dovoljno uvesti jednostavno plus/minus ocenjivanje bez ikakvih komentara i sačekati da zaživi novi zakon o zaštiti potrošača koji će valjda uvesti malo reda u ovo naše sivo tržište.
● PRAVILA FORUMA ●
i ja se slazem sa oba posta iznad, i to bi mozda moglo biti regulisano na nacin kao na primer user reviews na Amazonu, odnosno oceniti prodavca ocenom od 1 do 5 uz mogucnost pisanja propratnog komentara. Time ce se omoguciti citacu review-a da sam prooceni uslugu prodavnice na osnovu ocena i komentara.
Ti potencijalni problemi jesu realni, ali mislim da bi bilo teško lažirati celokupnu sliku.
Ukoliko bi postojao približno jednak broj pozitivnih i negativnih komentara, tu bi bilo nešto neobično, ali bi svako za sebe procenio i doneo odluku, i ne bi bilo much harm done.
Pretpostavimo, međutim, da bi broj legitimnih komentara bio preovlađujuć, tj. da bi celokupna zbirka utisaka o nekoj prodavnici bila verodostojna. Tada bi potencijalni kupac bio u mogućnosti da vidi npr. 30 pozitivnih i 5 negativnih komentara (i obrnuto), i na osnovu toga bi se formiralo njegovo mišljenje.
Ideja.
Ukoliko bi npr taj odeljak za komentare o prodavnicama bio na forumu, gde je potrebna registracija, sumnjam da bi bilo koji prodavac napravio 30 naloga samo kako bi hvalio sebe i(li) blatio druge . ne isplati se na bilo koji način. Ukoliko bi se to ipak dogodilo, kasnije bi došla masa mušterija neprijatno iznenađena i ostavila svoj negativan komentar. Pretpostavljam da bi vremenom celokupan utisak bio realan.
Ukoliko bi postojao približno jednak broj pozitivnih i negativnih komentara, tu bi bilo nešto neobično, ali bi svako za sebe procenio i doneo odluku, i ne bi bilo much harm done.
Pretpostavimo, međutim, da bi broj legitimnih komentara bio preovlađujuć, tj. da bi celokupna zbirka utisaka o nekoj prodavnici bila verodostojna. Tada bi potencijalni kupac bio u mogućnosti da vidi npr. 30 pozitivnih i 5 negativnih komentara (i obrnuto), i na osnovu toga bi se formiralo njegovo mišljenje.
Ideja.
Ukoliko bi npr taj odeljak za komentare o prodavnicama bio na forumu, gde je potrebna registracija, sumnjam da bi bilo koji prodavac napravio 30 naloga samo kako bi hvalio sebe i(li) blatio druge . ne isplati se na bilo koji način. Ukoliko bi se to ipak dogodilo, kasnije bi došla masa mušterija neprijatno iznenađena i ostavila svoj negativan komentar. Pretpostavljam da bi vremenom celokupan utisak bio realan.
- Miškoni
- Administrator
- Postovi: 4096
- Pridružio se: Pet, 30. Jul 2004. 07:08
- :: Samsung S7
- :: Huawei Y6
- Lokacija: Beograd
Najbolje bi bilo da svako može da ostavi komentar, ali, ako se i uvede neka varijanta, biće potrebna registracija. Videćemo...
● PRAVILA FORUMA ●
-
- Slučajni prolaznik
- Postovi: 2
- Pridružio se: Sre, 15. Nov 2017. 15:15
- :: iphone 5s
- Lokacija: novi bgd
Re: Iskustva sa prodavnicama mobilnih telefona
Pozdrav svima i hvala na prijemu u moblini svet. Hteo bih da napišem o svojim iskustvima sa domaćim prodavnicama.
- znemanja
- Moderator
- Postovi: 9188
- Pridružio se: Pon, 07. Jul 2008. 22:16
- :: Samsung S20 Ultra
- :: Samsung A52
- Lokacija: Beograd
Re: Iskustva sa prodavnicama mobilnih telefona
lin, U temi http://www.mobilnisvet.com/forum/viewto ... start=1200 pišemo o iskustvima sa prodavnicama.
Samsung Galaxy S22 Ultra, Samsung Galaxy Watch4 Classic, Samsung Galaxy Tab S6 LTE, Samsung Galaxy A52, Samsung Galaxy A6+ (2018)